Ehdottakaa mulle tälle illalle tekemistä
Oon 17, ja vanhemmat ei päästä mua mihinkää juhlimaan. Harmittaa olla täällä neljänseinän sisällä tai tulla illalla selvinpäin kotiin nukkumaan jos edes päästäisi illaksi ulos.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmat jättää sut mielummin internetin setämiesten kynsiin kuin päästää oman ikäisten kaverien kanssa ulos, omituista.
Ällöttäviä nää setämiehet kyll on mut ihmettelen miksei tänne oo tullu mitään järkeviä vastauksia kuten vaikka mee leffaan tai jotain.
Miten pääsisi leffaan jos ei pääse kavereiden kanssa ulos juhlimaan? Mistäs ne vanhemmat silloin tietäisi, mihin se nuori on menossa. Ja AP, miksi et vastaa kysymykseen; miksi et saa mennä pariksi tunniksi kavereiden kanssa juhlimaan?
Kyllä varmaan pariksi tunniksi olisi päästänyt mutta kaikki kaverini ovat aloittamassa iltaa niin ei ole kivaa katsoa vierestä kun muut juovat. Lisäksi keksi tekemistä kun kövin ostamassa kaupasta palapelin ja hyoerfocusoidun sitä tekemään 4 tunniksi kuten tapana kun innostun jostain(:
Miten pääsisi leffaan jos ei pääse kavereiden kanssa ulos juhlimaan? Mistäs ne vanhemmat silloin tietäisi, mihin se nuori on menossa. Ja AP, miksi et vastaa kysymykseen; miksi et saa mennä pariksi tunniksi kavereiden kanssa juhlimaan?