Ensitreffit Alttarilla Australia 2023
Uusi kausi taas Katsomossa! Jipii! Katsooko kukaan? Minä katson :o))
Kommentit (1446)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kirjoitatte uudesta kaudesta vanhan ketjuun????
No kun ei kukaan vaan jaksanut aloittaa uutta ketjua. :D Hyvin toimii tämäkin, tosi fanit löytää kyllä.
On uusikin ketju, siihen ei kuulemma saa kirjoittaa kun tämä versio on kuvattu 2023. Vaikka tulee ulos nyt 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kirjoitatte uudesta kaudesta vanhan ketjuun????
No kun ei kukaan vaan jaksanut aloittaa uutta ketjua. :D Hyvin toimii tämäkin, tosi fanit löytää kyllä.
On uusikin ketju, siihen ei kuulemma saa kirjoittaa kun tämä versio on kuvattu 2023. Vaikka tulee ulos nyt 😅
Uusi ketju oli aloitettu vasta sen jälkeen kun tähän oli jo kirjoitettu paljon viestejä tästä kaudesta.
Vierailija kirjoitti:
Ensi kerralla on mies jonka morsian JÄTTÄÄ alttarille!! Nainen sanoo: sori en pystykään tekemään tätä" ja kävelee pois. Kieltämättä se mies oli vähän erikoisen näköinen mut eikö tullu mieleen että entä jos näin käy? Eihän nuo oikeesti mene naimisiin.
Tämä ohjelma on pelkkä vitsi.
Ei Evelynissä mitään niin erinomaista ole! Ihan tavallinen tallaaja - joka tosin itse luulee itsestään - liikaa...
Vierailija kirjoitti:
Ei Evelynissä mitään niin erinomaista ole! Ihan tavallinen tallaaja - joka tosin itse luulee itsestään - liikaa...
Ottaapas jollakin koville, kun Evelyn on kaunis, fiksu ja sanavalmis. Se ei automaattisesti tarkoita, että hän "luulee itsestään liikaa", kuten asian ilmaiset. Hän vaikuttaa kaikin puolin mukavalta tyypiltä, mutta ei... Jonkun on haukuttava hänetkin! Onneksi meistä suurin osa ymmärtää, mistä kommentoijan molemmat kengät puristavat.
Vierailija kirjoitti:
Paitsi että on. On todella kaunis ja fiksun oloinen. Olen itsekin nainen ja kauniin naisen sisältä ja ulkoa tunnistaa siitä, että hän näkee myös muiden kauneuden. Vähättely kertoo vaan sinusta.
Osa on tullut hakemaan suhdetta, osa huomion ja draaman takia.
Tayla on itse ihan hirveä persoona ja esittää jotain uhria. Ei ole edes nätti kun kanan aivot paistaa läpi.
Melinda ja Harrison ja Alyssa vääntävät draamaa kanssa tyhjästä. Muut suhteet jäävät aina näiden varjoon. Harrison haluaa olla esillä kokoajan. Enemmän kiinostaisi nähdä näiden rauhallisten parien keskusteluja.
Lueskelin vähän juoruja tästä MAFS-kaudesta. Älä lue, jos et halua juonipaljastuksia, vaikka nämä eivät kyllä ole edes juonipaljastuksia vaan tapahtuneet sarjan kuvausten loppumisen jälkeen!
Ilmeisesti Jessellä ja Janellella on ollut jotain säpinää. Ainakin siis ovat jossain pussailleet ja ovat tämän myöntäneet, mutta ei kuulemma muuta.
Cameronilla on ollut jotain säpinää Taylan kanssa. Ovat kuitenkin kieltäneet asian ja Cameronilla onkin ollut jo uusi tyttöystävä sarjan loppumisen jälkeen.
Lyndallilla ja Joshilla on myös ollut jotain pientä säpinää, pussailua tms. Tämä vähän kyllä yllätti. Ei tuostakaan mitään seurannut ja Joshillahan on se nuoren näköinen, upea uusi tyttöystävä.
Tayla tuli ohjelmaan ja kuvitteli jotain , että on kaunein. Hiuksia heitteli koko ajan esiin ja nauroi vaikka hänelle sanottiin miten tyhmästi toimii ja sanoo Hugolle. Joku ruuvi pudonnut päästä varmasti. Onko ollut koulukiusaaja ja tuskin miestä tulee löytämään tuollaisella käytöksellään.
Tätä ohjelman leikkausta on osallistujat kritisoineet paljon. Harrison, Tayla ja Joshin puoliso varsinkin.
Kohtauksia ja jopa lauseita leikellään niin, että halutaan antaa tietty vaikutelma. Hyviä ja hauskoja hetkiä ei näytetä. H väitti, että jopa sanoja on poimittu eri kohista ja koostettu lauseita joita ei ole sanottu. Sanottiin, että haluttiin pahis ja hyvisrooleja. Mutta kyllä tietyt jutut on ihan omaakin käytöstä. Eihän esim. Olliesta ole mitään huonoja pätkiä, kun ei ole mikään rääväsuu.
On myös väitetty miltä kyllä vaikuttaa. Että laitetaan pari oikeaa matchia ja sitten näitä epäsopivia jotta tulisi draamaa mahdollisimman paljon. Sehän tietty sisältöä tekee ja koukuttaa katsojia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja nuo "iltapuvut" aussien syksyssä, talvikausi. Muijat meikkaa ja iltapukuilee keskellä ei mitään. 😂 Pimeetä
Onko nuo puvut heidän omiaan vai tuotannon? Miten kenelläkään voisi olla noin paljon upeita pukuja, joka illalliselle ja sitoutumisseremoniaan aina uusi?
korut kengät kuteet oloasut yms meikit ,ihonhoito spnsataan,piilomainontaa,mac huulipunista lähikuvaa. järkyttävän värisiä huulia akoilla muuten. jesse on kivan näkäinen,kuin johny depin pikkuveli,,olisi kiva jos jesse saisi jonkun roolin
Toivon tosiaan, että Tayla oikeasti lähtee tuolta. Hän on kamala! Selvästikin voimakkaasti narsistinen ihminen, vääntelee totuutta, valehtelee, alistaa, nöyryyttää. Eikä ota mitään vastuuta käytöksestään. Sääli häntä, joka tuohon ansaan joskus astuu.
Kamala, millaisia naisia tuolla on! Ihan outoja draamaqueeneja.
Minä tarvitsen huomiota!
Minua täytyy tukea (vaikka itse on mokannut)!
Sääliksi käy jotkut miehet, kun pyöritys on sellaista, että katsojakin ihmettelee, että miten nämä jutut nyt tällaisiksi kääntyivät. Eihän nuo ressukat pärjää noille karseimmille naisille alkuunkaan.
Harrison on ihan pimeä tapaus. Haluaa manipuloida kaikkia ja siirtää vastuun ja huomion aina omista teoistaan muihin. Jessen ei pitäisi kuunnella tuota tarkoituksellista manipulointia. Mitä ylipäätään tekee sarjassa, selkeästi käyttää Brontea ja muita vain pelinappuloina.
Jos tuli julkisuuden takia nämä hyvät tyypit kuten Ollie on saaneet paljon enemmän seuraajia ja huomiota.
Lemmenkipeät sometyrkyt ja täysin parisuhteeseen sopimattomat poitsut kohtaavat.
Se niistäkin "asiantuntijoista". Naurattaa koko sarja.
Kyllä niin näyteltyä touhua tämä sarja.
Ikävää, jos Harrison onnistuu pilaamaan Jessen ja Clairen suhteen. Toisaalta, jos suhde on noin hataralla pohjalla ja Jesse noin tuuliviiri, kyllä se kariutuisi ennemmin tai myöhemmin kuitenkin. Nyt on ollut vaan niin kiva katsoa kun Jesse ja Claire ovat lähentyneet uudelleen. Claire on kyllä joutunut yrittämään ihan tosissaan, että niin kävisi.
Harrison on kyllä pahin mulkero pitkään aikaan. Kaikkien suhteisiin tunkemassa nenäänsä nyt kun itse ei ole se syyttelyn kohde enää.
Vierailija kirjoitti:
Ikävää, jos Harrison onnistuu pilaamaan Jessen ja Clairen suhteen. Toisaalta, jos suhde on noin hataralla pohjalla ja Jesse noin tuuliviiri, kyllä se kariutuisi ennemmin tai myöhemmin kuitenkin. Nyt on ollut vaan niin kiva katsoa kun Jesse ja Claire ovat lähentyneet uudelleen. Claire on kyllä joutunut yrittämään ihan tosissaan, että niin kävisi.
Harrison on kyllä pahin mulkero pitkään aikaan. Kaikkien suhteisiin tunkemassa nenäänsä nyt kun itse ei ole se syyttelyn kohde enää.
En tiedä, onko tuo tuuliviirimäisyyttä, tuohan on voinut painaa Jessen takaraivossa edelliset viikot.
Jos on ollut yhdessä toisen kanssa oliko nyt seitsemän(?) viikkoa parhaimmillaan kaveriväleissä, ja toinen on flirttaillut ja suudellut ex tempore toista miestä lyhyen rupattelun jälkeen (samalla kun aviomies oli samoissa bileissä mukana), niin kyllähän moni petetyn asemassa kyseenalaistaisi, että kuinka haluttu on suhteessa.
Claire on kameroille painottanut jäämistään sillä, että haluaa Jesse tuntee olonsa välitetyksi ja arvotetuksi, mutta hän ei ole paljon tuonut omia tunteitaan esille. Itselläkin katsojana on arveluttanut, että onko Claire jäänyt pääosin myötätunnosta, että onko hänellä ihan oikeasti romanttista kiinnostusta Jesseä kohtaan.
Alyssa on kyllä epävakaan oloinen, varmaan paineita tulee kun Duncan on noinkin komea ja 'täydellinen' ilmestys. Tuli kyllä tuo fiilis siinä kohtaa kun heille tuli pikku 'ryppy' rakkauteen kun oli laittanut viestiä pettäjälle... se reaktio oli ihan ylidramaattinen. Varmasti sekin vaikuttaa kun toisen tuntee vielä niin huonosti mutta silti tunteita on kehittynyt ajan saatossa, suhde ei vain ole kypsynyt.