Onko ok koskea työkaveria alaselkään tai reisiin?
Miten reagoisit, jos työpaikalla työkaverisi koskisi sinua esim. Alaselkään ennen kun tulee kertomaan jonkun asian. Tai puhuessaan laittaisi käden reidellesi.
Onko outoa, jos tuosta tekee numeron ja leimautuu vaan hankalaksi työkaveriksi? Mikä erottaa ystävällisyyden seksuaalisesta häirinnästä?
Kommentit (34)
Minä en töissä missään tapauksessa hyväksyisi selkään tai reidelle koskettelua. PAITSI. Jos sen tekisi työkaveri johon olen todella ihastunut ja tuollaisesta lähestymisestä haaveilen kun teen "itseni onnelliseksi" häntä ajatellessani. Tätä ei kuitenkaan tule koskaan tapahtumaan irl, hän tuskin on minusta kiinnostunut ja hän on lisäksi herrasmies.
oliko kyseessä sisäreidet ja sinulla hame päällä? ei kai toosa haise kun joku hakeutuu sen välittomään läheisyyteen
Vierailija kirjoitti:
Minä en töissä missään tapauksessa hyväksyisi selkään tai reidelle koskettelua. PAITSI. Jos sen tekisi työkaveri johon olen todella ihastunut ja tuollaisesta lähestymisestä haaveilen kun teen "itseni onnelliseksi" häntä ajatellessani. Tätä ei kuitenkaan tule koskaan tapahtumaan irl, hän tuskin on minusta kiinnostunut ja hän on lisäksi herrasmies.
Nii, et ap, naiset haluaa, että kosketellaan, mutta kuitenkin missään nimessä EI SAA KOSKEA minnekään, ennenkuin olet selvittänyt salaisen koodin, joka on mystinen ja salattu, ja jota ei kerrota, ennenkuin #metoo-ansa laukeaa, ja päädyt raastupaan.
Joten, pidä kädet taskuissa, niin vaikutat herrasmieheltä jatkossakin, ja työkaverisi voi veivata "itsensä onnelliseksi" ihan itsekseen 😄
Minä koskin meidän kesätyöntekijä tyttöä vahingossa tissiin... Oli vähän kiusallinen tilanne se mutta huumorilla tilanne otettiin ja käytii työpäivän jälkeen kahvilla jne... Se on 19 vuotias ja kaunis.
Olen itse esimiesasemassa ja ikää minulla on 58v
Tietynlainen koskettelu sopii kyllä työpaikalle mutta toinen jos kieltää koskettelun niin kannattaa lopettaa.
Riippuu siitä onko teillä seksuaalista jännitettä olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Jos pomon kanssa menee sänkyyn, niin silloin on vähän vaikea tuota välttää...
Tjaa #metoo koskiko ristiselkää, tai reisiä?
Jos ei, nii ihan pikku juttu, aamulla töihin siitä!!
No naiset tykkää kourimisesta jos kourija on hyvännäköinen,pitkä ja rikas mies, jos kourija on ruma ja köyhä mies niin se on metoon paikka. Mies saa siis kosketella huoletta jos se on tasokas mies mutta huonotasoiset miehet ei saa kosketella!
Vierailija kirjoitti:
No naiset tykkää kourimisesta jos kourija on hyvännäköinen,pitkä ja rikas mies, jos kourija on ruma ja köyhä mies niin se on metoon paikka. Mies saa siis kosketella huoletta jos se on tasokas mies mutta huonotasoiset miehet ei saa kosketella!
Menihän se jo vihdoin perille!
Onneksi olen nainen!
Tommosta en kestäisi!!
Komea mies saa koskea. Ruman kohdalla se on seksuaalista häirintää
No hyi tuollaiselle pervolle hiplailulle. Minä tarraan sihteerejä tuttavallisesti aina kunnolla per$eestä kiinni, tuollainen reiden hyväily on vastenmielistä touhua.
Hyvä tapa miettiä, onko ok vai ei: Kuvittele, miltä heteromiehestä tuntuisi, jos homo työkaveri koskettaisi tällä tavalla.
Vierailija kirjoitti:
No hyi tuollaiselle pervolle hiplailulle. Minä tarraan sihteerejä tuttavallisesti aina kunnolla per$eestä kiinni, tuollainen reiden hyväily on vastenmielistä touhua.
Kunnon äijämeininkiä!! 😁
Ei ole ok. Yläselkään tai olkapäähän koskeminen on ok, sekin poikkeustapauksessa esim. surunvalittelussa