En tee elämässä mitään muuta kuin syön, nukun ja olen netissä.
Siinä minun mahtavan upea elämäni on. Ei ole kavereita eikä sosiaalista elämää. Ei ole töitäkää eikä harrastuksia,
Kommentit (59)
Moni tekee jopa 6-7 päiväisiä työviikkoja. Hävettääkö edes?
En minäkään tee mitään muuta. Oli aika turha juttu syntyä tänne.
Mistä saat rahaa? Missä asut? Kuka pesee pyykkisi?
Täällä kanssa yksi. Tosin liikun myös jonkin verran, senkin yksin.
Minulla muuten sama paitsi että käyn töissä ja työ vie kaikki voimat, joten kun tulen illalla kotiin, en jaksa mitään muuta kuin syödä, katsoa telkkaria ja nukkua. Ei ole voimia harrastaa mitään tai nähdä ketään.
Saisinpa minäkin vain syödä ja maata.
Vierailija kirjoitti:
Minulla muuten sama paitsi että käyn töissä ja työ vie kaikki voimat, joten kun tulen illalla kotiin, en jaksa mitään muuta kuin syödä, katsoa telkkaria ja nukkua. Ei ole voimia harrastaa mitään tai nähdä ketään.
Mulla tää sama. Olen nainen.
Minä sentään opiskelin nyt vähän ulkomaan kieltä etänä yksin näiden lisäksi.-Nainen
Vierailija kirjoitti:
En minäkään tee mitään muuta. Oli aika turha juttu syntyä tänne.
Eli olisi parempi jos kävelisit ympäriinsä töissä ja höpisisit jotain jonninjoutavaa millä ei ole mitään oikeasti väliä.
otapa nyt tilanteesta kaikki hyvä irti ja alat keskittyä siihen tekemiseen mitä kulloinkin teet. Opettelet siis läsnäoloa. Pikkuhiljaa mielesi rakenteet alkavat muuttua ja mielesi alkaa ohjata sinua uusille urille elämässäsi ja kärsimys alkaa vähetä.
Vierailija kirjoitti:
Sitähän se elämä vaan on.
Kyllä minä haluaisin että se olisi jotain vähän muutakin. Edes jotain merkityksellistä tekemistä.
Etkö voisi päättää, että otat ensimmäisen askeleen parempaan suuntaan? Tee kävelylenkki ja myöhemmin pidennät matkaa. Valitse hyvä kesäkohde ja käy tsekkaamassa. Keksi hyvä harrastus kodin ulkopuolelta.
Vierailija kirjoitti:
Saisinpa minäkin vain syödä ja maata.
Ei muuten ole pidemmän päälle kivaa, menee entistä huonompaan kuntoon henkisesti ja fyysisesti.
-eri
Nuorena niillä menevillä tytöillä ja hauskoilla ja sosiaalisilla pojilla oli riehakkaita bileitä, joissa oli hauskanpitoa, pussaamista ja hiplaamistakin. Mutta niitä kilttejä poikia ei koskaan edes pyydetty mukaan 🙁
Vierailija kirjoitti:
Moni tekee jopa 6-7 päiväisiä työviikkoja. Hävettääkö edes?
Ei hävetä. Näen asian niin että jos naamani ei miellytä niin ei tarvii palkata. Kävin kuitenkin koulut loppuun asti lukion jälkeen vielä opiskelin merkonomiksi ja suunnittelijaksi.
Vierailija kirjoitti:
Onko iso penis?
Ihan normaali
Niin ja haluatko kysyä jotain mahtavasta elämästäni?