Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut tarjoavat yo-juhlissa vain Pommacia kuoharin sijasta?

Vierailija
04.06.2023 |

Mitä tuolla haetaan ? Yritetäänkö näyttää jotenkin paremmilta? Että meidän lapsi ei alkoholia käytä tms. Jos näin on , niin silloin se on minusta itse asiassa aika typerää ja vähän jo lapsellistakin. Kun voisi olla aikuisille kuoharivaihtoehto ja lapsille sitten pommaccia ? Ja vieras saa sitten ihan itse valita kumpaa ottaa. Vai onko tää rahakysymys? Onko kokemuksia?

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nuoren ihmisen päiväjuhlaan pitäisi kuulua alkoholitarjoilua? En ymmärrä pointtiasi.

Vierailija
2/72 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä, kyylä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap.lla alkoholiongelma? 

Vierailija
4/72 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa a. On myös hyviä holittomia kuohareita, jotka tuli itselleni tutuksi raskausaikana.

Vierailija
5/72 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvi riittää hyvin. Koko kuoharitarjoilu on keinotekoista ja useimmiten hirveää halpaa kuraa. Pommac on parempaa.

Vierailija
6/72 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kait jokainen ny saa itte päättää mitä juhlissaan tarjoaa, toki meillä oli kyllä juuri niin että oli kuoharia ja just tuota pommaccia ja vieras sai valita. Ja aika moni aikuinenkin otti muuten sitä pommaccia

Vierailija
7/72 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raittiusihmiset ovat rasittavia. Lasi kuoharia johtaa sillan alle.

Vierailija
8/72 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli pommacia koska monet tulee autoilla ja kotona ei käytetä alkoholia. En oo absolutisti vaikken oo ottanut mitään alkoholia muutamaan vuoteen. Poikaani en oo nähnyt juovuksissa. 

Vierailija
9/72 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on alkoholisteja?

Vierailija
10/72 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä juuri ap:lle ei tarjottu muuta. Tai juhlissa oli joku, jonka vuoksi alkoholitarjoilu ei tullut kyseeseen, mutta haluttiin silti kilistellä. Ap:lla on kyllä vähintään asenneongelma, "parempia ihmisiä" :D

Vierailija
11/72 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli pommacia siksi koska juhlien sankari sitä itse halusi. Mitään alkoholia ei ollut koska useimmat tulivat autoilla, suurin osa yksin joten varakuskia ei olisi ollut.

Vierailija
12/72 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei voisi olla pommaccia? Sama se kai millä kilistelee.

Vierailija
13/72 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli alkoholiton juoma ylioppilaan toiveen mukaan.

Vierailija
14/72 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kai se joissain tapauksissa olla rahakysymyskin. Pommac maksaa varmaankin pari euroa litra, kuohari äkkiä parikymmentä. Ja Pommac on mielestäni parempaa, joten itse en ainakaan pahastu vaikka sitä olisi tarjolla 😄

Vierailija
15/72 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itekin olin eilen ylioppilasjuhlissa jossa oli.vain pommaccia . täytyy sanoa että kyllä minäkin sitä vähän ihmettelin kun tiedän että juhlakalu ei varsinaisesti lasiin sylje ja kova oli hällä kiire omiin juhliin bilettään. Toki tästäkin selvisin :) Eli pommac on ihan hyvä vaihtoehto.

Vierailija
16/72 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ylppäreissä pitää olla hyvää syötävää ja juotavaa vieraille. Eli pöytään myös viinejä virvoitusjuomien lisäksi. Älkää pitäkö juhlia jos ei ole varaa tarjota kunnon syötävää ja juotavaa.

Vierailija
17/72 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en aikoinani halunnut tarjota omissa juhlissani alkoholia, itse en sitä käytä. Pommacia taisi tosiaan olla tarjolla kilistelyä varten.

Vierailija
18/72 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni ottaa mielellään Pommacia koska on liikkeellä autolla ja joillakin on montakin paikkaa käytävänä. Meillä kävin kerran vieras sille päivälle toisissa ja hänellä oli vielä kahdet edessä, vaikka olivat jo jakaneet vaimon kanssa että eivät molemmat mene kaikkiin kun eivät muuten ehdi. 

Vierailija
19/72 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en aikoinani halunnut tarjota omissa juhlissani alkoholia, itse en sitä käytä. Pommacia taisi tosiaan olla tarjolla kilistelyä varten.

Täysin järkevä ja hyvä valinta. 👍

Vierailija
20/72 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikin lasillinen kuohahtaa päähän, jos ei yleensä käytä alkoholia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi