Mitä mieltä olet sekapukkareista?
Saksassa näin noita eli suihku- ja pukeutmistilat oli miehille ja naisille yhteisiä ja ihan alasti siellä oltiin kuten Suomenkin pukkareissa
Kommentit (53)
Onhan se OK, kun kuitenkin ollaan alasti koko saunamaailmassa.
En usko. Tää on taas jonkun incelin runkkufantasia.
Noita sermillisiä pukkareita tulee välillä tapahtumissa vastaan, eipä siinä. Tässä on ehkä se, että kun on aseksuaali, niin ei voisi vähempää kiinnostaa onko sen pressusermin toisella puolella joku jolla on killuttimet jalkojen välissä vai ei. Mussa nyt ei ole pahemmin katseltavaa ja omapahan on häpeänsä, jos on niin primitiivinen ettei pysty vaihtamaan vaatteita tai käymään suihkussa miettimättä jonkun persettä.
Kiitos vinkistä, täytyypä alkaa käydä noissa sekapukuhuoneissa katsastamassa tarjontaa.
Onhan noita Suomessakin monessa paikassa. En pidä siis minään.
Ihan kun pervoja ei ois tarpeeks jo nyt.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vinkistä, täytyypä alkaa käydä noissa sekapukuhuoneissa katsastamassa tarjontaa.
No se tarjonta on täysin samaa kuin esim. millä tahansa uimarannalla.
Vierailija kirjoitti:
Olen eri ja näin oli myös berliiniläisen neljän tähden hotellin saunaosastolla. Toisaalta olen myös Suomessa käynyt yleisissä saunoissa, joissa ei ole erillisiä pukeutumis- tai peseytymistiloja, kuten tämä: https://lapinlahdenlahde.fi/sauna/
Mikäs siinä. Hyviä kyrvänhakupaikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Missä sekasuihkut? Kylpylöissä voi olla pukkarit yhteiset mutta mennään koppeihin pukemaan ja riisumaan.
No ei niissä ole tarkoitus alasti hillua, vaan käydä siellä sermin takana vaihtamassa ne vaatteet ja hoitaa muu pukeutuminen sitten siellä yhteistilassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä sekasuihkut? Kylpylöissä voi olla pukkarit yhteiset mutta mennään koppeihin pukemaan ja riisumaan.
Otsikossa puhuttiin sekapukkareista. En jaksanut lukea viestiä.
No miksi sitten edes pitää olla pukeutumistilat jos kaikki voivat olla vain alasti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri ja näin oli myös berliiniläisen neljän tähden hotellin saunaosastolla. Toisaalta olen myös Suomessa käynyt yleisissä saunoissa, joissa ei ole erillisiä pukeutumis- tai peseytymistiloja, kuten tämä: https://lapinlahdenlahde.fi/sauna/
Kuitenkin on naisten vuoroja välillä.
Suomessa on nykyään kaikki unisexiä itsemäärittelyn myötä. Viime kuusta lähtien ihan kuka tahansa voi vaihtaa juridisen sukupuolitietonsa ja käyttää sen mukaisia tiloja. Ei tarvita transdiagnoosia eikä transhoitoja, sen kun menee heiluttamaan heppiä naisten puolelle.
Vierailija kirjoitti:
kyllä saksa on noita ihan täynnä ja olen itsekin niissä käyny. ap
outoa