En tee elämässä mitään muuta kuin syön, nukun ja olen netissä.
Siinä minun mahtavan upea elämäni on. Ei ole kavereita eikä sosiaalista elämää. Ei ole töitäkää eikä harrastuksia,
Kommentit (59)
Lapsi varmaan on tässä tilanteessa. Lisänä , ettei vastaa puhelimeen eikä viesteihin. On vaan
Yksinäinen mies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko iso penis?
Ihan normaali
Harmi. Isolla olisit voinut tienata vähän extraa Only fansissa. Olisi mennyt työstä ja harrastuksesta.
Ala pelaamaan Pony town. Se on kiva peli :)
Mitä sitten? Moni asia on aivan turhaa eikä ole vain tiettyä tapaa olla ja elää.
Suomessa ihmiset ajattelee kun pitäisi palkata joku että ei palkkaa sinua vaan jossain on vielä parempi työntekijä. Samoin naiset ajattelee miehistä että sinua en kelpuuta ystäväksi edes vaikka olet tosi kiva mutta jossain on vielä komeampi joten nainen odottaa sitä seuraavaa tilaisuutta. Sen takia miehistä ja ihmisistä tulee yksinäisiä.
Poistakaa ihan turhana kulu eränä ja rasitteena itsenne täältä. Vituttaa tuollaiset kotona makaavat tyhjän toimittajat sossun luukulla huseeraajat. Onko ihan kunnioitettavaa tuollainen elämä.
Minä käyn noiden lisäksi töissä. Siinä on kylliksi kavereita, sosiaalisuutta ja harrastusta. Jos et ole tyytyväinen elämääsi, niin opiskelu ja/tai työ olisi sellaista mitä suosittelisin. Itselleni juuri työ on tärkeä elämänsisältö ja muutapa en tarvitsekaan.
Verkostoidu mielenkiintoisten tyyppien kanssa ja siitä se lähtee...tavatakseen näitä pitää olla itsekin vähän mielenkiintoinen ja salaperäinen.Ei se ole mitään rakettitiedettä.Nyt nätit kuteet päälle ja ulos tuulettumaan!Siitä se lähtee..
Kiltti mies kirjoitti:
Suomessa ihmiset ajattelee kun pitäisi palkata joku että ei palkkaa sinua vaan jossain on vielä parempi työntekijä. Samoin naiset ajattelee miehistä että sinua en kelpuuta ystäväksi edes vaikka olet tosi kiva mutta jossain on vielä komeampi joten nainen odottaa sitä seuraavaa tilaisuutta. Sen takia miehistä ja ihmisistä tulee yksinäisiä.
Koska "aina löytyy vahvempi sonni"?
Anna kun arvaan: netissä seuraat niitä samoja sivuja ja samoja tyyppejä.
Sinulla on vahvat "oikeat" mielipiteet asioista ja jos vaavipalstalla joku sanoo "väärän" mielipiteen, poistatutat sen saman tien, koska koko elämäsi tapahtuu netissä "oikeinajattelijoiden" seurassa.
"Väärä mielipide on sinulle kuin konkreetttinen "potku vatsaan" olisi meille, jotka eletään virtuaalimaailman ulkopuolella.
Kuullostaa paljolti mun elämältä! No liikun kyllä myös välillä paljonkin ja aina jotain näperrettävää, kesällä parvekekasvien hoitoa yms. Veemäistä on kun on tämmöinen puolikuntoinen eli ei pääse eläkkeelle mutta ei pysty oikein töihinkään. En mä kyllä tätä elämältä halunnut mutta näillä mennään.
Aloita ainakin liikuntaharrastus.
Hyödynnä koulutustasi jotenkin, olet sen velkaa yhteiskunnalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään tee mitään muuta. Oli aika turha juttu syntyä tänne.
Eli olisi parempi jos kävelisit ympäriinsä töissä ja höpisisit jotain jonninjoutavaa millä ei ole mitään oikeasti väliä.
Nyt kun otit puheeksi niin teen tuotakin enkä tarvitse siihen edes työtä tai seuraa.
Pyritkö työelämään vielä vai oletko luovuttanut sen suhteen?
Ihmiset on oikeesti tosi rasittavia. Minä en jaksa kauaa kuunnella ihmisiä ja niitten ongelmia, en töissä enkä vapaa-ajalla. Ihmiset haluaa jonkun kuuntelevan heidän ongelmiaa mutta eivät silti yritä ratkaista ongelmaa. Kuten naiset joilla on huono poikaystävä. Naiset kertoo niistä täällä palstoilla mutta naiset ei osaa tehdä ongelmalle mitään kuten erota. Ja sitten pitäisi ymmärtää naista ja olla tukena mutta mitä se auttaa jos ei tee mitään ongelmalle. Yksin elämisessä on hyviäkin puolia.
Vierailija kirjoitti:
Aloita ainakin liikuntaharrastus.
Hyödynnä koulutustasi jotenkin, olet sen velkaa yhteiskunnalle.
Haha. En ole ap, mutta minulla on parikin tutkintoa, jotka ovat yhteiskunnan puolelta olleet kyllä pelkkää muroihin laskemista. Käteen näistä jäi suunnilleen osallistumisen ilo ja tuhansia euroja lainaa, kun kaikkien hienojen koulutusuudistusten ja leikkausten ansiosta opetus oli enemmänkin ohjattua päivätoimintaa. Joku saattoi opettaa, jos sattui olemaan paikalla ja motivoitunut, mutta esimerkiksi puolen vuoden sairaslomat, joiden ajaksi ei järjestetty sijaista, oli ilmeisesti ihan normaali juttu.
Työllistyn tuskin koskaan kummastakaan tutkinnosta koulutustani vastaavasti, mutta vaikea siitä on toisaalta työnantajaakaan syyttää, koska olen korkeintaan muodollisesti pätevä tekemään mitään alaan liittyvää. Yhteiskunta voi puolestani haistaa näiltä osin pitkän.
Vierailija kirjoitti:
Pyritkö työelämään vielä vai oletko luovuttanut sen suhteen?
Pyrin varmaan joskus.
Rahaa tullut erilaisista projekteista ja kelalta. Asun yksin kaksiossa.