Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvan kakka vettä

06.12.2006 |

Osaakohan kukaan neuvoa että onko normaalia kun 4vk vanhan vauvani kakka on kuin värjättyä vettä. Siis on sinapinkeltaista niinkuin pitääkin mutta ilman mitään ryynejä tai muuta, imeytyy siis vaippaan.

Alusta saakka on ollut näin, mutta kyseessä on ensimmäinen lapseni ja nyt vasta rupesin asiaa miettimään. Poika on täysimetyksellä ja painoa on tullut 300 g viikko, ei kauhean kova kitisemään muuten paitsi aamuisin jonkunverran.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä allergiat ja refluksi tekivät kakan vedeksi. Voi myös olla, että vauvallasi on joku pöpö elimistössä. Pitkään jatkuva ripulikakka ei ole joka tapauksessa normaalia (vaikka ei kakkaisi usein), mutta neuvolassa saatetaan reagoida vasta kun paino tippuu. Itse käyttäisin lastenlääkärissä varmuuden vuoksi. Voihan se olla, että suolisto ei vielä ole oikein sopeutunut sapuskoihin, mutta kun on näin pieni kävisin mieluummin lääkärissä turhaan ja voisivat ottaa ulostenäytteet yms.

Vierailija
2/2 |
06.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutakuin että meillä tytöllä tulee pelkkää keltaista vettä pepusta, kun minä olen syönyt suklaata...

MiaMik ja tyttö 2kk+

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla