Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Perhetuttavapariskunnan mies pyysi minua kahville, kun törmäsimme kauppakeskuksessa

Vierailija
04.06.2023 |

Olen siis nainen. En mennyt, sanoin että pitää mennä kotiin.

Ajatuksia tästä? Oliko mies asiallinen?

Hämmästyin hänen pyyntöään.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin voinut mennä. Mutta sinä selvästi ajattelet hänestä muutakin kuin kaverinakoska näet tässä jotain epäilyttävää.

Vierailija
2/40 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Jos on perhetuttuja (siis siinä määrin, että juttua riittää ja tunnette entuudestaan hyvin), niin ihan hyvin olisin voinut mennä jos ei olisi ollut kiirettä. Meidän parisuhteessa tuo olisi ainakin ihan ok enkä usko, että herättäisi mitään kummeksuntaa puolin ja toisin tapahtuvana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin voinut mennä. Mutta sinä selvästi ajattelet hänestä muutakin kuin kaverinakoska näet tässä jotain epäilyttävää.

En ajattele muuta kuin kaverina. En vain käy kahvilla muiden kuin mieheni kanssa kahdestaan. Ap

Vierailija
4/40 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ajattele muuta kuin kaverina. En vain käy kahvilla muiden kuin mieheni kanssa kahdestaan. Ap

Et käy muiden kanssa kahvilla? Edes kavereiden, sisarusten, vanhempien? Toimiiko mieskin näin?

Vierailija
5/40 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et käy muiden kanssa kahvilla? Edes kavereiden, sisarusten, vanhempien? Toimiiko mieskin näin?

Samaa mietin. Voiko tuollainen suhde, jossa ei saa tavata ketään muita, toimia kunnolla pidempään ilman, että toinen osapuoli tuntee pakostakin itsensä kontrolloiduksi.

En itse näe mitään erikoista siinä, että perhetuttu (oli kumpaa sukupuolta hyvänsä) kysyisi spontaanisti tavattaessa kahville. Tuollaisen voi aivan hyvin mainita sille omalle puolisolle kuitenkin, että näin "Jussin" kaupassa, vaihdettiin muutama sana kahvikupin äärellä, terveisiä heidän porukoiltaan. Eri asia olisi, jos lähettäisi vaikka ilman muuta yhteydenpitoa kahvikutsun, se olisi ehkä vähän erikoisempaa.

Vierailija
6/40 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni pyyntö päiväkahviseurasta oli sopimaton.

ap

Vierailija
7/40 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muiden miesten. Ap

Vierailija
8/40 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni pyyntö päiväkahviseurasta oli sopimaton.

ap

(Tämä ei ollut Ap) ap

Vierailija
9/40 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna likaisen mielikuvituksesi enää vastaisuudessa laukata. Mies oli juuri menossa kahville, eikä olisi viitsinyt mennä yksin. Meillä päin on ihan tapana, että käydään enemmän tuttujen kanssa kahvilla kuin ventovieraiden.

Vierailija
10/40 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi elämä, että on vaikeaa...

Tietysti menisin kahville. Mitä hemmetin väliä sillä on, mitä sukupuolia kahviseurana on? Kai sitä kahvia sinäkin juot vaatteet päällä?

Itse olisin iloinen, jos yllättäen joku tuttu kahville pyytäisi. Rupattelu on mukavaa ja ehkä hän olisi vaikka pyytänyt apua puolisonsa synttärien tmv. valmisteluun tai mielipidettä vaikka johonkin lahjaan.

Mikä hemmetti se on, että aina tavallisista hommista joku urpo saa kaivettua jotain seksuaalista esiin. Yök!

Vierailija
11/40 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ei viitsi mennä kahville yksin?

Outo pyyntö

Vierailija
12/40 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai olisin lähteny kahville jos kerran kaveri/tuttava pyytää ja se omaan aikatauluun sopii. Varsinkin kun on kyse tilanteesta että sattumalta törmää toiseen. Eri asia ehkä jos mies olis laitellut sulle ihan vartavasten viestiä että lähdetkö kahville, sitä ehkä ihmettelisin. Tosin mun (meidän yhteiset) miespuoliset tuttavat kyllä pyytää ihan säännöllisesti kahville tai lounaalle ja samoin mun mies käy säännöllisesti kahvilla tai lounaalla meidän naispuolisten tuttavien kanssa, jos nyt sattuu aikataulut sillä lailla sopimaan.

Vierailija
13/40 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai olisin lähteny kahville jos kerran kaveri/tuttava pyytää ja se omaan aikatauluun sopii. Varsinkin kun on kyse tilanteesta että sattumalta törmää toiseen. Eri asia ehkä jos mies olis laitellut sulle ihan vartavasten viestiä että lähdetkö kahville, sitä ehkä ihmettelisin. Tosin mun (meidän yhteiset) miespuoliset tuttavat kyllä pyytää ihan säännöllisesti kahville tai lounaalle ja samoin mun mies käy säännöllisesti kahvilla tai lounaalla meidän naispuolisten tuttavien kanssa, jos nyt sattuu aikataulut sillä lailla sopimaan.

Kollegat ovat eri asia, työajalla. Ap

Vierailija
14/40 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kollegat ovat eri asia, työajalla. Ap

Ei ole kyse kollegoista ja työajasta vaan nimenomaan tuttavista työn ulkopuolelta. Vanhoja koulukavereita, armeijakavereita, perhekerhotuttuja, harrastuskavereita

Vierailija
15/40 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottakai olisin mennyt, etenkin jos olisin muutenkin ollut menossa kahville.

Vierailija
16/40 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysikö kahville omaan kotiinsa (näin ymmärsin tekstistä) ja että ap ymmärsi myös, että kutsu kävi kotiin.

Muut lukijat ymmärsivät, että mies pyysi kahville johonkin siihen muutaman metrin päähän ekaan kahvilaan, mikä nyt sattuis tulee vastaan kauppakeskuksessa.

Vierailija
17/40 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyysikö kahville omaan kotiinsa (näin ymmärsin tekstistä) ja että ap ymmärsi myös, että kutsu kävi kotiin.

Muut lukijat ymmärsivät, että mies pyysi kahville johonkin siihen muutaman metrin päähän ekaan kahvilaan, mikä nyt sattuis tulee vastaan kauppakeskuksessa.

Selvennys: mies pyysi kahville kauppakeskukseen. Ap

Vierailija
18/40 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selvennys: mies pyysi kahville kauppakeskukseen. Ap

Ai kauheeta, minkä teki. Onneksi älysit kieltäytyä. Muuten voisit olla nyt tälle kahvimiehelle raskaana ja miten ihmeessä selittäisit sen?? Senkin kodinrikkoja!

Oikeasti. Onko sinulla aina noin vaikeaa? Kannattaisi ehkä puhua jonkun kanssa, jos ihan tavalliset asiat tuntuvat oudoilta. Oletko jossakin lahkossa? Irtaantunut sellaisesta?

Puhu jonkun kanssa, joka on normaali. Kahvilla käynti on täysin viatonta. Pystyithän juttelemaankin. Tekeekö kahvi aineena hommasta jotenkin syntisemmän?

Vierailija
19/40 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin et voi tietää oliko siinä kummempaa takana, kun et mennyt.

Vierailija
20/40 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asialliseltahan tuo kuulostaa. Minä olen käynyt ystäväpariskunnan miehen kanssa jopa iltaa istumassa, eikä siinäkään ollut mielestäni mitää epäasiallista 😀