Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset haluaa muuttaa niin nuorena pois kotoa kuin mahdollista

Vierailija
03.06.2023 |

Joskus ihmetellyt tätä.

Kommentit (127)

Vierailija
61/127 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä lähdin kasarilla kouluun toiseen kaupunkiin 16vuotiaana vaikka sama linja olisi ollut omassakin kaupungissa. Koin vaan sen mahdollisuudeksi itsenäistymiseen. Kovin vahvasti haaveilin ja toteutin.

Oma tytär olisi ollut jo 12 vuotiaana valmis omaan kotiinsa, mutta muutti sitten 18 vuotiaana.. lukio kesken, mutta niin vaan oli tarve lähteä ja itsenäistyä.

Kai siinä on jotain, "mä osaan jo"- tempperamenttia, jota pitää päästä testaamaan käytännössä.

Millä rahoilla noin vain pystyi?

Vierailija
62/127 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cullicaruselli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/127 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantaisin joka ikinen ketju täällä av:llä

täyttyy tätien katkerasta miesvihasta.

Onko se teidän työelämä vaan sitten todella kamalaa koska viikonloppuna ei ole jäljellä muuta kuin vihaa ja kaunaa.

Vierailija
64/127 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cullicaruselli

Chadirn nurkissa on halpaa asua, kun ei tarvitse maksaa vuokraa rahalla.

Naisilla on helppoa. M25

Vierailija
65/127 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja rakastin vanhempieni heidän kuolemaansa saakka. Kyllä teille katkerilla akoilla Piola on sitten vaikeaa. itse vetäisin sijassanne jo ranteet auki. Kun teillä vielä on ne turvonneet nilkatkin.

Asutko vielä vanhempiesi kellarissa vai muutitko ylemmäs?

Vierailija
66/127 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmeellistä. Miksi kukaan haluaisi oman kodin kun voi asua jonkun toisen määräysvallan alla :DD

En halua menettää määräysvaltaani :(

Vierailija
67/127 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se teidän työelämä vaan sitten todella kamalaa koska viikonloppuna ei ole jäljellä muuta kuin vihaa ja kaunaa.

Olen huomannut saman. Ja nuoret miehet muka kuolaa näiden palstanaisten perään Tinderissä ja Alko kysyy papereita! :D :D xD

Vierailija
68/127 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Cullicaruselli

Chadirn nurkissa on halpaa asua, kun ei tarvitse maksaa vuokraa rahalla.

Naisilla on helppoa. M25

Muuta itse jonkun miehen luokse. Nuorena sinulla on vielä paljon tarjottavaa ilmaisen asumisen eteen.

Vierailija
69/127 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi kyllä aikanaan tuntua et pakko päästä muuttaa pois ja saada jotain kivaa uutta tilalle. No, ei se niin luksusta ollutkaan asua uudella paikkakunnalla yksin pienessä yksiössä. Alkoi taas arvostaa kotikotia enemmän :D

Vierailija
70/127 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin pois ja oman elämän, en olla kenenkään vahdittavana. Lukion jälkeen ei tullut mieleenkään hakea oman kaupungin kouluihin, vaan tarpeeksi kauas. Äiti ehdotti, että enkö nyt mitenkään voisi hakea samaan kaupunkiin ja asua kotona, kun sama koulutus löytyy lähempääkin. Tai sitten ehdotti kämpän ostamista sieltä kaupungista, minne päätin lähteä. Ei. Solukämppään vaan ja itsenäistymään, rakentamaan se oma elämä puhtaalta pöydältä.

Vierailija
71/127 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos te olette nuoria miehiä, niin teidän kannattaisi olla huolissanne itsestänne. Ettekö tosiaan keksi muuta tekemistä kesälauantai-iltana?

Vierailija
72/127 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cullicaruselli

Ei ne teidän munat niin ihmeellisiä ole mitä itse luulette.

Vierailija
73/127 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas tämä lauantai-iltapäivä täynnä vanhojenpiikojen happamuutta ja katkeruutta.

Tämä. Heillä ei ole mitään omaa elämää, siksi lisäännytään ja yritetään saada sellainen emättimestään. Sitten uhriutuvat täällä kun lapsi muuttaa pois eli heillä ei taaskaan ole elämää :D

Vierailija
74/127 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska irtoseksi. Nuoret naiset haluaa irtoseksiä, ja se on helpompaa, kun vanhemmat ei määräile.

Vierailija
75/127 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä muutin 16-vuotiaana pois kotoa. Sitä ennen asuin vuoden asuntolassa viikot. Tulen tuppukylästä josta huonot kulkuyhteydet, ei opiskelumahdollisuuksia ja äiti oli alkoholisti. Olin myös pahasti kiusattu. En keksinyt yhtäkään syytä jäädä.

Vierailija
76/127 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas tämä lauantai-iltapäivä täynnä vanhojenpiikojen happamuutta ja katkeruutta.

En ole vanhapiika ensinnäkään, mulla on kaksi aikuista lasta. Toisekseen miehet ovat katkeria, kun märisevät siitä, että naiset muuttavat alta 20-vuotiaina omilleen.

Vierailija
77/127 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää nyt erityisesti joku naisten juttu muuttaa pois kotoa opiskelemaan? En kyllä muista opiskeluajalta yhtään miestä tai naista, joka olisi asunut vielä kotona. Kotona käytiin viikonloppuisin ja lomilla. Eiköhän se ole kaikilla opiskelemaan lähtevillä nuorilla sukupuoleen katsomatta se oikea aika itsenäistyä tuossa vaiheessa.

Vierailija
78/127 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole vanhapiika ensinnäkään, mulla on kaksi aikuista lasta. Toisekseen miehet ovat katkeria, kun märisevät siitä, että naiset muuttavat alta 20-vuotiaina omilleen.

Mitä niiden miesten vanhemmat tekee väärin, kun miehet eivät muuta ajallaan omilleen? Varmaan syyllistävät, uhkailevat ja kiristävät. Aika kurjaa omia lapsia kohtaan, kun he jumittaa koko ikänsä vanhempien kanssa asuen.

Vierailija
79/127 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja omasta mielestäni tein erittäin hyvän ratkaisun, kun muutin omilleni 20-vuotiaana, ei mitään syytä olla siitä katkera.

Vierailija
80/127 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska kaksi naista ei mahdu saman katon alle asumaan

Tuo on totta. Eräs exäni on todella kaunis nainen kun on perinyt isänsä piirteitä. Äiti taas todella ruma ja lihava. Kauniin tyttären elämä yhtä kärsimystä kunnes pääsi muuttamaan pois.

On se järkyttävää millaista paskapuhetta naisten lähimmäisenrakkaus todella on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi