Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Island Suomi Official, kausi 4

02.06.2023 |

Kesä tulee ja näin tekee myös Love island jälleen kerran! Myös uudet sinkut on ny julkistettu.

Sinkkumiehet: Joonas 28v, Samu 27v, Paulus 27v, Niko 25v, Ali 27v
Sinkkunaiset: Tiila 30v, Mona 24v, Josefiina 23v, Isabella 20v, Elviira 24v
Sieltä vielä kuvat ja kattavemma esittelyt:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tassa-ovat-love-island-suomi-sinkut…

5.6 alkaa

Kommentit (9593)

Vierailija
4361/9593 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä säälittävä jäbä tuo Joonas. Mies ilman minkäänlaista selkärankaa.

Miks mua alkaa aina naurattaa kun joku laittaa jotain Joonaksesta?

Osaa kyllä velttoilla hyvin, fyysinen olemus sellainen. Tunnen savolaisen jolla sama olemus, samaa näköä. Ylikiltti ihminen, tuntee tosi syvästi. Joonaskin varmaan herkempää lajia.

Isabellakin olis oikeasti voinut antaa jotain vinkkiä miten häntä lähestytään, koska Joonaksella selvästi ei oikeasti ole mitään hajua. Taitaa olla helpompi olla jonkun muun kanssa siksi.

Joonaksen lähentymiset ovat jatkuvasti aloittamista vaille valmiita.

Pisteet Joonakselle, että kuitenkin kysyi Isabellalta, miten hänet hurmataan. Isabellan vastaus ota selvää taisi kyllä olla Joonakselle liian kryptinen. Olisi varmasti tarvinnut selkeämpiä ohjeita. :D

Vierailija
4362/9593 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jussa väsähti hommaan kyllä tosi nopeasti. Nauttii ajan viettämisestä murusten kesken, mutta ajan vietto ainakaan Mikaelan kanssa ei napostele. Näyttää kauhean äkäiseltä ja tiuskii omia mielipiteitään. En oikein pidä näin käyttäytyvistä ihmisistä. Mikaela olisi ollut kiinnostunut Jussasta, muut eivät. Voisi tämän hyvin lähettää jo takaisin Suomeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4363/9593 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori typo tai *autocorrect: murusten = miesten :D

Vierailija
4364/9593 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mietin että onko ihmisiltä kadonnut ihmissuhdetaidot kokonaan koronan myötä.

Ei yksinkertaisesti osata lähteä tutustumaan tai hurmaamaan vastakkaista osapuolta. Vai eikö miehiä vaan kiinosta? Mun mielestä nuo naiset on kyllä kauniita ja ihania kaikki, niin vaikea uskoa että miehiä ei oikeasti vastakkainen sukupuoli kiinostais.

Tuntuu olevan niin vaikeaa, että miten edes näyttää kiinostusta, saatikka lähestyä. Sit jos keskusteluetäisyydelle päästään niin jahkataan ja analysoidaan vaan.

Vierailija
4365/9593 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäkettu koloon niin kaikilla on hauskempaa.

Vierailija
4366/9593 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkään näin ei tapahdu mutta jos pareja sekoitettaisiin :Paulus ja Elvi pysykööt, onko nyt jo Mikaela ja Jussi parina, Eemilille Neea (luulen että Neea haluaa uudestaan katsoa sitä korttia) Joonakselle Sonja, Samulle Jossu ja Nikolle Bella. Tai Samulle Bella ja tykkäiskö Niko tosiaan Sonjasta. Luulen että Joonas ei tajua nyt pysytellä Isabellassa, vaikka sauma ja tunteitakin ois. Ollappa nyt se Maria sekoittamassa ja tuoda eloa vaikka kiinnostumalla Jussasta. Mikaelan sentään yritti edellisessä jaksossa josta hatun nosto. Kelatkaapa mikä Jussa sanoi Nikon ja Jossun yhdessä olosta tuolla paratiisi/vankilassa..pisin aika ollut erillään sen 3 tuntia ! ! eli "jatkuvasti" yhdessä ja juu nyt en enää ihmettele miksi Niko ei tule käyttää sanaa ihastus-sanaa. Paulusta ja Elviiraa lukuunottamatta Sonja ja Jossu ovat ihastuneimpia rikkinäisistä pareista ja Mikaela tykkää selvästi Jussasta.

Vierailija
4367/9593 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä noi miehet edes meinas sillä et Samu on ihan loppu koko p**kauan? :D Ja on pelannut koko pelin läpi?

Siis onko tuo Samulle joku peli, jossa etsitään pari jonka kanssa kiehnätään kaksi päivää ja sitte on homma taputeltu. Vai loppu tuohon villalla olemiseen, vai mihin?

Miten tuo naisten kanssa oleminen on noin raskasta miehille. Vartin käy puhumassa naisen kanssa nii pitää koko loppupäivä pitää vapaata miesten seurassa. Tulee mieleen että haetaanko naisilta vaan sitä yhtä asiaa, ja kun se ei villalla ole niin yksinkertaista niin minkaanlaista tutustumista ei jaksa edes yrittää.

Oli tosi hämmentä toi Samu on ihan loppu koko p***. Niin kun mihin?!

Samaa ihmettelin, että kuin raskasta voi olla jutella naisen kanssa muutama minuutti?Monihan noista vaikuttaa tosi kivoilta vielä!

Ihan normideittikulttuurissa ja suhdekulttuurissa naisia yleensä kohdellaan kuin ei olisi ihmisiä vaan jotain automaatteja, joista saa jotain millä täyttää "tarpeita".

Nikolla on ollut kunnon suhteita, mutta onko noilla muilla ollut muita suhteita paitsi booty callseja? Jotain hämärää noissa chäteissäkin on.

Vierailija
4368/9593 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä mietin että onko ihmisiltä kadonnut ihmissuhdetaidot kokonaan koronan myötä.

Ei yksinkertaisesti osata lähteä tutustumaan tai hurmaamaan vastakkaista osapuolta. Vai eikö miehiä vaan kiinosta? Mun mielestä nuo naiset on kyllä kauniita ja ihania kaikki, niin vaikea uskoa että miehiä ei oikeasti vastakkainen sukupuoli kiinostais.

Tuntuu olevan niin vaikeaa, että miten edes näyttää kiinostusta, saatikka lähestyä. Sit jos keskusteluetäisyydelle päästään niin jahkataan ja analysoidaan vaan.

On kadonnut. Tuolla tulee kokonainen sukupolvi, joka ei nyt edes osaa leikkiä muiden kanssa. Tuijottavat vaan puhelinta jo lapsuudessa.

Monilla nuorilla meni myös tärkeitä vuosia siinä. Ruudun välityksellä ei opi vuorovaiktustaitoja.

Vierailija
4369/9593 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jussa väsähti hommaan kyllä tosi nopeasti. Nauttii ajan viettämisestä murusten kesken, mutta ajan vietto ainakaan Mikaelan kanssa ei napostele. Näyttää kauhean äkäiseltä ja tiuskii omia mielipiteitään. En oikein pidä näin käyttäytyvistä ihmisistä. Mikaela olisi ollut kiinnostunut Jussasta, muut eivät. Voisi tämän hyvin lähettää jo takaisin Suomeen.

Jussassa taitaa olla besserwisser miehen vikaa. Tunteiden kokemisessa ja ilmaisussa hankalampaa, ei osaa ehkä edes nähdä sitä tasoa. Niillä on aina joku patenttivastaus heti tarjoilla, ei kuuntele, ei mieti. Vaikea syntyy kemiaa.

Ammattipuhuja, myyntitykki selvästi

Vierailija
4370/9593 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuminen on jonkinlainen -magic moment-, eikä sitä voi mitenkään pakottaa. Ainakin ite kun oon ollut ihastunut johonkin, niin jos se mun ihastus ei ole ollut vaikka samassa baarissa, kun itse, niin oikein kukaan muukaan ei ole kiinnostunut, vaan olen kaivannut ja haikaillut sitä yhtä. Ja baarissa voi olla kymmeniä tai satojakin ihmisiä.

Mulle on käynyt myös lukuisia kertoja niin, että olen ollut tosi ihastunut johonkin henkilöön, mutta toinen ei ole ollut musta yhtään kiinnostunut, vaan sillä ollut joku muu kiikarissa. Sitten olen keräillyt itteni ja jatkanut vähitellen elämää ja saanut uusia kiinnostuksen kohteita, niin se aikaisempi ihastus onkin yhtäkkiä ollut musta kiinnostunut. Eikä mua ole enää kiinnostanut yhtään. Että se ihastuksen aikaikkunakin tuntuu välillä olevan aika kapea.

Saarella on toki joukko kauniita, nuoria ihmisiä, joihin on varmasti helppo potentiaalisesti ihastua. Se parien yhdistyminen vaan vaatii just sen magig momentin, että molemmilla kolahtaa juuri samaan aikaan.

Vierailija
4371/9593 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jussassa taitaa olla besserwisser miehen vikaa. Tunteiden kokemisessa ja ilmaisussa hankalampaa, ei osaa ehkä edes nähdä sitä tasoa. Niillä on aina joku patenttivastaus heti tarjoilla, ei kuuntele, ei mieti. Vaikea syntyy kemiaa.

Joo tulee mieleen joku pölynimurikauppias tai asuntomyyjä.:D

Vierailija
4372/9593 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä säälittävä jäbä tuo Joonas. Mies ilman minkäänlaista selkärankaa.

Miks mua alkaa aina naurattaa kun joku laittaa jotain Joonaksesta?

Osaa kyllä velttoilla hyvin, fyysinen olemus sellainen. Tunnen savolaisen jolla sama olemus, samaa näköä. Ylikiltti ihminen, tuntee tosi syvästi. Joonaskin varmaan herkempää lajia.

Isabellakin olis oikeasti voinut antaa jotain vinkkiä miten häntä lähestytään, koska Joonaksella selvästi ei oikeasti ole mitään hajua. Taitaa olla helpompi olla jonkun muun kanssa siksi.

Joonaksen lähentymiset ovat jatkuvasti aloittamista vaille valmiita.

Pisteet Joonakselle, että kuitenkin kysyi Isabellalta, miten hänet hurmataan. Isabellan vastaus ota selvää taisi kyllä olla Joonakselle liian kryptinen. Olisi varmasti tarvinnut selkeämpiä ohjeita. :D

Takuulla oli liian haastava. Mieshän on jo ihan hajalla, ei tiedä mitä tehdä...

Hautasi kuitenkin päänsä Bellan syliin, joka silitti. Lyhyt pätkä oli tästä. Mutta jotain selkeämpää tuntuu odottavan siis myös Bellan suunnalta, muuta kuin että aina kiva jos mut valitaan. Bellakin on vähän ylikiltti ja ympäripyöreä, kuten Joonaskin.

Vierailija
4373/9593 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo tulee mieleen joku pölynimurikauppias tai asuntomyyjä.:D

Hän ON asuntomyyjä

Vierailija
4374/9593 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti!!!! *reps* :D:D:D:D:D

Vierailija
4375/9593 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkään näin ei tapahdu mutta jos pareja sekoitettaisiin :Paulus ja Elvi pysykööt, onko nyt jo Mikaela ja Jussi parina, Eemilille Neea (luulen että Neea haluaa uudestaan katsoa sitä korttia) Joonakselle Sonja, Samulle Jossu ja Nikolle Bella. Tai Samulle Bella ja tykkäiskö Niko tosiaan Sonjasta. Luulen että Joonas ei tajua nyt pysytellä Isabellassa, vaikka sauma ja tunteitakin ois. Ollappa nyt se Maria sekoittamassa ja tuoda eloa vaikka kiinnostumalla Jussasta. Mikaelan sentään yritti edellisessä jaksossa josta hatun nosto. Kelatkaapa mikä Jussa sanoi Nikon ja Jossun yhdessä olosta tuolla paratiisi/vankilassa..pisin aika ollut erillään sen 3 tuntia ! ! eli "jatkuvasti" yhdessä ja juu nyt en enää ihmettele miksi Niko ei tule käyttää sanaa ihastus-sanaa. Paulusta ja Elviiraa lukuunottamatta Sonja ja Jossu ovat ihastuneimpia rikkinäisistä pareista ja Mikaela tykkää selvästi Jussasta.

Nikon ja Jossun yhdessäoloa sais näyttää enemmän. Nyt tulee vaan näitä hetkiä kun puivat / epäilevät.

Kolme tuntia pisimmillään erillään on lyhyt aika noin monen viikon kuluessa. Pakko niillä on hyvin siis synkata.

Vierailija
4376/9593 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä ihan järkyttävän flegmaattista toiminta tuolla! Jos itse olisin parikymppisenä päässyt villaan, jossa puolet asukkaista olisi ollut miehiä, kyllä satavarmasti olisi jotain säpinää ollut. Muistan, että tuossa iässä oli aina joku ihastus mielessä ja vähintään pussailuasteelle päästiin melko nopsaan. Nyt nuo villalaiset analysoivat ja miettivät ihan liikaa. Toisaalta siihen annetaan kyllä hyvin aikaa, missä kaikki kilpailut ja aktiviteetit?? Jotenkin ihan vasemmalla kädellä tehty ohjelma tällä kaudella; laitetaan liuta nuoria villaan ja katotaan, mitä siitä tulee. No, ei tule yhtään mitään 🤦‍

Vierailija
4377/9593 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä ihan järkyttävän flegmaattista toiminta tuolla! Jos itse olisin parikymppisenä päässyt villaan, jossa puolet asukkaista olisi ollut miehiä, kyllä satavarmasti olisi jotain säpinää ollut. Muistan, että tuossa iässä oli aina joku ihastus mielessä ja vähintään pussailuasteelle päästiin melko nopsaan. Nyt nuo villalaiset analysoivat ja miettivät ihan liikaa. Toisaalta siihen annetaan kyllä hyvin aikaa, missä kaikki kilpailut ja aktiviteetit?? Jotenkin ihan vasemmalla kädellä tehty ohjelma tällä kaudella; laitetaan liuta nuoria villaan ja katotaan, mitä siitä tulee. No, ei tule yhtään mitään 🤦‍

No niinpä. Toi jatkuva analysointi on kyllä käsittämätöntä! Pitäis tietää missä on jollain ihme asteikolla!

Samukin on jo tässä vaiheessa moneen kertaan ylianalysoinut suhteensa Sonjaan täysin puhki niin, että ihme jos ei onnistu sitä tappamaan ihan vaan sillä jatkuvalla ylianalyysillä.

Vierailija
4378/9593 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep jep.

Papparainen ja tyttönen.

Pöljä ajatus, sorry 😂

Niko on 25, Isabella 20 - ei nyt mikään mahdoton ikäero. Ja Nikohan on villan miehistä toiseksi NUORIN. Isabellaa on paritettu Joonakselle, joka on 28v, eikö hän sitten ole papparainen jos 25v. on? Joonas on vanhempi kuin Niko, Samu (jota myös paritettu Isabellalle) on vanhempi kuin Niko, Paulus on vanhempi kuin Niko, Jussa on vanhempi kuin Niko. Ainoastaan Eemil on (yhden vuoden) Nikoa nuorempi.

Vierailija
4379/9593 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jussalla on Ystäväkirjan vastauksissa marry Elviira ja snog Isabella. Ei taida Mikaela kiinnostaa? Sanoisi sitten sen suoraan Mikaelalle, ettei Mikaela enempää pety ja laita "efforttia" turhiin tutustumisyrityksiin.

Vierailija
4380/9593 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on Kelju??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi