Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Island Suomi Official, kausi 4

02.06.2023 |

Kesä tulee ja näin tekee myös Love island jälleen kerran! Myös uudet sinkut on ny julkistettu.

Sinkkumiehet: Joonas 28v, Samu 27v, Paulus 27v, Niko 25v, Ali 27v
Sinkkunaiset: Tiila 30v, Mona 24v, Josefiina 23v, Isabella 20v, Elviira 24v
Sieltä vielä kuvat ja kattavemma esittelyt:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tassa-ovat-love-island-suomi-sinkut…

5.6 alkaa

Kommentit (9593)

Vierailija
601/9593 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Joonas on aika kuuma, kuumin noista kaikista miehistä. Pauluskin on ihan jees, mutta hänestä tulee entinen kouluaikainen poikkis mieleen. Kiva tyyppi kyllä, ei siinä mitään.

Vierailija
602/9593 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajelkaa viikset pois, naurettavan näköiset ja juntit.

Siis nimenomaan tollaset teinilasten amisviikset ja muut haivenet tekee vaan keskenkasvuisen näköiseksi; "Hei kattokaa! Mulla kasvaa partahaivenia! - - oon siis melkein MIES!" 🤦

Mä käsitin että nuo on ns. hipster-viikset eli trendikkäät? Vai menikö se jo?

Juu ne on trendikkäät silloin, kun teininä pitää esitellä ensimmäisiä kasvavia haituvia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/9593 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajelkaa viikset pois, naurettavan näköiset ja juntit.

Siis nimenomaan tollaset teinilasten amisviikset ja muut haivenet tekee vaan keskenkasvuisen näköiseksi; "Hei kattokaa! Mulla kasvaa partahaivenia! - - oon siis melkein MIES!" 🤦

Mä käsitin että nuo on ns. hipster-viikset eli trendikkäät? Vai menikö se jo?

Juu ne on trendikkäät silloin, kun teininä pitää esitellä ensimmäisiä kasvavia haituvia.

Parta & viikset-kombo miehen tekee, mutta täytyy olla kunnollisesti kasvavat sekä siistityt. Jos naamakarvoitus ei kasva tuuheana, kuten suomalaisilla tuppaa olemaan pelkät haivenet, kannattaa tällöin viihtyä siloposkisena.

Vierailija
604/9593 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua häiritsee suunnattomasti Elviiran aivan liian pörheät kulmakarvat! Tekisi koko ajan mieli harjata ne paremman näköisiksi. Myös hänen nenärenkaansa ja muut ovat kauheita, mutta vielä muotia jossain Tampereella.

Pörheät kulmakarvat on enemmänkuin tervetulleet viimevuosien järkkypalkkien jälkeen👍👍👍

Nenärenkaat vois kyllä karsia.

Pörheät kulmat näyttävät mukavan luonnollisilta ja muutenkin on nyt luonnollisemman/tavallisemman näköisiä naisia verrattuna aiempiin kausiin. Bueno👌

Vierailija
605/9593 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kuvattuja jaksoja enää näe peräkkäin tulevina niin kuin joskus aiempina vuosina?! Joka ilta näkyy vain yksi jakso ja sekin puolen yön tienoilla...

Vierailija
606/9593 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten toi Mikaela ei osaa puhua kunnolla suomea? Mun Lontoossa 30 vuotta asuneet frendit puhuu aivan normaalia suomea edelleen! Onko tuo jotain pätemistä?

Oisko suomenruotsalainen? Semmoi vibat vhä

Vierailija
607/9593 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän kauden motto vois olla; En mää vaa tiedä!

Vierailija
608/9593 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isabella on kyllä jännä tapaus. Haluaa olla ystävällinen, rehellinen ja ihana ja varmaan sellaisena itseään pitääkin. Omalla tavallaan kuitenkin tosi feikki ja oman edun tavoittelija viimeiseen saakka. Hengailee, söpöilee ja pusuttelee Alin kanssa nyt ja antaa alin ymmärtää että on tosissaan, vaikka selvästi dumppaa heti kiinnostavamman kohdalla.

Vierailija
609/9593 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsomossa ja cmoressa on uusin jakso julkaistu

Vierailija
610/9593 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei tajusin juuri, ettei tuolla taida olla monilla tekoripsiä vai onko? Eikä kauheasti tatskojakaan, mitä nyt miehillä ja Tiilalla. Eikä silareita. Siksikö luonnollisemman näköisiä? Luulin aluksi myös ettei Sofia edes meikkaa kunnes näytettiin sen tekevän jotain contouria jollain tummanruskealla värillä - tosin lopputuloksesta ei huomannut. Eikä ole sellaisia tekotukkamaisia pidennyksiäkään kai?

Vai mistä tulee vaikutelma etteivät ole niin muovisia?

Vierailija
611/9593 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jakson ekat seittemän minuuttii pelkkää Alia ja Bellaa!

Joo, kiitos tuotanto. #sarkasmi

Vierailija
612/9593 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isabella on kyllä jännä tapaus. Haluaa olla ystävällinen, rehellinen ja ihana ja varmaan sellaisena itseään pitääkin. Omalla tavallaan kuitenkin tosi feikki ja oman edun tavoittelija viimeiseen saakka. Hengailee, söpöilee ja pusuttelee Alin kanssa nyt ja antaa alin ymmärtää että on tosissaan, vaikka selvästi dumppaa heti kiinnostavamman kohdalla.

En usko et tietoisesti tota tekee. Ei vaan nuoruuttaan tajua keskenään ristiriitaisia merkkejä.

Vierailija
613/9593 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofialla on sievät kasvot, mutta kokonaisuus jotenkin mitäänsanomaton. Ehkä tuo vaalea tukka on jotenkin väritön, ja saa kasvotkin jotenkin haamumaiseksi. Lisäksi tukka vaalennettu ja huonokuntoinen. Muun värinen tukka sopisi paremmin ja saisi Sofiasta varmasti todella näyttävän näköisen. Ehkä kupariin taittava tukka?

Vierailija
614/9593 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sofialla on sievät kasvot, mutta kokonaisuus jotenkin mitäänsanomaton. Ehkä tuo vaalea tukka on jotenkin väritön, ja saa kasvotkin jotenkin haamumaiseksi. Lisäksi tukka vaalennettu ja huonokuntoinen. Muun värinen tukka sopisi paremmin ja saisi Sofiasta varmasti todella näyttävän näköisen. Ehkä kupariin taittava tukka?

Sofian blondattu tukka on tosiaan enemmänkuin epäonnistunut..

Varmasti olisi kaunis luonnollisilla, oman värisillä hiuksilla - ei siis mitään kupari- ym värjäyksiä..

Vierailija
615/9593 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vieras kirjoitti:

Mulle tulee Josefiinasta mieleen joku eläin, mutta en saa mieleeni mikä..

Mulle tulee jokin lintu. Ehkä jokin pitkänokkainen ja pitkäjalkainen kahlaajalaji? Nauru taas on kuin jollain kanalinnulla.

Joku lasten animaatiosarjan eläin hänestä tulee mieleen, mutta en vieläkään keksi kuka..

Kelju K. Kojootti

Vierailija
616/9593 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sofia olisi upea sellaisilla vaaleilla, mutta punertavaan sävyyn taittavilla hiuksilla sekä pisamanaamaisena. Nykyisellään hieman valju ja tarttis jotakin "särmää" ettei olisi niin mieleen jäämätön ja tusinakamaa...

Vierailija
617/9593 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko et tietoisesti tota tekee. Ei vaan nuoruuttaan tajua keskenään ristiriitaisia merkkejä.

Tuo koko sarja on kuin reaalimaailman pariutumiset turboahdettuna ja kärjistettynä. Samoja tapoja, fiiliksiä, käytöstä jne. heillä ja muillakin ihmisillä on oikeassa maailmassakin, mutta tuolla ne korostuvat ja tapahtuvat nopean ajan sisällä.

Vierailija
618/9593 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vieras kirjoitti:

Mulle tulee Josefiinasta mieleen joku eläin, mutta en saa mieleeni mikä..

Mulle tulee jokin lintu. Ehkä jokin pitkänokkainen ja pitkäjalkainen kahlaajalaji? Nauru taas on kuin jollain kanalinnulla.

Joku lasten animaatiosarjan eläin hänestä tulee mieleen, mutta en vieläkään keksi kuka..

Kelju K. Kojootti

:))

Vierailija
619/9593 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua häiritsee suunnattomasti Elviiran aivan liian pörheät kulmakarvat! Tekisi koko ajan mieli harjata ne paremman näköisiksi. Myös hänen nenärenkaansa ja muut ovat kauheita, mutta vielä muotia jossain Tampereella.

Joku vois sanoa hänelle suoraan. Naama- ja enimmät korvalävistykset pois ja kulmakarvat kuntoon. Ei luulisi olevan vaikea operaatio. Onneksi ei ole sentään sortunut tatuoimaan vartaloaan täyteen.

Vierailija
620/9593 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestä kun hoetaan "jep".

Joka toinen sana osalla.

Josefiina on kuin vanhojen salkkareiden aamu.

Miehistä Paulus best!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi