Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on tuntemasi stalkkeri?

Vierailija
03.06.2023 |

Kysymys otsikossa.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurailee autolla kun lenkkeilen

Vierailija
2/32 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisesti isot ikenet tai pienet hampaat. En tiedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muka normaalia tuntea stalkkereita? Itse en tunne yhtään.

Vierailija
4/32 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukkuu jotain ihmistä stalkkaajaksi tai kuvittelee muiden olevan jotenkin kiinnostuneita hänen elämästään. Tämä on niinsanottua projektiota jossain määrin ja joskus hän voi olla itse se stalkkeri.

Vierailija
5/32 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen kuin miehen puolikkaiden Rose.

Vierailija
6/32 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkopilli taskussa

Vierailija
7/32 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka tietää päivittäiset rutiinisi ja puhelinnumerosi/osoitteesi, ja saattaa laittaa sinulle tuntemattomasta prepaidnumerosta viestin puhelimitse tai nimettömänä lapun postilaatikkoon, että tänään sinulla oli hiukset kivasti/kiva paita päällä. 

Vierailija
8/32 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut useampi stalkkeri, ja päästään häiriintyneitä miehiähän ne on. :) Tarkoitan siis semmoista isomman puoleista stalkkerointia, en sitä että katsotaan facebookissa exän kuvia.

Tarkalleen en tiedä lukumäärää, mutta ainakin 3 vaikeaa stalkkeria ollut, luku todennäköisesti paljon suurempi.

Vierailija
9/32 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, korjaan, stalkkeri voi olla myös nainen. Muutama nainenkin ollut, vaikka nainen itsekkin. :D Muista en tiedä, luku saattaa olla isompi.

Vierailija
10/32 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut useampi stalkkeri, ja päästään häiriintyneitä miehiähän ne on. :) Tarkoitan siis semmoista isomman puoleista stalkkerointia, en sitä että katsotaan facebookissa exän kuvia.

Tarkalleen en tiedä lukumäärää, mutta ainakin 3 vaikeaa stalkkeria ollut, luku todennäköisesti paljon suurempi.

Miten he ovat päästään häiriintyneitä muuten kuin että ovat sairaalloisen kiinnostuneita? Kuvittelee jotenkin stalkkaamisen järkeväksi jonkinlaisen suhteen mahdollisuutta? Vai uskooko heidän ainut mahdollisuus olla lähellä se toiminta?

Vierailija
11/32 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stalkkaaminen liittyy kontrollin tarpeeseen.

Vierailija
12/32 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten he ovat päästään häiriintyneitä muuten kuin että ovat sairaalloisen kiinnostuneita? Kuvittelee jotenkin stalkkaamisen järkeväksi jonkinlaisen suhteen mahdollisuutta? Vai uskooko heidän ainut mahdollisuus olla lähellä se toiminta?

-'Mistä mä voin tietää??? Normaalia se ei ainakaan ole, tavalla tai toisella häiriintyneen puuhaa.

Jotain tiedän näistä omista stalkkereista esim. yhdellä skitsofrenia ja pakkomielteitä, yhdellä myös varmasti pakkomielteitä ja psykopaattisuutta, kuten myös ensimmäisellä psykopaattisuus, sitten tuo nainen niin vaikutti alusta asti joltain sosiopaatilta ja stalkkerius sinetöi sen asian, eli pään vikaa. Jne. Aina heillä paljon vikaa, mutta kun itse ei harrasta sellasia niin vaikeahan se on heittäytyä psykiatriks.

Vierailija
13/32 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi noista oli mun exä.. muut ei olleet..... Exä sentään tunsi mut paremmin, ja halusi olla tekemisissä yms. Muut eivät edes tunteneet niin hyvin mutta olivat sairaalloisen kiinnostuneita ym. Osa myös sosiaalisesti estyneitä tavalla tai toisella.

Monesti sellainen "ei kiinnosta sun jutut yhtään"-voi paljastaa stalkkerin. Moni toista kiusaava ja toista mitätöivä, leikkii ettei toisen elämä kiinnosta niin todellisuudessa he ovatkin juuri stalkkereita.

Vierailija
14/32 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurissa tällainen.Alkoholisoitunut,työtön mies.Kyttää naapureita kaiket päivät iltamyöhään ja tietää kaikesta ja kaikista kaiken.Ei mitään sisältöä elämässä.Lähinnä säälittävää.

Vierailija
15/32 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haukkuu jotain ihmistä stalkkaajaksi tai kuvittelee muiden olevan jotenkin kiinnostuneita hänen elämästään. Tämä on niinsanottua projektiota jossain määrin ja joskus hän voi olla itse se stalkkeri.

Sanoo stalkkeri.

Vierailija
16/32 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi noista oli mun exä.. muut ei olleet..... Exä sentään tunsi mut paremmin, ja halusi olla tekemisissä yms. Muut eivät edes tunteneet niin hyvin mutta olivat sairaalloisen kiinnostuneita ym. Osa myös sosiaalisesti estyneitä tavalla tai toisella.

Monesti sellainen "ei kiinnosta sun jutut yhtään"-voi paljastaa stalkkerin. Moni toista kiusaava ja toista mitätöivä, leikkii ettei toisen elämä kiinnosta niin todellisuudessa he ovatkin juuri stalkkereita.

Minulla oli tuollainen stalkkeri mutta hän vihastui kun huomasi että syötin hänelle puppua joka ohjasi hänet nolaamaan itsensä juuri hänen taipuvuuden takia. Jollain tavalla pidin hänen toimintaa surullisena ja tuossa joku sanoi että liittyy kontrollin tarpeeseen uskon sen olevan totta ainakin hänen tapauksessaan.

Vierailija
17/32 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoo stalkkeri.

Se voi kuulostaa lapselliselta mutta ainakin välillä tuollaista projektiota tapahtuu kunnes omaksuu jonkin paremman tavan naamioida toimintaansa.

Vierailija
18/32 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeyönä oli täälläpäin (Tampere) harmaa auto parkissa naapurin roskakatoksen vieressä, kuten usein on. Mietin joskus miksi ovat aina just siihen pysäköitynä, ovien eteen. En epäile stalkkausta. AINA sama paikka. Auton luota lähti joku narkkarin tai oikeastaan diilerin näköinen pitkä mies kohti kauppaa, meni sen seinämää pitkin ja katosi kuin ilmaan. Siellä ei ole vaihtoehtona kuin puska tai kaupan taus, josta pääsee risteyksen yli. Mietin näikö "haamun" vai oliko se todella mies.

Myöhemmin lenkillä muu harmaa auto meni hiljaa ohi ja sitten kun tulin lähemmäs kotia, mutta oli myöhä ja viikonloppu. Sieltä katsottiin oikein pitkään. vaikkei kai keski-ikäisessä ole kai mitään ihmeellistä. Kokeilin kääntyä niin etteivät näe kasvoja ja lähdin. Hauska aihe tämä, silloin kun ei oikeasti ole mitään vakavaa, mutta toisilla voi olla pahempi tilanne. 

Vierailija
19/32 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

m29 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli tuollainen stalkkeri mutta hän vihastui kun huomasi että syötin hänelle puppua joka ohjasi hänet nolaamaan itsensä juuri hänen taipuvuuden takia. Jollain tavalla pidin hänen toimintaa surullisena ja tuossa joku sanoi että liittyy kontrollin tarpeeseen uskon sen olevan totta ainakin hänen tapauksessaan.

Minä esitin omalleni yksinäisempää ja heikompaa kuin olin. Tämä myös raivostui kun en ollutkaan kumpaakaan, vaan hän joutui omien toimiensa paljastuttua naurunalaiseksi.

Vierailija
20/32 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurissa tällainen.Alkoholisoitunut,työtön mies.Kyttää naapureita kaiket päivät iltamyöhään ja tietää kaikesta ja kaikista kaiken.Ei mitään sisältöä elämässä.Lähinnä säälittävää.

-Sitten on niitä ulkoisesti normaaleita jotka stalkkaa ihan muita väyliä pitkin kun jossain ikkunalla. :DD Esim. hakkerit ym.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan