Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Perhetuttavapariskunnan mies pyysi minua kahville, kun törmäsimme kauppakeskuksessa

Vierailija
04.06.2023 |

Olen siis nainen. En mennyt, sanoin että pitää mennä kotiin.

Ajatuksia tästä? Oliko mies asiallinen?

Hämmästyin hänen pyyntöään.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerman kera vai ilman kermaa. En lähtisi. 

Vierailija
22/40 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi mennyt. En käy kahvilla muiden miesten kuin oman mieheni kanssa ja toki työkavereiden kanssa työajalla ovatpa miehiä tai naisia. Olisin tietysti mennyt jos olisin törmännyt pariskuntaan ja he yhdessä olisivat kysyneet. Mutta en noin. Suonette kaikille vapauden myös kieltäytyä. Jostain syystä olen huomannut, että vanhanaikaisuutta ei oteta hyvällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa perhetuttu?

Vierailija
24/40 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko miehellä erektio? Punoittivatka kasvot? Lipevä olemus? Katsoiko syvälle silmiin?

Vierailija
25/40 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin voinut mennä. Mutta sinä selvästi ajattelet hänestä muutakin kuin kaverinakoska näet tässä jotain epäilyttävää.

En ajattele muuta kuin kaverina. En vain käy kahvilla muiden kuin mieheni kanssa kahdestaan. Ap

Et käy muiden kanssa kahvilla? Edes kavereiden, sisarusten, vanhempien? Toimiiko mieskin näin?

Muiden miesten. Ap

Edes isän, veljen tai serkun? Outoa.

Vierailija
26/40 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa perhetuttu?

Esimerkiksi lapset samassa harrastusryhmässä ja sitä kautta alettu näkemään perheinä myös harrastuksen ulkopuolella. Yleensä tutustuttu jossain lapsiin tai perhe-elämään linkittyvässä yhteydessä.

Vierailija
27/40 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei juurikaan ole tuttavapariskuntia, koska olemme tavanneet toisemme vasta viisikymppisinä, kun molempien ystäväpiirit ovat jo muodostuneet. Tunnen tietysti mieheni ystäviä/ystäväpariskuntia ja hän on tavannut minun, mutta en itse tapaile hänen ystäviään kuin poikkeustapauksissa. Yleensä hän käy heidän luonaan kylässä yksin. Omat tuttavapariskuntani asuvat puolestaan kaukana ja yksittäisiä ystäviä tapaan mieluitenkin töiden jälkeen kahvilla tai käymällä ulkona syömässä.

Anyway, jos joku tuttava tulisi ostarilla vastaan ja pyytäisi kahville jatkamaan juttua, niin tottakai menisin mikäli hänen seurassaan viihtyisin. Ja viimeksi kuluneella viikolla olin ulkona syömässä miespuolisen entisen työkaverin kanssa.

Vierailija
28/40 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pyysi kauppakeskuksessa julkisella paikalla julkiseen kahvilaan, se oli kohteliaisuus ja halusi vain päivittää kuulumisia.

Olisin itse mennyt. Suomihan on kahvikultturin maa.

Vierailija
29/40 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan tapahtunut näin, enkä usko että tulee tapahtumaankaan. Olen sopinut kavereiden kanssa kahvittelut aina etukäteen.

Vierailija
30/40 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi kysynyt, että lähdetkö luokseni päiväkahville, niin eri juttu.

Mutta kysyi kahville.

Ap vääristelee, kun puhuu päiväkahveista, eli provo.

Vierailija
31/40 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole koskaan tapahtunut näin, enkä usko että tulee tapahtumaankaan. Olen sopinut kavereiden kanssa kahvittelut aina etukäteen.

Kyllä ihan oikeassa elämässä voi tapahtua näin. Olen kauppakeskuksessa, törmään tuttavaani, päädymme kahville.

Vierailija
32/40 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin voinut mennä. Mutta sinä selvästi ajattelet hänestä muutakin kuin kaverinakoska näet tässä jotain epäilyttävää.

En ajattele muuta kuin kaverina. En vain käy kahvilla muiden kuin mieheni kanssa kahdestaan. Ap

Et käy muiden kanssa kahvilla? Edes kavereiden, sisarusten, vanhempien? Toimiiko mieskin näin?

Samaa mietin. Voiko tuollainen suhde, jossa ei saa tavata ketään muita, toimia kunnolla pidempään ilman, että toinen osapuoli tuntee pakostakin itsensä kontrolloiduksi.

En itse näe mitään erikoista siinä, että perhetuttu (oli kumpaa sukupuolta hyvänsä) kysyisi spontaanisti tavattaessa kahville. Tuollaisen voi aivan hyvin mainita sille omalle puolisolle kuitenkin, että näin "Jussin" kaupassa, vaihdettiin muutama sana kahvikupin äärellä, terveisiä heidän porukoiltaan. Eri asia olisi, jos lähettäisi vaikka ilman muuta yhteydenpitoa kahvikutsun, se olisi ehkä vähän erikoisempaa.

Yleensä ukkomiehet ovat epäilyttäviä pyytäessään "kahville"

Vierailija
33/40 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitteko holvikaaren alla?

Vierailija
34/40 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pitäisin kyllä aika epäkohteliaana, jos kauppakeskuksessa tavattu tuttava ei pyytäisi mukaan kahville, jos olisi yksin menossa.

Vierailija
35/40 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh! Et lähtenyt kahville tutun kanssa, koska hän oli mies. On mennyt ajatusmaailma ahtaaksi.

Olisitko mennyt, jos kutsuja olisi ollut nainen?

Tän on pakko olla porvoolainen.

Vierailija
36/40 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin juuri perhetutun miehen kanssa lounaalla vaihtamassa kuulumisia, itse pyysin. Oli mukavaa.

Vierailija
37/40 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naispuolisten ystävieni kanssa on joskus käynyt niin, että olemme törmänneet jossakin sattumalta ja menneet kahville. Kenenkään miehen, kuten jonkun perhetutun miehen kanssa ei ole koskaan käynyt näin. En ole koskaan kahdestaan jonkun tutun miehen kanssa, eli sovi jotakin menoja tai lähde lounaalle tai kahvilaan kahdestaan.

Vierailija
38/40 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein ne kahvikutsut päätyvät nussimiseen.

Siellä Robert's coffeessako ne käyvät hommiin, oho!

Vierailija
39/40 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnea parisuhteeseesi. Saattaa käydä jossain vaiheessa olo tukalaksi kummallakin, kun on noin pienet piirit ja ahdasmielinen ajatusmaailma.

Vierailija
40/40 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asialliseltahan tuo kuulostaa. Minä olen käynyt ystäväpariskunnan miehen kanssa jopa iltaa istumassa, eikä siinäkään ollut mielestäni mitää epäasiallista 😀

Näinhän ne alkaa. Ja miten moni avioliitto Suomessa päättykään eroon? Ja sitten elättekin sitä kuuluisaa uusperhehel*ettiä.