Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut tarjoavat yo-juhlissa vain Pommacia kuoharin sijasta?

Vierailija
04.06.2023 |

Mitä tuolla haetaan ? Yritetäänkö näyttää jotenkin paremmilta? Että meidän lapsi ei alkoholia käytä tms. Jos näin on , niin silloin se on minusta itse asiassa aika typerää ja vähän jo lapsellistakin. Kun voisi olla aikuisille kuoharivaihtoehto ja lapsille sitten pommaccia ? Ja vieras saa sitten ihan itse valita kumpaa ottaa. Vai onko tää rahakysymys? Onko kokemuksia?

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholistit voivat ottaa juhliin mukaan omat viinat jos Pommac ei kelpaa. Voihan Pommacia käyttää sitten lantrinkina.

Vierailija
22/72 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pommac on hyvää, mutta niitä on vaikka mitä alkoholittomia vaihtoehtoja sen, tosiaan hyvänmakuisen, mutta vähän väsyneehkön Pommacin, tilalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pommac ei ole juhlajuoma. Meillä tarjotaan alkoholitonta kuohuviiniä lasten rippi- ja lakkiaisjuhlissa ja luulen ettei monikaan edes huomaa alkoholin puuttumista.

Vierailija
24/72 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

vilkaisin alkon valikoimia, niin halvin kuohuviineihin laskettava 0,75 litran pullo maksaa 6,89 euroa. joten hinnan ei pitäisi olla este ainakaan pienissä juhlissa.

Vierailija
25/72 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pommac on hyvää, mutta niitä on vaikka mitä alkoholittomia vaihtoehtoja sen, tosiaan hyvänmakuisen, mutta vähän väsyneehkön Pommacin, tilalle.

Teet turhan ongelman mitättömän pienestä asiasta. Itse ostaisin varmaan kuplavedestä lähtien kaikenlaisia hiilihapotettuja juomia, jotta varmasti jokaiselle löytyy mieleinen juoma. Paitsi ehkä en sitä kuoharia. Ihan vaan periaatteesta.

Vierailija
26/72 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teet turhan ongelman mitättömän pienestä asiasta. Itse ostaisin varmaan kuplavedestä lähtien kaikenlaisia hiilihapotettuja juomia, jotta varmasti jokaiselle löytyy mieleinen juoma. Paitsi ehkä en sitä kuoharia. Ihan vaan periaatteesta.

Mistä periaatteesta?

Vierailija
27/72 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahvi riittää hyvin. Koko kuoharitarjoilu on keinotekoista ja useimmiten hirveää halpaa kuraa. Pommac on parempaa.

Kaikki eivät tosiaan halua juhlia alkoholin avulla. Itse olen käynyt ylioppilasjuhlissa 1980-luvulta alkaen. Kuohuviini on yleistynyt vasta 2000-luvulla.

28/72 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä pitäisin juhlat, niin en minäkään välttämättä tarjoaisi alkoholia, kun en sitä itsekään juurikaan käytä.

Vierailija
29/72 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vilkaisin alkon valikoimia, niin halvin kuohuviineihin laskettava 0,75 litran pullo maksaa 6,89 euroa. joten hinnan ei pitäisi olla este ainakaan pienissä juhlissa.

Ja kuka haluaa juoda tai tarjota sitä kuraa?

Vierailija
30/72 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ollut edes pommaciakaan kun mun omat juhlat olivat koska en pidä siitä. Tarjosin juhlissani spriteä.

Vierailija
31/72 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli holtittomaan tarjolla ananamehu plus sooda tai holillisena ananaslonkero. Nämä tarjottiin kuohuviinilasista.

Vierailija
32/72 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pommac Brut maksaa 4,95 ja maistuu paremmalle.

Vierailija
33/72 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän porukassa ei juoda kuoharia. Jos kehtais, laittaisin sandelsia tarjolle 😅

Niin ja olen ylpeä, että nuorelle ei alko maistu.

Vierailija
34/72 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ap.lla alkoholiongelma? 

No ei ole ongelmia alkoholin kanssa. Kaikki kyllä menee.

Ap

Vierailija
35/72 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut tässä lähimmän viiden vuoden sisään kolmet lakkiaiset ja yksissäkään ei ole tarjottu mitään kuohuvuaa siman ja kotikaljan lisäksi. Se maljojen kanssa läträäminen vaan on niin feikkiä.

Vierailija
36/72 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietävät kaikkien tulevan paikalle omalla autolla?

Vierailija
37/72 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en taas ymmärtää että miksi ei voi tarjota kokista tai spritea vaan pahaa pommaccia

Alkoholittomuus on ok

Vierailija
38/72 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkään ei ole itsellä tai lähipiirissä tapana tarjota alkoholia juhlissa, paitsi häissä on ollut. Eikä me raittiita olla, mutta se ei vaan kuulu juhliin ja pommacia sitä oli meilläkin tarjolla alkumaljana kelle halusi, eihän sitä pakko oo ottaa ja toki sitten pillimehuja/limua/vissyä/kahvia/teetä muuten tarjolla vapaasti🙂

Vierailija
39/72 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholiongelma taustalla. Meillä ex-mieheni oli jurrissa ja meni ropeloimaan yo-juhlakalun luokkakavereita. Yo-juhlat ovat sen jälkeen olleet meillä tabu puheenaihe. Olisinpa tarjonnut vain pommakkia.

Vierailija
40/72 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän täysin alkoholittomuuden, mutta maljan nostaminen pommacilla on vähän outoa. Mutta jos isäntäväki haluaa nostaa maljat päivänsankarille, niin (juoman) valinta on täysin heidän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän