Tiedättekö sen tunteen kun...
... Teille läheinen ihminen loukkaa teitä niin, että se menee niin yli että ette voi uskoa että se ihminen todella tekee niin? Että se todella haluaa satuttaa sinua niin.
Kommentit (10)
Minua on satutettu monta kertaa psyykkisesti ja fyysisesti, läheiset ja tuntemattomat. Olen tottunut siihen, enkä ajattele sitä enää niin kamalana. Maailma on kamala paikka, varsinkin ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Minua on satutettu monta kertaa psyykkisesti ja fyysisesti, läheiset ja tuntemattomat. Olen tottunut siihen, enkä ajattele sitä enää niin kamalana. Maailma on kamala paikka, varsinkin ihmiset.
Tuntemattomilta sitä vielä "osaa odottaa" mutta läheisiltä ei niinkään. Tai itse ainakin oletan että vetäisimme yhtä köyttä emmekä toisiamme vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Toisista pidetään ja toisista ei pidetä sehän se on.
Tyhmempikin ymmärtää tuon asian.
Joo. Silloin se ihmissuhde on ohi. Toinen ei tykkää susta ja pyrkii eroon. Etäisyyttä. Jos toinen hyökkäilee ja raivoaa, ehkei se toimi. Jos itse on vaativa tai hankala, katsoo sit peiliin. Joillakin on stressi, uraputki, aspergerpiirre, teini-ikä, vanhuudenhörhöilyä tai alkoholi. Mikä kullakin. Raivokas parisuhde ei oikein toimi, vaikka kaikilla joskus riitoja.
Tyyppi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En
Ai ei kiinnosta siinä tapauksessa
Mikä ei kiinnosta? Se oli vain vastaus kysymykseen.
En