Love Island Suomi Official, kausi 4
Kesä tulee ja näin tekee myös Love island jälleen kerran! Myös uudet sinkut on ny julkistettu.
Sinkkumiehet: Joonas 28v, Samu 27v, Paulus 27v, Niko 25v, Ali 27v
Sinkkunaiset: Tiila 30v, Mona 24v, Josefiina 23v, Isabella 20v, Elviira 24v
Sieltä vielä kuvat ja kattavemma esittelyt:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tassa-ovat-love-island-suomi-sinkut…
5.6 alkaa
Kommentit (9593)
Jos sä nyt vertaat tätä jhonkin temptation island suomeen niin häpeä! Ei tämä. Tarkoituksena ole vedellä perseitä menemään🤣 joa toiset haluu bikinikroppaansa tai habaa esitellä espanjan helteessä niin anna heidän tehä niin, ei ole sulta pois.
Ja ei ihme jos koneen toisell puolella istuu läski fossiili niin ei ihme jos et ymmärrä formaattia kun koet kateutta.
Miksi Ali takertui vain Isabellaan. Tyttö on kiinnostunut muistakin tai ainakin puhui muille tytöille. Ali varmaan luulee , että ei ole.
Elviira muistuttaa Johanna Puhakkaa
(tosin ilman noita rinkuloita)
Vierailija kirjoitti:
Munkaan mielestä Josefiina ei oo kasvoista mitenkään kaunis! Pienet silmät lähellä toisiaan, iso suu ja vähän kolhot kasvonpiirteet muutenkin. Hiukset on kivat ja kroppa hyvä ja pitkänä hänestä tulee näyttävä kuva, mutta perinteisellä tapaa kaunis ei mun mielestä pätkääkään, päinvastoin sillä on aika outoja ilmeitä usein.
Miehistä Paulus on mun mielestä ehdottomasti parhaimman näköinen, ja myös kivan ja kohteliaan oloinen. Toivoisin hänelle jotain luonnollisen kaunista, suloista tyttöä tulevaksi. Niko on myös komea, mutta jostain syystä hänestä tulee epäluotettavat vibat. Että esim. Jossun kanssa oleminen vaan pelaamista. Toivottavasti oon väärässä, tai että molemmat pelaa, ettei kummankaan sydän säry, jos toi joskus loppuu. Joonas tuli mun mielessä ekaa kertaa esiin, kun alkoi flirttailla uusimmalle tulokkaalle. Hyvä huumorintaju toimii aina!
Ei ole erityisen kolhot kasvot, vertaapa vaikka Klara Kivilahteen ja hänen tyttäriensä kasvoihin. Heillä on KOLHOT ja kirveellä veistetyt kasvot. Jossun silmät on kyllä piskuiset ja nokka terävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sofia on nätti, Josefiina luulee olevansa, mutta tosiasiassa näyttää aika oudolta.
Mulle tulee Josefiinasta mieleen joku eläin, mutta en saa mieleeni mikä..
Hevonen?
Ennakkoklipin mukaan Isabella ja Ali nukkuivat sohvalla.
Lapsellista. Ei tätä peliä noin pelata.
Häätöön!
Vierailija kirjoitti:
Onhan suht rumia nää uudetkin naiset
Sorry mut sun silmäs on rumat, kun nätit ihmiset rumina näet. Taakka tuokin, katsoa pahalla ja ylikriittisesti kaikkia. Oletan että et näe kauneutta itsessäsikään?
Vierailija kirjoitti:
Jos sä nyt vertaat tätä jhonkin temptation island suomeen niin häpeä! Ei tämä. Tarkoituksena ole vedellä perseitä menemään🤣 joa toiset haluu bikinikroppaansa tai habaa esitellä espanjan helteessä niin anna heidän tehä niin, ei ole sulta pois.
Ja ei ihme jos koneen toisell puolella istuu läski fossiili niin ei ihme jos et ymmärrä formaattia kun koet kateutta.
Mitähän tämäkin sekoilu tarkoitti ja mihin liittyy...
Vierailija kirjoitti:
Häätöön!
Brittien versiossa tätä tapahtuu koko ajan. Eli ei sen perusteella pihalle joudu.
Päivitetyt insta-tilit:
elviira - elviraidaa
Isabella - isabellasaario
Josefiina - josefiinalahtinen
Tiila - tiilajulia
Mona - monaaurora
Joonas - joonashytt
Ali - aliikanen
Paulus - pakepit
Niko - vilsuri
Samu- smagedi
Vili - vili_koski
Eemil - suokvs
Sofia - sofiachristinq
Maria - maria.sathiankhet
Mikaela - mikaela_stjern
Vierailija kirjoitti:
Häätöön!
Eihän tuossa mitäön erikoista ole ja kun tuommoi mahdollisuus on niin thsts it.
Tietenkin reilua olis sanoa sille sen hetkiselle parille et aion tehdä näin!
Mikä vika tossa kertojassa muka on?
Mun mielestä ihan hyvä tällee ensikerta katsojalle. Muutama jakso vasta mennyt, ja heti jossain joku vika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häätöön!Brittien versiossa tätä tapahtuu koko ajan. Eli ei sen perusteella pihalle joudu.
Ja missäköhän versiossa muka mennään kolmen päivän jälkeen 🙄
Ajelkaa viikset pois, naurettavan näköiset ja juntit.
Vierailija kirjoitti:
Ajelkaa viikset pois, naurettavan näköiset ja juntit.
Siis nimenomaan tollaset teinilasten amisviikset ja muut haivenet tekee vaan keskenkasvuisen näköiseksi; "Hei kattokaa! Mulla kasvaa partahaivenia! - - oon siis melkein MIES!" 🤦
Vierailija kirjoitti:
Häätöön!
Nooh.. Isabella vaan haluaa pitää option parempia odotellessa..
Isabella varmaan tiedostaa itse , että on nätti. Hänen hihitys ja oikeasti hokeminen ärsyttää. Ali on ehkä hieman sinisilmäinen eikä ymmärrä sitä , että Isabella ei katsele muita.
Äänestinpä huvikseen Alia ja Sofiaa. Apissa siis äänestys ketkä päässee romanttisille deiteil!
Vieläreilun tunnin käynnissä äänestysa!
Vierailija kirjoitti:
Äänestinpä huvikseen Alia ja Sofiaa. Apissa siis äänestys ketkä päässee romanttisille deiteil!
Vieläreilun tunnin käynnissä äänestysa!
Minä äänestin Samua ja Isabellaa.
Onhan suht rumia nää uudetkin naiset