Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Love Island Suomi Official, kausi 4

02.06.2023 |

Kesä tulee ja näin tekee myös Love island jälleen kerran! Myös uudet sinkut on ny julkistettu.

Sinkkumiehet: Joonas 28v, Samu 27v, Paulus 27v, Niko 25v, Ali 27v
Sinkkunaiset: Tiila 30v, Mona 24v, Josefiina 23v, Isabella 20v, Elviira 24v
Sieltä vielä kuvat ja kattavemma esittelyt:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tassa-ovat-love-island-suomi-sinkut…

5.6 alkaa

Kommentit (9593)

Vierailija
4041/9593 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isabella ja Eemil voitais seuraavaksi heittää veks tuolta. Bella pääsis pois J ikeestä ja Eemilin loma on ollu vhä liian ylipitkä!

Vierailija
4042/9593 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isabella ja Eemil voitais seuraavaksi heittää veks tuolta. Bella pääsis pois J ikeestä ja Eemilin loma on ollu vhä liian ylipitkä!

Eemil ei ole vielä kertonut kaikkia vitsejään siitä miten käy kun suomalainen, ruotsalainen ja norjalainen koripalloilija menee saunaan tai vaikka sitä montako koripalloilijaa tarvitaan riisumaan sukka kauden päätteeksi. Annetaan siis armoa ja aikaa. Sitä paitsi jos Joonas tutusti kääntää kelkkansa Neean suhteen, niin Eemilille saattaa avautua aivan uudet näkymät matkalla kohti Love Island -kauden 2023 finaalia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4043/9593 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään ihmettele sitä, miksi Joonas on sinkku. Hän ei taida oikein itsekään tietää, mitä haluaa. Kuinka kukaan voisi yhtään luottaa hänen sanoihinsa.

Vierailija
4044/9593 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joonas saa kyllä vähän ylimitotettua vihaa nyt. Äijän ainoa synti on se, että on vaan väärässä ohjelmassa. Seuraavassa tiputuksessa kotiin ja ei kun Kuopion yöelämää kairaamaan!

Vierailija
4045/9593 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joonas saa kyllä vähän ylimitotettua vihaa nyt. Äijän ainoa synti on se, että on vaan väärässä ohjelmassa. Seuraavassa tiputuksessa kotiin ja ei kun Kuopion yöelämää kairaamaan!

Jos Neea oikeasti osoittautuu kiltiksi niin kyllä Jonttu hoitaa sen finaalipaikan. Tulette vielä yllättymään siitä peiton heiluttelusta sviitin hämäryydessä.

Vierailija
4046/9593 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta tuntuu, että aina niin velton oloinen Joonas väsähtää kesken aktin.

Vierailija
4047/9593 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurena Gösta Sundqvist -fanina oli liikuttava se eilinen yhteiskaraoke laulusta Kyllikki 

"

Sä olit mun ainut ystävä 

Kun oltiin ne kesät yhdessä 

Sä olit mun kissanainen 

Et tahtonut olla niin kuin muut 

Ei sulle kelvannut taivaan tähdet ja kuu 

Sä olit niin erilainen 

"

Esiintyjät: Tiila ja poikakuoro Rusoposkiset inkkarit

Mä oon järkyttynyt miten nykynuoret lauleskelee kasarin kotimaisia "räkälähittejä" :O  Onkohan tuotantotiimi kieltänyt, että ei saa laulaa ulkomaisia biisejä tai englanniksi?

Göstä Sundqvistin luotsaama Leevi and the Leavings on yksi Suomen ikonisimmista popyhtyeistä. Ei mikään ihme, että sen biisit, jotka eivät ole mitään räkälähittejä, tavoittaa uusia kuulijoita sukupolvesta toiseen.

Sori, mutta kyllä ne nimenomaan ovat räkälöiden jukeboxien kultaisia hittejä. Niitä kaljaveikot ovat soittaneet ja lauleskelleet läpi vuosikymmenien ja noiden puliveivareiden elämästähän ne Göstan laulut paljolti myös kertovat. Ohis.

Olen elänyt tuon ajan ja tavannutkin kyseisen herran. Kyllä häntä kuunneltiin ja arvostettiin laajasti.

Vierailija
4048/9593 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseä vähän harmittaa Alin haamu, joka edelleen Isabellassa näkyy, ettei kukaan mies sitä uskalla lähestyä jonkun pilipali koodin takia. Bella on selkeesti valmis jatkamaan eteenpäin ja on vilpittömästi aivan älyttömän hyvä tyyppi, joka ansaitsis toisen mahdollisuuden. Se turhanpäivänen kikattelu ja joojoottelukaan ei mua enää ees häiritse. Sääli vaan että miehet tuolla on mennyt tapailemaan toisiaan ja silloin naiset on tietenkin vaan tiellä

Vierailija
4049/9593 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta tuntuu, että aina niin velton oloinen Joonas väsähtää kesken aktin.

Päinvastoin! Ensimmäistä kertaa Loviksen historiassa jopa aamupalaa joudutaan siirtämään parilla tunnilla koska #junou #änd kukaan ei syö ennen kuin kaikki on paikalla.

Vierailija
4050/9593 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, etten yhtään tunne Eemiliä. Hän on jäänyt ihan varjoon. Olisi vaikea kuvitella Eemilin pariutuvan tuolla romanttisesti. En myöskään näe Jussan, Joonaksen enkä Mikaelankaan pariutuvan. Enkä Isabellankaan enää, Alin poisto koitui myös hänen kohtalokseen. Nyt vaan uusia potentiaalisia sinkkuja saarelle!

Vierailija
4051/9593 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeastiko villan miehet tunkee jopa kolme yhtä aikaa samaan suihkutilaan missä kameran kuvakulmasta katsoen ei näyttänyt olevan tilaa kuin yhdelle. Eilisessä pätkässä suihkussa oli jo kaksi ja se näytti olevan täpötäynnä ja silti Paulus vielä puski sekaan. Jussakin olisi mennyt mutta ei enää mahtunut.

Eniten minua tuossa ihmetytti, että sinne suihkuun mentiin boxerit jalassa.

Eiköhän tuon formaatin idea ole se että koska joissain pesutiloissa on kamerat niin siellä ei ole lupa vilautella. Sitten on erikseen saunatilat missä ei kamerat käy.

Onko siellä sauna? Nyt pitäisi tuotannon laittaa miehet pelaamaan saunaklonkkua. Katsojakin saattaisi viihtyä.

Vierailija
4052/9593 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeastiko villan miehet tunkee jopa kolme yhtä aikaa samaan suihkutilaan missä kameran kuvakulmasta katsoen ei näyttänyt olevan tilaa kuin yhdelle. Eilisessä pätkässä suihkussa oli jo kaksi ja se näytti olevan täpötäynnä ja silti Paulus vielä puski sekaan. Jussakin olisi mennyt mutta ei enää mahtunut.

Eiköhän tuon formaatin idea ole se että koska joissain pesutiloissa on kamerat niin siellä ei ole lupa vilautella. Sitten on erikseen saunatilat missä ei kamerat käy.

Kyllähän siinä huoli herää, että hautuvat munat piloille.

Niinpä. Hyvät munat. Vieläpä niin tuoreitakin.

Vierailija
4053/9593 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurena Gösta Sundqvist -fanina oli liikuttava se eilinen yhteiskaraoke laulusta Kyllikki 

"

Sä olit mun ainut ystävä 

Kun oltiin ne kesät yhdessä 

Sä olit mun kissanainen 

Et tahtonut olla niin kuin muut 

Ei sulle kelvannut taivaan tähdet ja kuu 

Sä olit niin erilainen 

"

Esiintyjät: Tiila ja poikakuoro Rusoposkiset inkkarit

Mä oon järkyttynyt miten nykynuoret lauleskelee kasarin kotimaisia "räkälähittejä" :O  Onkohan tuotantotiimi kieltänyt, että ei saa laulaa ulkomaisia biisejä tai englanniksi?

Göstä Sundqvistin luotsaama Leevi and the Leavings on yksi Suomen ikonisimmista popyhtyeistä. Ei mikään ihme, että sen biisit, jotka eivät ole mitään räkälähittejä, tavoittaa uusia kuulijoita sukupolvesta toiseen.

Sori, mutta kyllä ne nimenomaan ovat räkälöiden jukeboxien kultaisia hittejä. Niitä kaljaveikot ovat soittaneet ja lauleskelleet läpi vuosikymmenien ja noiden puliveivareiden elämästähän ne Göstan laulut paljolti myös kertovat. Ohis.

Olen elänyt tuon ajan ja tavannutkin kyseisen herran. Kyllä häntä kuunneltiin ja arvostettiin laajasti.

Tunnustan itkeneeni kun radiossa kerrottiin Göstan äkillisestä kuolemasta. Harvoin näin tapahtuu kun puhutaan muusikoista tai muista taiteilijoista.

#spesiaaliäijä 

Vierailija
4054/9593 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kanalan ja Tyttönassen välillä ei ole minkäänlaista kemiaa. Ankea ja turha "pari".

Kahden vanhan villasukankin välillä on enemmän kipinöintiä ja kiinnostusta.

Vierailija
4055/9593 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko siellä sauna? Nyt pitäisi tuotannon laittaa miehet pelaamaan saunaklonkkua. Katsojakin saattaisi viihtyä.

Juhannuspäivän jaksossa joku miehistä sanoi että kohta päästään saunaan. Ehkä se oli totta tai saattoihan se olla vain käsikirjoitettua mikä kuului sanoa ikään kuin tunnelman luomiseksi. 

Vierailija
4056/9593 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juhannuspäivän jaksossa joku miehistä sanoi että kohta päästään saunaan. Ehkä se oli totta tai saattoihan se olla vain käsikirjoitettua mikä kuului sanoa ikään kuin tunnelman luomiseksi. 

Tuo saunaklonkkuhan olisi sitten mainio aktiviteetti. Saataisiin porukkaan vähän säpinää.

Vierailija
4057/9593 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä että? Kun pullon pyörityksessä aina pussataan top3 niin saunaklonkussa tokitään lauteiden alta top5?

Tuo saunaklonkkuhan olisi sitten mainio aktiviteetti. Saataisiin porukkaan vähän säpinää.

Vierailija
4058/9593 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko, että Mikaelan ja Jussan juttu on enää tuosta kehittymässä. Jussa pilasi sen mainitsemalla olevansa kiinnostunut Neeasta. Mikaelahan on sitä tyyppiä, että menee fiilikset, jos ei ole miehelle no.1.

No kelläpä siinä ei menis fiilikset:D

Entäpä siinä pullon pyörityksessä kun Jussan tehtävä oli sanoa kaksi kehua Mikaelasta. Olisi nyt viihdeohjelman nimissä vaikka valehdellut jotain hyvää ja kaunista. Siinä nolouden hetkessä Jussa käytännössä tilasi itselleen paluulipun kotiinsa.

Eihän sille mitään voi, jos ei vaan keksi.Minusta on vaivaannuttavaa katsella teennäistä liibalaabaa "hän on niin hyväsydäminen ja kaunis sisältä ja ulkoa". Paskan marjat.

Olisko pitänyt sanoa, että Mikaela näyttää kivasti Akka Kebnekajselaiselta?

Mikä kehu. :D

Vierailija
4059/9593 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä että? Kun pullon pyörityksessä suudellaan top3, niin vastaavasti saunaklonkussa tökittäisiin lauteiden alta top3? 

Vierailija
4060/9593 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taidan kuulua vähemmistöön tällä mielipiteellä mut mä en ainakaan haluaisi että jonkun kisan takia siellä pussaillaan kaikkien kanssa. Tai siis en haluaisi että joku josta en oo viehättynyt tulis siinä nuoleskelemaan koska joku sääntö sanoo että "pussaa henkilöä x koska sitä ja tätä". No mulle pussailu onkin aika henkilökohtainen asia vaikka mua ei haittaa muiden vapaamielinen pussailu ollenkaan. No, ei toi mun paikka olis muutenkaan :D Mut ajatus lähti siitä Elviiran tyttöjen pussailusta, et mistä hän tiesi onko asia kaikille ok.

N31

Lähtökohtaisesti Elviiran pussaamiset eivät ole sen suurempi ongelma kuin miestenkään. Ilmeisesti kaikki ovat tuohon suostuneet, joten asian pitäisi olla ok. Ällöttävää hän tuollainen on, enkä ole missään törmännyt moiseen ajanvietteeseen. Hieman sellainen kutina, että koko pussauspeli on tuotannon heiniä.