Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Portion boys ja kohta baariin!!!

Vierailija
03.06.2023 |

Jeeeejeeiiijeee!

Kommentit (101)

Vierailija
81/101 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Junttimaisinta mitä tiedän on arvostella muita junteiksi.

Niin. Haluaisinkin tietää, millaista musiikkia muita junteiksi määrittelevä henkilö itse kuuntelee. Voisimme sitten lokeroida hänet tiettyyn kansanosaan kuuluvaksi.

Vierailija
82/101 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on El Meissel joka pitää bändiä pystyssä. Yhtään vähättelemättä Aapon laulu/esittelytaitoja. Meisseli säveltää ja tuottaa biisit, on bändin oma levy-yhtiö, tekee kaiken taustatyön. Tämän olen useammalta taholta kuullut. Käsittääkseni kaikki mitä lavan ulkopuolella tapahtuu on nimenomaan Mikael Forsbyn vastuulla. On vienyt hartiavoimin bändin siihen pisteeseen missä se on nyt. Ei pidä melua itsestään mutta tietäjät tietää. On monen muunkin artistin taustalla. Tää oli myös se syy miksi hänet pyydettiin tähdet tähdet ohjelmaan. On siellä tuotannossa tuttu ihminen joka kertoi tämän faktana. Aapo on toki loistava lisä bändiin, samoin kuin kitaristi Kääriäinen. Mutta ei tätä bändiä olis ilman Forsbyä.

Tämä!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/101 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiinan sponttaania (kuitenkin harkittua) tanssia on ilo katsella. Esim. Antti Tuiskun sekä tanssijoiden joka askel on laskelmoitu kylmän viileesti, ne on niin nähty ja kyllästytty.

Porttareilla on on aito yhteys yleisön kanssa, sen tuntee.

😂

Vierailija
84/101 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂 back u

Vierailija
85/101 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiinan sponttaania (kuitenkin harkittua) tanssia on ilo katsella. Esim. Antti Tuiskun sekä tanssijoiden joka askel on laskelmoitu kylmän viileesti, ne on niin nähty ja kyllästytty.

Porttareitten lavaesityksissä häiritsee eniten, jos nyt niin voi sanoa, kontrollin tai pomon puute eli yhtyeen jäsenet näyttävät tekevän lavalla mitä mieleen juolahtaa vailla suunnitelmaa. Muusikoilla eli bändin miehillä on tietenkin omat roolinsa, laulu ja soittaminen. Esimerkiksi Käärijän esitykset pysyvät aina kontrollissa eikä pomosta ole epäselvyyttä.

Vierailija
86/101 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuo mikä sinua häiritsee on minulle ja monelle muullekin nimenomaan se asia mistä heidän esiintymisessään nautimme. Heistä näkee yhteiskemian kun ovat esiintyneet niin paljon yhdessä että vaikka onkin spontaania niin se on silti hallittua. Joka keikka on erilainen mutta se mikä on samaa niin räjähtävä energia ja aito ilo. Se koukuttaa. Tekee mieli mennä katsomaan että mitä seuraavaksi. Montaa en menis uudestaan katsomaan jos on aina samat liikkeet ja sama rutinoitunut show. Sellainen voi olla ns.täydellisempi mutta minulle auttamatta tylsä. Portion Boys on parasta liveä mitä olen ikinä nähnyt. Ja olin katsomassa Käärijääkin joka oli toki myös loistava. Mutta Portionit on mun suosikkeja, ylivoimaisesti.

Vierailija
87/101 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreiden puoluekokous on Seinäjoella, saakohan ne seksiä Seinäjoella?

Vierailija
88/101 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan monikin saa 😅

Vierailija
89/101 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli kesä 2021 kun Tiina kiersi koko pinkissä asussa kaikki festarit on vaan harhaa kun sinä googlettamalla et nähnyt muuta kuin hopeaa. NAURAN. Pinkki oli ja on edelleen hänellä ja muitakin värejä bändillä, ihan just niinkuin ovat käyttäneet ja haluavat ja SAAVAT käyttää jatkossakin. Niinkuin kaikki muutkin.

Tämä siia sun ajatus: Koska käärijänvihreän värin omistaa nyt käärijä yksinoikeudella niin kukaan muu ei saa enää käyttää sitä väriä. Eikä pinkkiä kun oli taustatanssijoilla. HALOO HALOO, onko järki päästä paennut vai keskustelenko nyy jonkun teinin kanssa?

Kesällä 2021 taidettiin elää koronan varjossa, eikä mitään suurta festarikesää ollut eikä pinkkejä asuja.

Vierailija
90/101 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälleen kerran ihan shaissea. Kesä 2021 vedettiin festareita ihan täysin. Kevät oli kiinni koronan takia. Kesällä Portioneilla tuli vauhti kiihtyy biisi ja festarit oli kesäkuun-elokuun ihan täysin käynnissä. Kävin monella Portionin keikoilla esim.Simerock missä Tiina esiintyi pinkissä asussaan. Tää nyt osoitti sen että sulla ei oo faktat hallussa, missään 😅 Helppo myös tarkistaa asia. Erittäin paljon tältä kesältä somematskua heidän tileillään. Siellä se pinkki asu pyörii.

Vierailija
91/101 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jälleen kerran ihan shaissea. Kesä 2021 vedettiin festareita ihan täysin. Kevät oli kiinni koronan takia. Kesällä Portioneilla tuli vauhti kiihtyy biisi ja festarit oli kesäkuun-elokuun ihan täysin käynnissä. Kävin monella Portionin keikoilla esim.Simerock missä Tiina esiintyi pinkissä asussaan. Tää nyt osoitti sen että sulla ei oo faktat hallussa, missään 😅 Helppo myös tarkistaa asia. Erittäin paljon tältä kesältä somematskua heidän tileillään. Siellä se pinkki asu pyörii.

PB:n keikkakalenterin mukaan suurin osa elokuun ja syyskuun 2021 keikoista peruttiin ja osa siirrettiin myöhemmäksi. Heinäkuussa oli muutama keikka, joista yksi oli yksityistilaisuus. Muita alkuvuoden keikkoja ei näy kalenterissa ollenkaan.

Tämäkin on helppo tarkistaa.

Vierailija
92/101 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä helvettiä sä valehtelet ja vänkäät. Nyt puhuttiin kesästä 2021 ja siitä oliko festareita ja oliko Tiinalla pinkki asu silloin jo päällä. Sä väität että ei mikä on shaissea. Mä olin heidän keikoillaan 2021 kesällä; Simerock, runnirock, karjurock, Sieravuoren juhannus ja monta muuta oli mihin en päässyt mutta missä he esiintyi esim. Jysäri Himos ja summerdance. Etkö nyt vaan voi jo myöntää että lauseesi: ei ollu festareita eikä pinkkejä asuja on valhetta. Näistä jokaisesta löytyy kyllä faktatietoa. Koronahan vei joitain festareita sinä kesänä koska ei ollut tarpeeksi aikaa järjestelyille kun tilanne oli keväällä niin epävarma mutta kyllä festareita oli silti silloin kesällä paljon. Syksyllä tilanne taas huononi. Mutta älä yritä väittää mustaa valkoiseksi kun kaikki pystyy tarkistamaan esim.nämä mun kirjoittamat faktat ja kuvia Tiinan pinkistä keikka-asusta löytyy kyllä kesältä 2021.

Vierailija
93/101 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä helvettiä sä valehtelet ja vänkäät. Nyt puhuttiin kesästä 2021 ja siitä oliko festareita ja oliko Tiinalla pinkki asu silloin jo päällä. Sä väität että ei mikä on shaissea. Mä olin heidän keikoillaan 2021 kesällä; Simerock, runnirock, karjurock, Sieravuoren juhannus ja monta muuta oli mihin en päässyt mutta missä he esiintyi esim. Jysäri Himos ja summerdance. Etkö nyt vaan voi jo myöntää että lauseesi: ei ollu festareita eikä pinkkejä asuja on valhetta. Näistä jokaisesta löytyy kyllä faktatietoa. Koronahan vei joitain festareita sinä kesänä koska ei ollut tarpeeksi aikaa järjestelyille kun tilanne oli keväällä niin epävarma mutta kyllä festareita oli silti silloin kesällä paljon. Syksyllä tilanne taas huononi. Mutta älä yritä väittää mustaa valkoiseksi kun kaikki pystyy tarkistamaan esim.nämä mun kirjoittamat faktat ja kuvia Tiinan pinkistä keikka-asusta löytyy kyllä kesältä 2021.

https://portionboys.fi/fi/category/keikkakalenteri/20849

Vierailija
94/101 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just näin, tuossakin näkyy jo toteutuneet 12 festaria. Kaikkia toteutuneita ei edes näy tuossa koska todistetusti mun frendit oli jysäri himoksella 8.7.(2021) missä portion boys esiintyi ja hienoja kuvia näin sieltä Tiinasta pinkissä asussa. Taitaa olla jysärien virallisilla sivuillakin kuvia. Eli tuo keikkakalenteri todisti siis vaan sun väittämän vääräksi ettei olis ollu festareita ja pinkkiä asua. Et sinä saa totuutta miksikään muutettua vaikka vänkäät ja kiertelet ja kaartelet siellä.

Vierailija
95/101 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just näin, tuossakin näkyy jo toteutuneet 12 festaria. Kaikkia toteutuneita ei edes näy tuossa koska todistetusti mun frendit oli jysäri himoksella 8.7.(2021) missä portion boys esiintyi ja hienoja kuvia näin sieltä Tiinasta pinkissä asussa. Taitaa olla jysärien virallisilla sivuillakin kuvia. Eli tuo keikkakalenteri todisti siis vaan sun väittämän vääräksi ettei olis ollu festareita ja pinkkiä asua. Et sinä saa totuutta miksikään muutettua vaikka vänkäät ja kiertelet ja kaartelet siellä.

Taidat olla jo vähän sekaisin pinkin hameesi kanssa.

Lista on bändin omilta sivuilta.

Vierailija
96/101 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mitä sinä vielä vänkäät. Kaikki mun kirjoituksessa esitetyt asiat on faktoja. Ne pystyy tarkistamaan. Sun kirjoitukset sitä vastoin on shaissea. Itsehän lähdit väittämään ettei ollu pinkkiä asua sen kesän festareilla. Ja nyt ei reppana pysty myöntämään virhettään. No onneksi kaikki järkevät tämän näkee ja pystyy sen totuuden myös tarkistamaan.

Vierailija
97/101 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enhän mä tuota PB keikkalistaa heidän omilta sivuilta ole kiistänytkään. Siellähän selkeästi näkee toteutuneet 12 festaria. Ja sen lisäksi sieltä listalta puuttuu esim.juhannus (sieravuori) jossa olin PBtä katsomassa ja jysäri 8.7. missä PB esiintyi. Jos vielä epäilet näitä faktoja niin kysy vaikka bändiltä suoraan niin saadaan piste tälle asialle.

Vierailija
98/101 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Porttareitten lavaesityksissä häiritsee eniten, jos nyt niin voi sanoa, kontrollin tai pomon puute eli yhtyeen jäsenet näyttävät tekevän lavalla mitä mieleen juolahtaa vailla suunnitelmaa. Muusikoilla eli bändin miehillä on tietenkin omat roolinsa, laulu ja soittaminen. Esimerkiksi Käärijän esitykset pysyvät aina kontrollissa eikä pomosta ole epäselvyyttä.

Roolit on, mutta niitä ei huomaa kuin tarkkasilmäisin. Eivät tuo tuota roolitusta näkyvästi esille lavalla. Kaikki mitä he tekevät on tietyllä tapaa määrätietoista, ei päämäärätöntä sekoilua.

He ovat kuin palapeli, yhdessä täydellinen bändi.

He ovat siellä tasa-vertaisina, mutta kuitenkin jokainen omassa roolissaan. Sanon tämän sulle , kun se sulle on niin kauhean tärkeä asia. Sekottaako se sua, kun lavalla on enemmän kuin yksi ihminen, kun vertasit yhden miehen eli Käärijän showhun?

Vierailija
99/101 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli kesä 2021 kun Tiina kiersi koko pinkissä asussa kaikki festarit on vaan harhaa kun sinä googlettamalla et nähnyt muuta kuin hopeaa. NAURAN. Pinkki oli ja on edelleen hänellä ja muitakin värejä bändillä, ihan just niinkuin ovat käyttäneet ja haluavat ja SAAVAT käyttää jatkossakin. Niinkuin kaikki muutkin.

Tämä siia sun ajatus: Koska käärijänvihreän värin omistaa nyt käärijä yksinoikeudella niin kukaan muu ei saa enää käyttää sitä väriä. Eikä pinkkiä kun oli taustatanssijoilla. HALOO HALOO, onko järki päästä paennut vai keskustelenko nyy jonkun teinin kanssa?

Kesällä 2021 taidettiin elää koronan varjossa, eikä mitään suurta festarikesää ollut eikä pinkkejä asuja.

Simerock elokuu 2021; pinkki asu.

(Miten tää väriasia voi nyt olla niin tärkeetä kenellekään?!?!)

HALOO HALOO JA Huuleen huuleen. Kaikki saavat käyttää vihreää, limenvihreää koska Käärijä ei ole PATENTOINUT väriä itselleen.

Vierailija
100/101 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijä on yksittäinen artisti, totta helvetissä se on silloin pomo lavalla kun muita ei ole, lukuunottamatta niitä paria örkkiä takana.

Portion Boys on bändi. Ymmärrätkö yksittäisen artistin ja bändin eron lavalla.