Ei, ei, ei, ei, ei, ei! Tallink Siljan Tallinnan 22 tunnin risteilyt on peruttu tältä kesältä! Romahdan!
Eikä pelkästään kesältä 2023, vaan seitsemältä, tulevalta kuukaudelta. Ne ovat niin minun juttujani!
Kommentit (28)
Christiiina kirjoitti:
Minuakin harmittaa. Olin varannut risteilyn lokakuulle. Mikään muu laivayhtiö ei tee sellaisia risteilyjä, että olisi 4h maissaoloaikaa ja yö laivalla.
Vikingillä on tarjonnassa tällainen myös.
Päivä Tallinnassa -matka, yö laivalla menomatkalla:
Lähtö Hki klo 20.30
Saapuminen Tal 06.00
Lähtö Tal 15.30
Saapuminen Hel 18.00
Silja Europa jatkaa Hollannissa - lähdöt on peruttu 31.12.2023 asti
Silja Europa jatkaa töitä Hollannissa ainakin vuoden 2023 loppuun asti eikä valitettavasti palaa vielä Helsinki-Tallinna-reitille. Silja Europan lähdöt on peruttu 31.12.2023 asti.
Olemme yhteydessä niihin asiakkaisiin, jotka ovat ostaneet liput Silja Europan matkoille vuoden 2023 toiselle puoliskolle. Asiakkaille tarjotaan muita matkustusvaihtoehtoja tai rahojen palautusta. Lisätietoja Silja Europan paluusta Itämerelle annetaan, kun asiaa koskevat päätökset on tehty. Pahoittelemme matkustajille aiheutuvaa vaivaa ja harmia.
Julkaistu 26.5.2023 klo 8.30.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä42056 kirjoitti:
Mitä mä en tajua? Tosta linkistä löyty päivämäärä 13.8.2022. Eli miten liittyy tähän kesään? En toki kattonu tarkemmin että sanottiinko jossain että kesä-23 on "finito".
Varmaan siten, että se Europa on edelleen pois, eikä sitä ole korvattu.
Joo okei. No höh....
Mutta ne tulevat vielä takaisin, sehän on tässä se tärkein pointti, eikö niin?
Eiköhän, kun laiva on nyt ollut "anna mina minu raha" miesten käytössä, laivalla kestä vuosikausia ennenkun se on risteilykunnossa, vaikka Suomeen palaisikin. Täydellinen remontti edessä jollakin telakalla, tuskin paljoakaan laivasta on ehjänä...
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän, kun laiva on nyt ollut "anna mina minu raha" miesten käytössä, laivalla kestä vuosikausia ennenkun se on risteilykunnossa, vaikka Suomeen palaisikin. Täydellinen remontti edessä jollakin telakalla, tuskin paljoakaan laivasta on ehjänä...
Just tää.
Minuakin harmittaa. Olin varannut risteilyn lokakuulle. Mikään muu laivayhtiö ei tee sellaisia risteilyjä, että olisi 4h maissaoloaikaa ja yö laivalla.