Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tee elämässä mitään muuta kuin syön, nukun ja olen netissä.

Yksinäinen mies
03.06.2023 |

Siinä minun mahtavan upea elämäni on. Ei ole kavereita eikä sosiaalista elämää. Ei ole töitäkää eikä harrastuksia,

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on turhaa jos ei kukaan anna tilaisuutta näyttää että osaa jotain tai olisi hyvä ihminen jonka kanssa voisi olla läheinen.

Vierailija
42/59 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis tyypillinen av-kävijä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään tosiaan pitää olla insinöörin paperit joka hommaan. Amislainen ei kelpaa koska ulkomailta tuleekin osaajat.

Vierailija
44/59 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään tee juuri muuta kuin kalastan ja olen kotona netissä. Jos sää on hyvä niin lähden  aina aamusin kalaan. Huomen aamullakin menen nostamaan verkot.

Vierailija
45/59 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut vetää viinaa ja huumeita. On ap sentään kunnollinen ettei tee rikoksia.

Vierailija
46/59 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, käske joidenkin ryhmittymien järjestää järjestäytynyt vainoaminen ympärillesi. Siitä se jännitys lähtee kehittymään. Äkkiä kyllä menee tylsäksi tuokin homma,vaikka sadat juoksisi ympärillä ja resurssit olisi potenssiin kymmenen. Oikeestaan ainoastaan matkoilla tulee sellainen oh jee mitä ne jaksaa näytellä ja järjestää, wau

Vierailija
47/59 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap toi on ihan normaalia elämää nykyaikana. 

Oma elämäni koostuu pääosin työnteosta,kotona olemisesta,luonnossa kävelystä,kesäisin omalla mökillä mökkeistä ja nukkumisesta. Me lähes kaikki elämme oravanpyörässä koska meillä kaikilla on omat rutiinit.

Ei minullakaan paljoa ystäviä ole, olen ikisinkku ja lapsia ei ole.

M32

Vierailija
48/59 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole komea ja rikas top 10 mies niin mies ei saa naisia eikä kavereita.

Vierailija
49/59 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä palstahan toimii hyvin sosiaalisena elämänä introverteille/yksinäisille ihmisille.

Vierailija
50/59 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein samiksii. Paitsi, että välillä pidän päivän paaston sekä toisinaan lasken rahojani. Rahoja laskiessani harrastan toki säälintää töillä raskautettuja ja muuten köyhiä kohtaan.

Vierailija
51/59 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene koskemaan ruohoa

Vierailija
52/59 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata tehdä mitään jos ei saa edes naista tyttöystäväksi. Sitten vaan menee mielenkiinto muuhun elämään ja tekemiseen.

Vierailija
53/59 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele treidaamaan, optioita eritoten. Tulee kassa kuntoon, ja kas kummaa kohta on kavereitakin.

Vierailija
54/59 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene töihin, se on kaiken A ja O. Töistä saa kavereita ja rahaa, jota voi käyttää paikoissa joissa on mahdollisuus saada kavereita.

Vierailija
55/59 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monen työssäkäyvänkin ongelma, jos rehellisiä ollaan

Vierailija
56/59 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Paitsi että opiskelen, etänä kylläkin, ja opinnot ovat jo loppuvaiheessa ja itsenäisesti suoritettavia. Eli istun kotona ja katson luentoja nauhalta ja teen tehtäviä, en tapaa opettajia tai opiskelukavereita. Työkin on, mutta sekin on yksinäistä (siivous).

Eli paperilla asiat ovat hyvin kun on opiskelupaikka ja piakkoin tutkintokin, sekä työ, mutta käytännössä olen kuin syrjäytynyt.

Vierailija
57/59 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei muutu jollei mikään muutu. Jos haluat elämäsi olevan toisenlaistaista sun on itse ruvettava tekemään muutoksia nykyiseen elämäntyyliisi. Laadit suunnitelman missä haluat olla kymmenen vuodessa ja joka päivä alat tekemään pieniä konkreettisia asioita, jotka vievät sinua kohti unelmaasi. 

Vierailija
58/59 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole onnellinen, että et ole sairas. Vielä.

Vierailija
59/59 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön, nukun, käyn duunissa, johon olen täysin kyllästynyt, katon telkkarista paskoja ohjelmia ja notkun netissä. Niin juu, ja olen totaalisen persaukinen. Hienosti menee siis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan