Tatuoinneista
Oletko koskaan nähnyt kaunista tatuointia? Aivan, en minäkään.
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Olen. Itselläni ei ole tatuointeja enkä usko, että koskaan tulee. Muiden tatuoinnit eivät ahdista, parhaimmillaan ovat kauniita.
Itselläni ei myöskään ole tatuointeja, enkä ole vielä yhtään hienoa tatuointia nähnyt. Ei ne tatuoinnit minua ahdista, jostain syystä rupeaa säälittämään. Ihankuin ei osattas omaa mieltä purkaa ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen. Itselläni ei ole tatuointeja enkä usko, että koskaan tulee. Muiden tatuoinnit eivät ahdista, parhaimmillaan ovat kauniita.
Itselläni ei myöskään ole tatuointeja, enkä ole vielä yhtään hienoa tatuointia nähnyt. Ei ne tatuoinnit minua ahdista, jostain syystä rupeaa säälittämään. Ihankuin ei osattas omaa mieltä purkaa ulos.
Aina yhtä huvittavia ja säälittäviä nämä teidän harhaluulot. :D
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tämäntyylinen on kaunis.
https://www.trendingtattoo.com/wp-content/uploads/2019/01/Rose-tattoo-f…
Entäs sitten, kun tuokin ajan myötä haalistuu. Pitääkö niitä värejä käydä vahvistamassa?
Vierailija kirjoitti:
Taas boomerit ovat kokoontuneet haukkumaan tatuointeja! :D :D xD
Ilmeisesti alan olemaan boomeri, ja olen nähnyt kauniita tatuointeja paljon. Itsekin haluan, kunhan saan aikaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs sitten, kun tuokin ajan myötä haalistuu. Pitääkö niitä värejä käydä vahvistamassa?
Eli mikään ei voi olla kaunista, jos se ei ole ikuisesti sitä? Niityllä kasvavat kukatkaan ei ole kauniita, kun ne kuitenkin lakastuvat ihan rumiksi.
Ei ole olemassa niin rumaa ihmistä, että teknisesti hienostikaan tehty tatuointi parantaisi hänen ulkonäköään. Ihminen ja puhdas ihmis-iho on taideteos ja sellaisenaan kaunis.
Harmittaa, kun näkee kauniin ihmisen joka on tatuoinut kauneutensa pilalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä mä niitä jonkun ventovieraan silmänruoaksi ole ottanutkaan.
Itseäsi varten otit selkään kuvan jota et näe? Kaikki tatuoinnit otetaan muita varten.
Mulle riittää jo että tiedän kuvan olevan olemassa.
Ihan itseä varten on tatuoinnit olemassa. Ei näy muille kumppania lukuunottamatta.
Boomer 61v
Jokainen saa pitää tatskansa ja ottaa niin monta kuin nahkaan mahtuu. .inulle ne toki ovat iso turn off. Jos vain näen että käsivarret tai varsinkaannkaulwnon "koristeltu" niin turha tulla iskemään.
Vierailija kirjoitti:
Muut niistä kuitenkin joutuvat kärsimään, kun liikut julkisilla paikoilla. Vai seisotko suurimman osan päivästä peilin edessä ihailemassa omia tatuointejasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseäsi varten otit selkään kuvan jota et näe? Kaikki tatuoinnit otetaan muita varten.
Mulle riittää jo että tiedän kuvan olevan olemassa.
Ei siellä selässäsi mitään ole, tatuoitsija huijasi.
Vierailija kirjoitti:
Vähän samaa kuin arvostella toisen kampausta, hiusten väriä, partaa, viiksiä, ihon arpia jne.
Tuo aloittajan kommentti. Siis moukkamaista.
Kampausta ja hiusten väriä voi halutessaan muuttaa. Parran ja viikset voi ajaa pois. Onnettomuudesta tai leikkauksesta johtuville arville ei voi mitään. Tatuointi on tehty tahallaan ja omaa tyhmyyttään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli mikään ei voi olla kaunista, jos se ei ole ikuisesti sitä? Niityllä kasvavat kukatkaan ei ole kauniita, kun ne kuitenkin lakastuvat ihan rumiksi.
Ihomaalilla voisi maalata kauniin kuvion ja pestä sen sitten pois, kun menee huonoksi. Tatuointi rumenee vanhetessaan ja muistuttaa tyhmyydestä koko loppuelämän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Joo, kyllähän tää mun tatska oli kaunis pari vuotta silloin kun 18-vuotiaana sen otin. N78
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muut niistä kuitenkin joutuvat kärsimään, kun liikut julkisilla paikoilla. Vai seisotko suurimman osan päivästä peilin edessä ihailemassa omia tatuointejasi?
Katso ihan vapaasi muualle äläkä tuijota ihmisiä kuin mielipuoli.
Vierailija kirjoitti:
Vähän samaa kuin arvostella toisen kampausta, hiusten väriä, partaa, viiksiä, ihon arpia jne.
Tuo aloittajan kommentti. Siis moukkamaista.
Ei oo sama asia
Olen nähnyt. Nykyinen trendi koko raajoja peittävine juttuineen ei ole mun makuun ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen saa pitää tatskansa ja ottaa niin monta kuin nahkaan mahtuu. .inulle ne toki ovat iso turn off. Jos vain näen että käsivarret tai varsinkaannkaulwnon "koristeltu" niin turha tulla iskemään.
Mulle iso turn off on olematon kirjoitustaito.