Ensitreffit Alttarilla Australia 2023
Uusi kausi taas Katsomossa! Jipii! Katsooko kukaan? Minä katson :o))
Kommentit (1446)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näittekö Danin ilmeen kun jäi kiinni valheistaan? Semmonen jos katseella voisi tappaa -ilme sinne Taylan parille. Hyvin kyllä se intialainen nainen huomautti että älä pelottele toisia. En nyt saa nimiä mieleen jostain syystä. Itellä tuli kyllä samanlainen huono viba Danista, onkohan parisuhteessa väkivaltainen. Toivottavasti ei sentään, mutta en yllättyis.
Joo Danistä tuli kyllä tosi pahaa enteilevät vibat, kun Sandyllekin oli jo ehtinyt tulla katse tutuksi. Varmaan sen sortin miehiä, että naisen pitää olla hottis, samaa mieltä kaikesta ja tarvittaessa hiljainen, näkymätön ja poissa tieltä. Varmaan tottunut vaientamaan muita katseellaan.
Se oli tosi kiva, kun Sandylta oli jo ihastus karissut ja saanut sovittua perheensä kanssa.
Olen nainen, mutta en todellakaan voi arvostaa enkä kunnioittaa mi
Eiköhän se ole tämän ohjelman luonne, että totuus tulee ilmi. Ja miksi miesten pitää pitää miesten puolta ja naisten naisten? Eiko mies voi petää naisen ja toisinpäin? Kun kokee jonkun asian vääräksi.
Vierailija kirjoitti:
Tuommoiset tyypit kuin HUgo, joka paljastaa kaverin puheet sille naiselle, ei tee palvelusta kenellekkään. Ei edes sille naiselle. Nyt se nainen tuli vain nolatuksi, loatuksi, mieli pahoitetuksi noilla ilkeillä sanoilla koko maailmalle. Ei niitä ilkeitä sanoja ollut tarkotettu sille naiselle kuultaviksi, tuo oli aivan tarpeetonta pahan puhumisen levittämistä. Se nainen vain pahoitti mielensä entistä enemmän. Koko maailma sai kuulla mitä mieltä Dan oli hänestä. Oliko se tarpeen? Täys torvelo tuommonen rolliakka mies.
Mikä tää jankutus rolliakasta? Miksi ei rolliukko? Miksi naisten nimityksiä käytetään negatiivisissa yhteyksissä?
Eiköhän ihan jokainen katsoja nähnyt, kuka tossa tuli nolatuksi!
Aluksi Tayla oli musta tosi kaunis, mutta sitten kun kamala luonne paljastui niin ei näytä enää kauniilta. Lyndall on paljon upeampi!
Sääli, että Ollie paljastui myös pettäjäksi.
Toivottavasti Danin tytärtä ei kiusata, kun isä olikin tollanen ällötys! Lapsellinen vaikka on melkein viiskymppinen.
Onneksi Harrisonin ja Bronten osuus leikattiin vikasta jaksosta! Ei ois jaksanutkaan kuunnella! Kammottavia molemmat.
En usko, että Duncanissa on mitään vikaa, hän on vain upea tyyppi ja Evelyn on todella onnekas! Alyssa pilasi mahdollisuutensa ja hyvä niin, koska ois ollut tosi rasittava kumppani.
Koko ohjelman idea on ihan pöhkö. Laitetaan vieraat toisilleen tuntemattomat ihmiset asumaan yhteen aivan normaalista irrotettiin ympäristöön. Sitten aletaan vaatia heitä rakastumaan ja muodostamaan parisuhde. Ei mitään järkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää Harrison on kuin eläin. Varmaan kuvittelee olevansa alfa.
Todellakin kuvittelee! Mun silmiin todella vastenmielinen yksilö. Ei yhtään komea, päinvastoin.
ite kyllä näen Bronten vielä pahempana. Itsekeskeinen pikku tyttö. Teini. My way or no way. Harrison on oikeassa monessa asiassa, vaikken pidäkkään siitä. Outo joukkohyökkäys Harrsionin kimppuun, miehiltä myös. Ei teistäkään kukaan tykkäisi jos uus viestittelisi tai urkkisi exänne kanssa. Ja, oliko sillä sen exän kanssa mitään suhdetta vai ei, ilmeisetsi ei sit ollutkaan tai se olisi tullut esiin.
Kuinka monta jaksoa katsoit tästä kaudesta? Huomasitko, että kauden muut osallistujat suorastaan dissasivat Harrisonia sitä enemmän mitä pitemmälle kausi eteni. Entä
No hyvin voi feikata niissä kohdin kun kuvataan.
Jotkut parithan varmaan sopii jo alkumetreillä että ei kiinnosta puolin eikä toisin mutta että pysytään ohjelmassa niin vedetään roolia.
Vierailija kirjoitti:
Koko ohjelman idea on ihan pöhkö. Laitetaan vieraat toisilleen tuntemattomat ihmiset asumaan yhteen aivan normaalista irrotettiin ympäristöön. Sitten aletaan vaatia heitä rakastumaan ja muodostamaan parisuhde. Ei mitään järkeä.
Parhaimmillan aivan ihana, kuten Viola ja Petri Suomen ekassa kaudessa tai kuten MAFS Australian 9 kauden pariskunta kaikkien vaikeuksien jälkeen ovat kaksosten vanhempia.
Pahimmillaan ohjelma voi aiheuttaa pahoja psyykkisiä ongelmia, mutta onneksi esim. eilenkin asiantuntijat tsemppasivat Sandya kaiken kokemansa jälkeen.
Vikassa jaksossa näytettiin toi vanha pätkä missä Alyssa sanoo, että minua pitää huomioida jatkuvasti Ei sellanen oo normaali parisuhde vaan jotain muuta.
Duncan todellakin väisti luodin kun jätti Alyssan, koko kauden paras päätös!!! Onneksi Alyssa edes sanoi katuvansa monia asioita, toivottavasti oppi edes jotain!
Alyssa käytti joka asiaan lasta tekosyynä ja halusi kokoajan itse ohjata suhdetta. Käski myös ettei Duncan saa puhua toisille ihmisille, olikohan kyseessä just Dan, Hugo ja Adam joille Alyssan mielestä Duncan ei saanut puhua. Silloin ajattelin, että Alyssa on todella kontrolloiva nainen.Ehkä narsistikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parhaimmillan aivan ihana, kuten Viola ja Petri Suomen ekassa kaudessa tai kuten MAFS Australian 9 kauden pariskunta kaikkien vaikeuksien jälkeen ovat kaksosten vanhempia.
Pahimmillaan ohjelma voi aiheuttaa pahoja psyykkisiä ongelmia, mutta onneksi esim. eilenkin asiantuntijat tsemppasivat Sandya kaiken kokemansa jälkeen.
No eihän tällä formaatilla ole paljoakaan samaa Suomen formaatin kanssa.
Ehdin nyt vasta katsoa vikan jakson ja nyyyyhhh kyyneleet valui Jessen ja Clairen kohdalla. Jesse oli alussa törppö, mutta loppua kohti upean rehellinen ja avoimesti haavoittuva. Ja kykeni sellaiseen itsereflektioon että oksat pois! Ottakaa opiksenne esim. Adam, Dan ja Alyssa.
Katsoin viimeisen jakson eilen. Katsoin yleensä ilmaantuneen uuden jakson aamukahveilla.
Tänään olen ollut paremmalla päällä. Joten tuo ohjelman fiilis, musiikit ja kaikki käärmeily vaikuttaa näköjään päivän fiilikseen! 😟
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hugo oli ihan symppis, vähän hessuhopomainen. Toivottavasti Dan jätti hänet rauhaan ohjelman jälkeen.
Pidin Lyndallista.
Duncan ja Josh mukavan huomaavaisia toisia kohtaan. Duncankaan ei sättinyt kaikesta huolimatta Alyssaa.
Kiitos munkin puolesta seurasta kaikille. Siirryn ehkä seuraamaan petollisia seuraavaks. Tai ehkä tuon brittien ensitreffit vois myös katsoa.
Tässä australian versiossa jotenkin tykkään niitten kielestä, miltä se kuulostaa. Oon tykännyt senkin puolesta sarjaa katsoa. Samasta syystä muitakin australian sarjoja kuten masterchef, jotenkin australialaisten tapa puhua englantia viehättää mun korvaa.
Tykkään kans tästä heidän aksentista. Jos tykkää frendien tyyppisestä saippusta, Katsomossa Wonderland! Tyttären kanssa kataottiin, joten sopii eri ikäisille.
Ja Bump, menee muistaakseni sarjana Ylellä. Vois olla hyvä idea katsoa tuo kouluissa teinien kannessa. 😊
Sorry, Bump, aussisarja, 3 kautta menee maikkarin maksullisena nyt. 😟
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pettiköhän Ollie kun instasta sain sen kuvan ettei Tahnee voi enää sietää sitä???!
Ilmeisesti. Talossa naisia ja ainakin yhdet vieraat korvakorut Tahnee löysi siivotessaan yhteistä kotia
Eiiiiii.... Mä en kestä miksi miehet ovat tällaisia pettäjä paskoja! Nämä olivat niin söpö pari. Vaikuttivat hyvin maanläheisiltä ja kypsältä parilta, että mikä tuota Ollieta vaivaa. Muutti Sydneyhin ja asuivat yhdessä kuusi viikkoa kunnes ero tuli. Heti oli pakko päästä tutustumaan muihin naisiin. Miksi edes muutti?
Kuuden viikon päästä??!!? No jopas oli nopeaa toimintaa. Eihän tuo ole kuin 1,5 kk! Joillakin on jääkaapissakin vanhempaa tavaraa. Ja niin olivat "rakastuneita".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pettiköhän Ollie kun instasta sain sen kuvan ettei Tahnee voi enää sietää sitä???!
Ilmeisesti. Talossa naisia ja ainakin yhdet vieraat korvakorut Tahnee löysi siivotessaan yhteistä kotia
Eiiiiii.... Mä en kestä miksi miehet ovat tällaisia pettäjä paskoja! Nämä olivat niin söpö pari. Vaikuttivat hyvin maanläheisiltä ja kypsältä parilta, että mikä tuota Ollieta vaivaa. Muutti Sydneyhin ja asuivat yhdessä kuusi viikkoa kunnes ero tuli. Heti oli pakko päästä tutustumaan muihin naisiin. Miksi edes muutti?
Kuuden viikon päästä??!!? No jopas oli nopeaa toimintaa. Eihän tuo ole kuin 1,5 kk! Joillakin on jääkaapissakin vanhempaa tavaraa. Ja
No luin ton linkin jutun nyt itse, ja siinähän sanotaan että he olivat asuneet _eron jälkeen_ vielä yhdessä kuusi viikkoa, ja sinä aikana Ollie oli tuonut naisia heidän yhteiseen asuntoon sillä aikaa, kun Tahnee oli ollut työmatkalla. Eli Ollie ei ollut varsinaisesti pettänyt (todistettavasti ainakaan), mutta oli aika moukkamaista tuoda randomtypyköitä heidän yhteiseen kämppään. Kertoo kyllä aika paljon tyypin todellisesta luonteesta.
Ollie ja Tahnee...mulle tuli tuosta naisesta olo ettei ole aito tai on liian mielinkielin kokoajan. Lionteettomat ihmiset voi olla joskus noin ylimakeita. Epänormaali. Ihmisen pitää osata myös suuttua ja näyttää kielteisiä tunteita. Liian kiltti ja miellyttävä...jotain outoa.
Vierailija kirjoitti:
Ollie ja Tahnee...mulle tuli tuosta naisesta olo ettei ole aito tai on liian mielinkielin kokoajan. Lionteettomat ihmiset voi olla joskus noin ylimakeita. Epänormaali. Ihmisen pitää osata myös suuttua ja näyttää kielteisiä tunteita. Liian kiltti ja miellyttävä...jotain outoa.
Joo ymmärrän mitä tarkoitat. Jotain särmää ois voinut olla. Ollie taas vaikutti sellaiselta ikuiselta luokan pelleltä, aina pelkkää vitsiä ja läppää, mutta vilahti siellä välillä fiksu, vakavakin puoli.
Mielestäni Alyssan käytös muuttui hänen äitinsä vierailun jälkeen. Luulen, että Alyssan oli vaikea uskoa, että noin hyvännäköinen ja fiksun oloinen mies olisi oikeasti hyvä mies, eikä pettäjä/ääliö, kuten valitettavasti niin moni hyvännäköinen mies on, kuten esim Dan mikä niljake. Mielestäni kun Alyssan äiti vieraili, oli hän epäluuloisen oloinen Duncania kohtaan, ehkä myös vihjaillut tyttärelleen jotain (noo.. tämä omaa spekulaatiotani). Jokatapauksessa, mielestäni Duncan ja Ev ovatkin parempi pari toisilleen. Hyvä näin. Surettaa Sandyn puolesta, hän olisi ansainnut hyvän kokemuksen. Todella harmi, että meni kuten meni. Toki hyvä, että Dan paljasti korttinsa ohjelman aikana ja joutui kärsimään julkisen nolauksen törkeydestään.
Tykkään kans tästä heidän aksentista. Jos tykkää frendien tyyppisestä saippusta, Katsomossa Wonderland! Tyttären kanssa kataottiin, joten sopii eri ikäisille.