Haluaisin kuolemaan meren rannalle
Sellainen fiilis nyt. Erikoista, koska en ole edes koskaan asunut merenrantakaupungissa.
Kommentit (27)
Siellä rannallako meinasit kuolla? Miten/mihin? Ihan mielenkiinnosta vaan.
Olen viime aikoina miettinyt millä tavalla haluaisin kuolla, mutta kaikki tavat tuntuvat eri tavoilla kurjilta.
Onkohan hyviä edes olemassa. Ei vissiin.
Mäkin olen ihan paskana, sairastellut enkä oikein jaksa enää. Mihin mennään, voin liittyä seuraan. Mieluiten johonkin lämpimään, Suomessa käy kaikki paitsi Vaasa - siellä kuolee ennemmin kiusaamiseen kuin tautiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Olen viime aikoina miettinyt millä tavalla haluaisin kuolla, mutta kaikki tavat tuntuvat eri tavoilla kurjilta.
Onkohan hyviä edes olemassa. Ei vissiin.
Enkä ole siis ap, tulin muuten vain tähän ketjuun avautumaan koska itse asiassa joku päivä sitten kävelin meren rannalla asiaa pohtimassa.
Minä toivon, että en kuolisi sairaalasänkyyn. Että pystyisin menemään jonnekin kuolemaan, kun koen, että aika on. Mieluusti jonnekin kauas, lämpimään, vaikka meren rantaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä toivon, että en kuolisi sairaalasänkyyn. Että pystyisin menemään jonnekin kuolemaan, kun koen, että aika on. Mieluusti jonnekin kauas, lämpimään, vaikka meren rantaan.
Näin minäkin olen alkanut ajatella. Alan olla siinä kuosissa, että nukahtelen mihin sattuu. Ehkäpä onnistuisin kävelemään jaksamiseni rajoihin, ja sitten vain istahtaa - lopullisesti. Istahtaa ja luopua sumuisista ajatuksista, väsymyksestä, kivusta, tietoisuudesta.
Romanttinen ajatus. Ja ekologisempi kuin matkustaa Venetsiaan kuolemaan, jos siis Suomessa meinasit :D No toivottavasti sulla silleen kaikki hyvin ettei ihan ennenaikojaan tarvi poistua <3
Vierailija kirjoitti:
Lohjalle kannattaa mennä.
Lohja ei ole merenrantakaupunki
Tuulista ja viileää, ei kauhean houkuttelevaa. Etelässä taas paahtavan kuumaa, sekään ei mukava ajatus. Paitsi, jos on päivänvarjo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin minäkin olen alkanut ajatella. Alan olla siinä kuosissa, että nukahtelen mihin sattuu. Ehkäpä onnistuisin kävelemään jaksamiseni rajoihin, ja sitten vain istahtaa - lopullisesti. Istahtaa ja luopua sumuisista ajatuksista, väsymyksestä, kivusta, tietoisuudesta.
Ole elämäsi intiaani ja kiipeä korkealle kukkulalle, vuorelle tai tunturiin viimesillä voimillasi.
Vierailija kirjoitti:
Tuulista ja viileää, ei kauhean houkuttelevaa. Etelässä taas paahtavan kuumaa, sekään ei mukava ajatus. Paitsi, jos on päivänvarjo.
Etelässä saarilla on sopiva tuuli yleensä joka päivä. Myrskyt mahtavaa katsottavaa ja ukkoset halkaisee korvat. Ne salamat!! Siellä pärjää hyvin, kunhan ei lähde kaupungille lampsimaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ole elämäsi intiaani ja kiipeä korkealle kukkulalle, vuorelle tai tunturiin viimesillä voimillasi.
Voi se leffa oli hyvä! Vanha surullinen intiaani kertoi valkoisten hirmuteoista. Miten hieno kulttuuri intiaaneilla on ollut elää luonnon kanssa yhteistyössä.
Nyt on hyvä päivä kuolla, osta junalippu
Varmaan eutanasia on kovin tapa. Sekin on kielletty :( kaikki kiva on :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella kauniisti ajateltu. Voi se toki kestää ennenkuin kuolo korjaa. Tietty sitäkin voi rukoilla.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan eutanasia on kovin tapa. Sekin on kielletty :( kaikki kiva on :(
Mä jänistäisin eutanasiasta. Meihin on sisäänrakennettu halu elää ja selviytyä. Joskus miettinyt katoilta kuolemaan hyppääviä, kaduttaakohan niitä matkalla alas??
Synkkää.