Kunpa voisin joku päivä kehua että olen löytänyt hyvän miehen
Eikä olisi tarvetta valittaa ja olla katkera. Ja saisin luottaa.
Kommentit (21)
Ikinä ei kannata luottaa kehenkään.
Sellaisen miehen löytää jos vaan luovut komeista miehistä ja kelpuutat kiltin ja kunnollinen ruman miehen.
Kiltti mies kirjoitti:
Sellaisen miehen löytää jos vaan luovut komeista miehistä ja kelpuutat kiltin ja kunnollinen ruman miehen.
Hyvä mies on myös komea.
Se toinen juttu sitten on, oletko sinä tarpeeksi hyvä kunnon miehelle?
Ihmettelen kyllä miksi jotkut ovat yhdessä. Kaunis, pieni, siro, hauska, koulutettu, hyvin tienaava nainen yhdessä ruman, lihavan, lehmittelevän, köyhän ja epäsosiaalisen pelaajanörtin kanssa, jolla on huono hygienia ja pihtaa.
Vierailija kirjoitti:
Kiltti mies kirjoitti:
Hyvä mies on myös komea.
Komea pettää aina koska ne tietää että saavat aina uuden naisen jos nainen jättää.
Voihan sitä kehua vaikka joka päivä. Eri asia onko niin, mutta aina voi kehua.
Vierailija kirjoitti:
Kiltti mies kirjoitti:
Hyvä mies on myös komea.
Sitten saa jatkaa toivomistaan.
Aina pitää saada kehuja ja kilpailla jostain
Vierailija kirjoitti:
Miten voin sinkkuna kehua?
Vierailija kirjoitti:
Aina pitää saada kehuja ja kilpailla jostain
Voi postata someen kaikille, että nyt löyty hyvä mies, lällällää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehu ittees ja kivaa elämääsi.
Vierailija kirjoitti:
Kiltti mies kirjoitti:
Hyvä mies on myös komea.
Tuosta voidaan päätellä, että hyvä nainen on myös kaunis. Eli rumat ihmiset.. 😶
Valitettavasti olen jo varattu.
M
Ainahan sitä löytää voi, mut mieti mitä sulla ois annettavaa, että saisit pitää. Miksi naiset luulee, että on joku varasto täynnä hyviä miehiä, joilla ei ole omaa tahtoa.
Minut voi tulla hakemaan kotoani. Olen hyvä ja ihan komeakin. Useimmiten kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osaa kehua omaa sinkkuuttani mutta olen hyvilläni siitä, että olen oppinut arvostamaan a kunnioittamaan omaa sinkkuuttani, enkö enää vuosiin ole pitänyt elämääni puolinaisena siksi, että en eläessäni ole ollut parisuhteessa ja olen "jo" 40+ vuotoas mies. (En hän, jota kommentoit/ jolle kysymyksesi esitit)
Kiltti mies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiltti mies kirjoitti:
Hyvä mies on myös komea.
Komea pettää aina koska ne tietää että saavat aina uuden naisen jos nainen jättää.
Totta.Jätä heti alussa jos huomaat miehessä pettämisen piirteitä.Ei tarkoita pahinta piirrettä (toinen nainen)vaan ihan klassillisia: frilttailia,suutelua,iskuyrityksia jne muihin naisiin.
Ensin pitää luottaa itseensä ja elämään, sitten voi luottaa myös kumppaniin.