Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Island Suomi Official, kausi 4

02.06.2023 |

Kesä tulee ja näin tekee myös Love island jälleen kerran! Myös uudet sinkut on ny julkistettu.

Sinkkumiehet: Joonas 28v, Samu 27v, Paulus 27v, Niko 25v, Ali 27v
Sinkkunaiset: Tiila 30v, Mona 24v, Josefiina 23v, Isabella 20v, Elviira 24v
Sieltä vielä kuvat ja kattavemma esittelyt:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tassa-ovat-love-island-suomi-sinkut…

5.6 alkaa

Kommentit (9593)

Vierailija
581/9593 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkään en oikeasti tiedä millainen ihminen Ali ns normielömässä on mutta jotenkin tuntuu sekaisin oleva koko ukko.

Toki kukapa ei tommoses ympäristössä ja tunnesekamelskassa menis hiukkasekasi!

Vierailija
582/9593 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieras kirjoitti:

Mulle tulee Josefiinasta mieleen joku eläin, mutta en saa mieleeni mikä..

Mulle tulee jokin lintu. Ehkä jokin pitkänokkainen ja pitkäjalkainen kahlaajalaji? Nauru taas on kuin jollain kanalinnulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/9593 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennakkoklippi:

Uudet naiset menee tuplatreffeille Joonaksen ja Eemilin kanssa. Ilmeisesti pareina Joonas ja Maria, Eemil ja Mikaela?

Myöhemmin Sofialla on vähän yllättäen sutinaa Joonaksen kanssa?

Eikös Joonasta itseään kiinnostanut eniten Lontoon Mikaela? Ainakin uusien naisten saapumisiltana suunnitteli hurmaavansa hänet brittiaksentilla. Toisaalta, flirttaili silloin myös Marian kanssa.

Vierailija
584/9593 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovelluksen käyttäjät! Nyt on vielä 20 min eli klo 18 asti aikaa äänestää mikä (tulipaikalla valituista) pareista pääsee treffeille.

Vierailija
585/9593 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennakkoklipin mukaan Isabella ja Ali nukkuivat sohvalla.

Lapsellista. Ei tätä peliä noin pelata.

Häätöön!

Brittien versiossa tätä tapahtuu koko ajan. Eli ei sen perusteella pihalle joudu.

? Häätöhän perustuu aika pitkälle meidän valintoihimme, eli ME päätämme, oliko sohvalle meno ja muutkin jutut sellaisia et joutavat kotiin.

Vierailija
586/9593 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ali ja Sofia treffeille

Vierailija
587/9593 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiila treffeille kun putoaa seuraavassa valinnassa

Vierailija
588/9593 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi tippuu Tiila tai Mona

Vierailija
589/9593 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, Joonas alotti kunnon ruletin pelaamisen. Toivottavasti ei jää tyhjää arpaa käteen.

Vierailija
590/9593 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajelkaa viikset pois, naurettavan näköiset ja juntit.

Siis nimenomaan tollaset teinilasten amisviikset ja muut haivenet tekee vaan keskenkasvuisen näköiseksi; "Hei kattokaa! Mulla kasvaa partahaivenia! - - oon siis melkein MIES!" 🤦

Mä käsitin että nuo on ns. hipster-viikset eli trendikkäät? Vai menikö se jo?

Vierailija
591/9593 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua häiritsee suunnattomasti Elviiran aivan liian pörheät kulmakarvat! Tekisi koko ajan mieli harjata ne paremman näköisiksi. Myös hänen nenärenkaansa ja muut ovat kauheita, mutta vielä muotia jossain Tampereella.

Vierailija
592/9593 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajelkaa viikset pois, naurettavan näköiset ja juntit.

Siis nimenomaan tollaset teinilasten amisviikset ja muut haivenet tekee vaan keskenkasvuisen näköiseksi; "Hei kattokaa! Mulla kasvaa partahaivenia! - - oon siis melkein MIES!" 🤦

Mä käsitin että nuo on ns. hipster-viikset eli trendikkäät? Vai menikö se jo?

Se että on ns. trendikäs ja nolo ei poissulje toisiaan. Trendien perässä menijät on aina aika lapsellisia.

Vierailija
593/9593 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kiva tietää et kenet esim Niko valitsisi parikseen,jos tuonne tulis uus mies ja se valkkais Josefiinan kättelyssä parikseen. Eikös näitä oo ollu joka kausi,et joku tulee suoraan parinvalintaan.

Vierailija
594/9593 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten toi Mikaela ei osaa puhua kunnolla suomea? Mun Lontoossa 30 vuotta asuneet frendit puhuu aivan normaalia suomea edelleen! Onko tuo jotain pätemistä?

Vierailija
595/9593 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, Joonas alotti kunnon ruletin pelaamisen. Toivottavasti ei jää tyhjää arpaa käteen.

Ei jää, sillä miehet valitsevat seuraavaksi. Joonaksella on Tiila varmana mutta sen lisäksi aika saletti on Sofia, joka on joutunut huomaamaan, että Ali valitsee Isabellaan. Lisäksi vielä uudet tytöt.

Vierailija
596/9593 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elviira muistuttaa Johanna Puhakkaa

(tosin ilman noita rinkuloita)

Totta! Samalla tavalla luonnonkauniita molemmat ja jotenkin poikatyttömäisiä eivätkä hienohelmamaisia.

Mielestäni yhdennäköisyyttä myös kielinais-Saaraan.

Sofiakin on luonnonkaunis ja muistuttaa vaaleana edellisten kausien Ankua. Leffatähtimäisen upeita.

Miehet taas ovat yllättävästi kuin toistensa kopioita eivätkä tosin hullumman näköisiä hekään. Esittelyt ja promokuvat antoivat osasta erilaisen näköisen kuvan kuin mitä on saanut ohjelmaa seuratessa. Mielestäni näyttävätkin ohjelmassa huomattavasti paremmilta!

Hyvä aloitus kaudelle. Positiivisin fiiliksin eteenpäin 👍

Vierailija
597/9593 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Munkaan mielestä Josefiina ei oo kasvoista mitenkään kaunis! Pienet silmät lähellä toisiaan, iso suu ja vähän kolhot kasvonpiirteet muutenkin. Hiukset on kivat ja kroppa hyvä ja pitkänä hänestä tulee näyttävä kuva, mutta perinteisellä tapaa kaunis ei mun mielestä pätkääkään, päinvastoin sillä on aika outoja ilmeitä usein. 

Miehistä Paulus on mun mielestä ehdottomasti parhaimman näköinen, ja myös kivan ja kohteliaan oloinen. Toivoisin hänelle jotain luonnollisen kaunista, suloista tyttöä tulevaksi. Niko on myös komea, mutta jostain syystä hänestä tulee epäluotettavat vibat. Että esim. Jossun kanssa oleminen vaan pelaamista. Toivottavasti oon väärässä, tai että molemmat pelaa, ettei kummankaan sydän säry, jos toi joskus loppuu. Joonas tuli mun mielessä ekaa kertaa esiin, kun alkoi flirttailla uusimmalle tulokkaalle. Hyvä huumorintaju toimii aina! 

Ei ole erityisen kolhot kasvot, vertaapa vaikka Klara Kivilahteen ja hänen tyttäriensä kasvoihin. Heillä on KOLHOT ja kirveellä veistetyt kasvot. Jossun silmät on kyllä piskuiset ja nokka terävä.

On Josefiinassa jotain miesmäistä silloin, kun ei ole pakkelit naamassa... Pienten silmien ja ison nenän yhdistelmä sen vaikutelman varmaankin sitten tekee. Lisäksi meikkaus muuttaa häntä kaikista eniten noista villan naisista - ei ollut ensin tunnistaa koko ihmistä!

Hän ei vain ole oikeasti luonnonkaunis, kuten Elviira.

Vierailija
598/9593 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua häiritsee suunnattomasti Elviiran aivan liian pörheät kulmakarvat! Tekisi koko ajan mieli harjata ne paremman näköisiksi. Myös hänen nenärenkaansa ja muut ovat kauheita, mutta vielä muotia jossain Tampereella.

Pörheät kulmakarvat on enemmänkuin tervetulleet viimevuosien järkkypalkkien jälkeen👍👍👍

Nenärenkaat vois kyllä karsia.

Vierailija
599/9593 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieras kirjoitti:

Mulle tulee Josefiinasta mieleen joku eläin, mutta en saa mieleeni mikä..

Mulle tulee jokin lintu. Ehkä jokin pitkänokkainen ja pitkäjalkainen kahlaajalaji? Nauru taas on kuin jollain kanalinnulla.

Joku lasten animaatiosarjan eläin hänestä tulee mieleen, mutta en vieläkään keksi kuka..

Vierailija
600/9593 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä vika tossa kertojassa muka on?

Mun mielestä ihan hyvä tällee ensikerta katsojalle. Muutama jakso vasta mennyt, ja heti jossain joku vika.

Ihmettelen samaa. Mielestäni kertojaääni sopii hyvin, vaikka ei tokikaan ihan edeltäjänsä veroinen olekaan.

Jospa se siitä vielä petraantuu saatuaan jaksoja alle...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme