Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yläselkä rutisee joka askeleella

Vierailija
22.05.2024 |

Mikähän voi olla kyseessä, kun yläselkä/selkäranka ilmeisesti rutisee/naksuu joka askeleella? Etenkin kovalla liikkuessa ja portaissa. Ei kipua. Olen huonossa fyysisessä kunnossa oleva sohvaperuna, joten itse epäilen että saattaisi aiheutua ainakin osin siitä. Niska rutisee myös kun päätä kääntelee. Olen nainen, melkein 60. 

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/14 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee hoitoon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen huonossa fyysisessä kunnossa oleva sohvaperuna". Siinäpä tärkein aiheuttaja.  Ei tarvitse olla erikoislääkäri diagnoosiin.

Vierailija
4/14 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Olen huonossa fyysisessä kunnossa oleva sohvaperuna". Siinäpä tärkein aiheuttaja.  Ei tarvitse olla erikoislääkäri diagnoosiin.

Tiedän kyllä sen, mutta mikä se tuota ruksahtelua aiheuttaa? Ja kun kipuja ei ole yhtään. 

Vierailija
5/14 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän kyllä sen, mutta mikä se tuota ruksahtelua aiheuttaa? Ja kun kipuja ei ole yhtään. 

Liikunnan/venyttelyn puute.  Mutta voi olla jo myöhäistä.

Vierailija
6/14 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä pelkään, että on jo liian myöhäistä. t. ap

Vierailija
7/14 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se nyt saatana, minunko tässä pitää koko homma tehdä... Yritä nyt sinäkin alaselkä jotain, eihän sulla oo edes hiki... Tähän perhanan savottaan kantamaan tuon kropan painoa... Mitä tekin jalat siellä lusmuatte, pankaa liikettä nyt sinne, tana...

T.rutiseva yläselkä

Vierailija
8/14 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä liiku niin kovaa, saattaa vaikka selkäranka murtua. Mitä harrastat?

Vierailija
9/14 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rangan ratina ole vaarallista. Sen ympärillä olevien kudosten kireys sen aiheuttaa. Rupea vähitellen liikuttelemaan runkoasi.

Vierailija
10/14 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei rangan ratina ole vaarallista. Sen ympärillä olevien kudosten kireys sen aiheuttaa. Rupea vähitellen liikuttelemaan runkoasi.

Kiitos, tämä huojensi. Täytyy alkaa nyt tekemään jotain ennenkuin oikeasti on liian myöhäistä. Nuorena olin huvin aktiivinen liikkuja, mutta jostain syystä kääntynyt viime vuosina ihan toiseen suuntaan tuo aktiivisuus. 

Vierailija
11/14 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Venyttelystä ei ole yhtään mitään hyötyä. Heikkoja lihaksia pitää vahvistaa eikä venyttää.

Vierailija
12/14 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt liikkumaan

Vierailija
13/14 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä liiku niin kovaa, saattaa vaikka selkäranka murtua. Mitä harrastat?

Harrastan mm. pimpulan hypistelyä.

Vierailija
14/14 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up! Täällä edelleen Ap, joka alkanut liikkumaan mutta rutina edelleen aika kova. Joka askeleella melkeinpä tuntuu. Ei kipuja. Kaipa tämä normaalia?