Kävisitkö yksin paikallisessa yhdellä?
Joskus tekisi mieli käydä lähikuppilassa nauttimassa juoma tai kaksi. Olen 30v nainen, en ole koskaan kyseisessä kuppilassa käynyt joten en ole varma keitä siellä käy. Ison kaupungin pienestä lähiöstä kyse.
Rohkenisitko itse mennä? Arkailen lähinnä sitä, että jos siellä käykin aina vain samat naamat ja herätän huomiota. Tällä alueella ei hirveästi asu porukkaa.
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinne vaan kantapeikkojen sekaan, voit vaikka päätyä kapakkaruusuksi.
Mä kävin kerran, hieman kiusaantunut olo, lueskelin Iltalehteä. Hetken päästä tuli tällainen peikotar (olen siis nainen), ja tuli pyytämään pöytäänsä, koska "Näytän niin hirrrvveän ykshinäiseltä" Ihan symppis, mut kiitin huomaisuudesta ja lähdin kotiin.
Eli siinä käy juuri niin kuin epäiltiin. Kaikki tuijottavat, että tuo on yksinäinen. Toki positiivista, jos joku lyöttäytyy seuraan, sillä oletuksella, että se lyöttäytyjä olisi kiinnostava. Lähipubissa varmaan harvemmin on.
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt ja palasin kotiin ihan hirveässä humalassa. Silmälasit löytyivät aamulla keittiön lattialta, itse olin sohvalla.
samoin ihan kaasuissa:-D ja olen todella aikuinen nainen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi ei oo tyylikästä. Mene salille tai lenkille. Oot sen ikäinen että tollanen baarissa istuminen alkaa helposti näkyä ulospäin. T. N32
Salilta ja lenkiltä ei löydy seuraa, mutta silti niitä voi harrastaa monta kertaa viikossa joka tapauksessa.
Mene juoksuryhmään tai joogaretriitille. Mielikuvitus rajana. Tai sit hankit sen seuran sieltä kuppilasta. Luultavasti joku rinki ottaa sut mukaan.
En ole ap, mutta en mene noihin mainitsemiisi. Harrastan salilla käyntiä, koska pidän siitä. En ole lähes koskaan jutellut siellä kenenkään kanssa.
Kaverit ja puoliso sitten paikallisesta.
Ei välttämättä, mutta suosittelen kokeilemaan, jos vähänkään kiinnostaa. Itse pidän oluesta ja juon silloin tällöin sitä. Ei ole pois muista harrastuksistani, vaan on joskus piristävää ja jos tuntuu, että haluaa ottaa sitä lähikuppilassa, niin sinne vaan.
Tietenkin haet seuran kaljakuppilasta koska kalja kiinnostaa. Yhteiset harrastukset yhdistää. Lisäksi saat sen pubiruusun kropan joka sopii sinne kuin nenä päähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi ei oo tyylikästä. Mene salille tai lenkille. Oot sen ikäinen että tollanen baarissa istuminen alkaa helposti näkyä ulospäin. T. N32
Salilta ja lenkiltä ei löydy seuraa, mutta silti niitä voi harrastaa monta kertaa viikossa joka tapauksessa.
Mene juoksuryhmään tai joogaretriitille. Mielikuvitus rajana. Tai sit hankit sen seuran sieltä kuppilasta. Luultavasti joku rinki ottaa sut mukaan.
En ole ap, mutta en mene noihin mainitsemiisi. Harrastan salilla käyntiä, koska pidän siitä. En ole lähes koskaan jutellut siellä kenenkään kanssa.
Ei välttämättä, mutta suosittelen kokeilemaan, jos vähänkään kiinnostaa. Itse pidän oluesta ja juon silloin tällöin sitä. Ei ole pois muista harrastuksistani, vaan on joskus piristävää ja jos tuntuu, että haluaa ottaa sitä lähikuppilassa, niin sinne vaan.
Tietenkin haet seuran kaljakuppilasta koska kalja kiinnostaa. Yhteiset harrastukset yhdistää. Lisäksi saat sen pubiruusun kropan joka sopii sinne kuin nenä päähän.
Et sitten näe muuta kuin mustan ja valkoisen. Ei mitään siltä väliltä. Onko tapana muissakin asioissa?
Baareissa käyvät naiset on noloja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sitten näe muuta kuin mustan ja valkoisen. Ei mitään siltä väliltä. Onko tapana muissakin asioissa?
Kiitos, mutta en ole kiinnostunut tutustumaan sinuun.
On tuota tullut joskus harrastettua. Edellinen kerta johti 21 vuoden avioliittoon. Jäin suustani kiinni toisen yhdellä kävijän kanssa.
Lähiöbaareissa on la/su kaikenlaista porukkaa, ei pelkkiä kantiksia. Keskellä viikkoa monesti pelkkiä kantiksia, mutta mukavia nekin. Voi niiden vanhojen ukkojenkin kanssa jutella, ties miten avartaa maailmankuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Baareissa käyvät naiset on noloja.
Kuulostat nololta.
Se on se dokaus ja tuoppiin tukeutuminen mikä siinä on noloa. Ei yksinolo.
Myös kahvilassa voit ottaa katsekontaktin kiinnostavaan henkilöön. Vau onko se alkoholi pääasia?
Viikko sit kävin pitkästä aikaa baarissa.
Edellisen kerran joskus ennen koronaa.
Noh, tällä kertaa lyöttäydyin baarissa äiti-tytär kaksikon seuraan. Panin molempia kattohuoneisto-hotellihuoneessani. Eri aikaa tosin, eli siinä mielessä pieni epäonnistuminen.
T. Ukkomies40
En todellakaan astu jalallani siihen räkälään.
En kävisi. Lähipoubissa narikka vitosen vaikkei olisi takkia ja lonkerokin varmaan 8 €. Samalla rahalla saa sixpäckin kaupasta.
Yksin on paras. Joskus kohteliaisuuttani lähden kaverin kanssa, jos joku pyytää.
Alkoholia en juo, joten voin helposti jättää juomiseni siihen yhteen juomaan.
Jos joku tulee juttelemaan, hän on joko outo tyyppi tai humalassa. Yleensä molempia. Oudot tyypit ovat parhaita.
Paikalliseen en ikinä menisi ilman vahvaa miesseuraa.
T. Nainen Vuosaaresta
Vierailija kirjoitti:
On tuota tullut joskus harrastettua. Edellinen kerta johti 21 vuoden avioliittoon. Jäin suustani kiinni toisen yhdellä kävijän kanssa.
Tiukka pusu siis.
En menis tässä pikkukaupungissa. Tai ei riittäis rohkeus :D Liikaa mahdollisia "tuttuja", joita en välttämättä välittäis nähdä. Mut kesäaikaan olis ihan eri mennä yksin vaikka terassille yksille.
Omassa lähikuppilassani en missään nimessä. Muualla voisin, ja olen käynytkin.
Mieheni kanssa käydään kerran vuodessa omassa lähikuppilassa ja joka kerta on seuraavana aamuna olo että olisi voinut jättää väliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiukka pusu siis.
Ei silloin tullut vielä suudeltua, eka iltana. Keskustelu jatkui pitkään ja joimme parit oluet, molemmat. Vaihdettiin puh numerot ja siitähän se sitten lähti etenemään.
Sama on toistunut minun elämässä kahdesti, mutta toisella kertaa se tapahtui ulkomaan reissulla.
Niin että kyllä me suomalaiset miehet osataan puhua myös selvinpäin, ja tarvittaessa jopa englantia.
Suosittelen käymään joskus yhdellä, eikä mennä pelkästään yöllä kännissä, ja toisen kännisen kanssa juttelemaan.
Mä kävin kerran, hieman kiusaantunut olo, lueskelin Iltalehteä. Hetken päästä tuli tällainen peikotar (olen siis nainen), ja tuli pyytämään pöytäänsä, koska "Näytän niin hirrrvveän ykshinäiseltä" Ihan symppis, mut kiitin huomaisuudesta ja lähdin kotiin.