Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Love Island Suomi Official, kausi 4

02.06.2023 |

Kesä tulee ja näin tekee myös Love island jälleen kerran! Myös uudet sinkut on ny julkistettu.

Sinkkumiehet: Joonas 28v, Samu 27v, Paulus 27v, Niko 25v, Ali 27v
Sinkkunaiset: Tiila 30v, Mona 24v, Josefiina 23v, Isabella 20v, Elviira 24v
Sieltä vielä kuvat ja kattavemma esittelyt:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tassa-ovat-love-island-suomi-sinkut…

5.6 alkaa

Kommentit (9593)

Vierailija
4021/9593 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko, että Mikaelan ja Jussan juttu on enää tuosta kehittymässä. Jussa pilasi sen mainitsemalla olevansa kiinnostunut Neeasta. Mikaelahan on sitä tyyppiä, että menee fiilikset, jos ei ole miehelle no.1.

No kelläpä siinä ei menis fiilikset:D

Mikaela on niin turisti, jotta pois vaan ja uusia tilalle.

Hänellä ei tule olemaan mitään yhdenkään miehen kanssa?

Vierailija
4022/9593 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko, että Mikaelan ja Jussan juttu on enää tuosta kehittymässä. Jussa pilasi sen mainitsemalla olevansa kiinnostunut Neeasta. Mikaelahan on sitä tyyppiä, että menee fiilikset, jos ei ole miehelle no.1.

Entäpä siinä pullon pyörityksessä kun Jussan tehtävä oli sanoa kaksi kehua Mikaelasta. Olisi nyt viihdeohjelman nimissä vaikka valehdellut jotain hyvää ja kaunista. Siinä nolouden hetkessä Jussa käytännössä tilasi itselleen paluulipun kotiinsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4023/9593 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa tylsää ollu en oo jaksanu ees kattoa ku eihän tuolla kukaan oo ees ihastunu keneekää:D niiku mitä ihmettä

Vierailija
4024/9593 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa tylsää ollu en oo jaksanu ees kattoa ku eihän tuolla kukaan oo ees ihastunu keneekää:D niiku mitä ihmettä

Älytöntä. Nikokin suukottelee pariaan jatkuvasti, mutta ei ole edes ihastunut. Moni ihastuu ulkomaailmassa ensinäkemältä. Aneemista touhua

Vierailija
4025/9593 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älytöntä. Nikokin suukottelee pariaan jatkuvasti, mutta ei ole edes ihastunut. Moni ihastuu ulkomaailmassa ensinäkemältä. Aneemista touhua

Joo en ymmärrä

Vierailija
4026/9593 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurena Gösta Sundqvist -fanina oli liikuttava se eilinen yhteiskaraoke laulusta Kyllikki 

"

Sä olit mun ainut ystävä 

Kun oltiin ne kesät yhdessä 

Sä olit mun kissanainen 

Et tahtonut olla niin kuin muut 

Ei sulle kelvannut taivaan tähdet ja kuu 

Sä olit niin erilainen 

"

Esiintyjät: Tiila ja poikakuoro Rusoposkiset inkkarit

Vierailija
4027/9593 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäpä siinä pullon pyörityksessä kun Jussan tehtävä oli sanoa kaksi kehua Mikaelasta. Olisi nyt viihdeohjelman nimissä vaikka valehdellut jotain hyvää ja kaunista. Siinä nolouden hetkessä Jussa käytännössä tilasi itselleen paluulipun kotiinsa.

Eihän sille mitään voi, jos ei vaan keksi.Minusta on vaivaannuttavaa katsella teennäistä liibalaabaa "hän on niin hyväsydäminen ja kaunis sisältä ja ulkoa". Paskan marjat.

Olisko pitänyt sanoa, että Mikaela näyttää kivasti Akka Kebnekajselaiselta?

Vierailija
4028/9593 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurena Gösta Sundqvist -fanina oli liikuttava se eilinen yhteiskaraoke laulusta Kyllikki 

"

Sä olit mun ainut ystävä 

Sä olit mun kissanainen 

Sä olit niin erilainen 

"

Mä oon järkyttynyt miten nykynuoret lauleskelee kasarin kotimaisia "räkälähittejä" :O  Onkohan tuotantotiimi kieltänyt, että ei saa laulaa ulkomaisia biisejä tai englanniksi?

Vierailija
4029/9593 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"

Sä olit mun ainut ystävä 

Sä olit mun kissanainen 

Sä olit niin erilainen 

"

Mä oon järkyttynyt miten nykynuoret lauleskelee kasarin kotimaisia "räkälähittejä" :O  Onkohan tuotantotiimi kieltänyt, että ei saa laulaa ulkomaisia biisejä tai englanniksi?

Mutta nuo sanat osui täydellisesti siihen hetkeen. Ihan kuin Göde olisi kirjoittanut sen Tiilalle jo välirauhan aikana. 

Vierailija
4030/9593 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän sille mitään voi, jos ei vaan keksi.Minusta on vaivaannuttavaa katsella teennäistä liibalaabaa "hän on niin hyväsydäminen ja kaunis sisältä ja ulkoa". Paskan marjat.

Olisko pitänyt sanoa, että Mikaela näyttää kivasti Akka Kebnekajselaiselta?

Jussa itse moitti Neeaa siitä ettei se keksinyt mitään termejä kuvaamaan miesmakuaan. Itse sitten jäätyi eikä keksinyt mitään kaunista Mikaelasta. Kiinteistökauppiaan olisi supliikkiukkona pitänyt taikoa jotain Mikaelan kodin valoisasta olohuoneesta merinäköalalla ja lämpimästä takasta. 

Vierailija
4031/9593 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"

Sä olit mun ainut ystävä 

Sä olit mun kissanainen 

Sä olit niin erilainen 

"

Göstä Sundqvistin luotsaama Leevi and the Leavings on yksi Suomen ikonisimmista popyhtyeistä. Ei mikään ihme, että sen biisit, jotka eivät ole mitään räkälähittejä, tavoittaa uusia kuulijoita sukupolvesta toiseen.

Vierailija
4032/9593 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeastiko villan miehet tunkee jopa kolme yhtä aikaa samaan suihkutilaan missä kameran kuvakulmasta katsoen ei näyttänyt olevan tilaa kuin yhdelle. Eilisessä pätkässä suihkussa oli jo kaksi ja se näytti olevan täpötäynnä ja silti Paulus vielä puski sekaan. Jussakin olisi mennyt mutta ei enää mahtunut.

Vierailija
4033/9593 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"

Sä olit mun ainut ystävä 

Sä olit mun kissanainen 

Sä olit niin erilainen 

"

Göstä Sundqvistin luotsaama Leevi and the Leavings on yksi Suomen ikonisimmista popyhtyeistä. Ei mikään ihme, että sen biisit, jotka eivät ole mitään räkälähittejä, tavoittaa uusia kuulijoita sukupolvesta toiseen.

tavoittavat*

Vierailija
4034/9593 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeastiko villan miehet tunkee jopa kolme yhtä aikaa samaan suihkutilaan missä kameran kuvakulmasta katsoen ei näyttänyt olevan tilaa kuin yhdelle. Eilisessä pätkässä suihkussa oli jo kaksi ja se näytti olevan täpötäynnä ja silti Paulus vielä puski sekaan. Jussakin olisi mennyt mutta ei enää mahtunut.

Eniten minua tuossa ihmetytti, että sinne suihkuun mentiin boxerit jalassa.

Vierailija
4035/9593 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evvk eivitsiväännykirkossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pauluksen paras ystävä on ammatiltaan Domina, että en usko Elviiran pussailun tyttöjen kanssa olevan kovinkaan pelottava kokemus Paulukselle. 😂

Ja missä sellasta on väitettykään?

Sanoin että Pauluksen perhe (lähinnä tarkoitin vanhempaa sukupolvea) kääntää ristit ympäri, että meeppä sinä lesta domina ex lesta lesbo vaikka rukoilee ku et muuta keksi. Peace motherfucker🤣

Hei hei, jatka ylilaudalle tarinoimaan!

Vierailija
4036/9593 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanalan ja Tyttönassen välillä ei ole minkäänlaista kemiaa. Ankea ja turha "pari".

Vierailija
4037/9593 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tuon formaatin idea ole se että koska joissain pesutiloissa on kamerat niin siellä ei ole lupa vilautella. Sitten on erikseen saunatilat missä ei kamerat käy.

Vierailija
4038/9593 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tuon formaatin idea ole se että koska joissain pesutiloissa on kamerat niin siellä ei ole lupa vilautella. Sitten on erikseen saunatilat missä ei kamerat käy.

Kyllähän siinä huoli herää, että hautuvat munat piloille.

Vierailija
4039/9593 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"

Sä olit mun ainut ystävä 

Sä olit mun kissanainen 

Sä olit niin erilainen 

"

Sori, mutta kyllä ne nimenomaan ovat räkälöiden jukeboxien kultaisia hittejä. Niitä kaljaveikot ovat soittaneet ja lauleskelleet läpi vuosikymmenien ja noiden puliveivareiden elämästähän ne Göstan laulut paljolti myös kertovat. Ohis.

Vierailija
4040/9593 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoo et jotenkin yritin ymmärtää tuot Joonaksen käytöstä. Mut nyt ei enää ymmär. Outo jannu.