Love Island Suomi Official, kausi 4
Kesä tulee ja näin tekee myös Love island jälleen kerran! Myös uudet sinkut on ny julkistettu.
Sinkkumiehet: Joonas 28v, Samu 27v, Paulus 27v, Niko 25v, Ali 27v
Sinkkunaiset: Tiila 30v, Mona 24v, Josefiina 23v, Isabella 20v, Elviira 24v
Sieltä vielä kuvat ja kattavemma esittelyt:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tassa-ovat-love-island-suomi-sinkut…
5.6 alkaa
Kommentit (9593)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös se ollut Joonas (oli Alin kanssa läheisissä väleissä) joka sanoi että kun ei ole tietoa mistä syystä Ali joutui lähtemään. Jos asiasta ei kerrottu edes luottomiesten kesken niin ei sitä tiedä villalla kukaan.
Kaikki villalla tietää. Koska joku uusista saarelaisista on varmasti lukenut lehdistä ja kertonut muille. Harmi kun Isabellan reaktiota tietoon ei näytetty telkkarissa.
Tuskin ne Suomessa lähtöä odottelee. Ovat varmaan paikallisessa hotellissa, ja heistä sitten valitaan kulloinkin "käsikirjoitukseen" parhaiten sopiva uusi tulija.
Epäilisin myös, että yhteyttä ulkomaailmaan on samalla tavalla rajoitettu kuin nk "kilpailijoilla". Eipä siinä muuten paljon järkeä olisi, jos jokaisen uuden myötä tulisivat kaikki uutiset ulkomaailmasta.
Myös Veronica on kertonut, että häneltä yritetään kovasti udella tietoja muun maailman tapahtumista, mutta on joutunut tekemään sopimuksen pitää tiukasti suunsa supussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paulus varmaan röökaa... hampaat sen näköiset. Ja outo tuo tapa hymyillä niin, että vain ikenet näkyvät?!?!?
Mä olin katsovinani jossain aika alun jaksoista, että työnsi taskuunsa nuuskapurkin. Olivat sohvalla porukalla makoilemassa ja ihan kuin olisi työntänyt ja nopeasti kamera viivähti siinä.
Paulus käyttää nikotiinipusseja, ei nuuskaa. Eikä myöskään ole röökannut yli 10 vuoteen
Nikotiinipussi on tupakaton nuuska. Ei suurtakaan eroa. Molemmista löytyy eri makuvaihtoehtoja.
Vierailija kirjoitti:
onko nää tyypit muuten kertaakaan ollut altaassa
Ei ehkä meidän nähden, mutta takuulla muuten, joka päivä :)
Vierailija kirjoitti:
Siis tuosta bikiniasiasta vielä, että nyt näytti useammallakin olevan alarinnan paljastavia yläosia. Onko sitten malli tuollainen vai yksinkertaisesti liian pieni? Joka tapauksessa näyttää hirveältä ja saa nuoren pienetkin rinnat näyttämään joltakin vanhan ihmisen suurilta riippurinnoilta.
Tekis joo mieli koko ajan sanoa, et hei sulla on vähän huonosti noi liivit, tissit pursuaa, annas kun autan ja pistetään piiloon ;)
äiti-ihminen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä usko, koska ei ole kertaakaan näytetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tuosta bikiniasiasta vielä, että nyt näytti useammallakin olevan alarinnan paljastavia yläosia. Onko sitten malli tuollainen vai yksinkertaisesti liian pieni? Joka tapauksessa näyttää hirveältä ja saa nuoren pienetkin rinnat näyttämään joltakin vanhan ihmisen suurilta riippurinnoilta.
Tekis joo mieli koko ajan sanoa, et hei sulla on vähän huonosti noi liivit, tissit pursuaa, annas kun autan ja pistetään piiloon ;)
äiti-ihminen
No ei kyllä äiti-ihmisenä tulisi mieleenkään puuttua muiden bikineihin.
hohhoi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän lesta-Paulus tuumaa Elviiran lepakkokokeiluista?
Eikö Pauluskin ollu kokeillut mm. kolmen kimppaa, et tuskin mitenkään suunnattoman estynyt ihminen sen suhteen.
Muutenki mua joskus huvittaa ajatus, että ex-lesta ei vois tehdä/ajatella/hyväksyä jotain koska on ex-lesta. Jos pitkään on ollut pois liikkeestä, niin ei ne liikkeen ajatukset ihan hirveästi siellä enää vaikuta.Ja on myös niitä ex-lestoja, jotka on tajunnu jo hyvin pienenä ettei ajattele kuten pitäis ajatella. Kuten minä. En ole oikein ikinä tehnyt lestadiolaisten juttuja, kaveripiirikin koostunut lähinnä ei-lestoista. Sitä nyt on vaan sattunut syntymään lestadiolaiseen perheeseen. Ja lestadiolaisia perheitäkin on kuitenkin monenlaisia.
Vähintään yhtä typerää on jonkun karsastuksesta ilkkuminen.
Karsastuksen ilkkuminen on vähintään yhtä typerää kuin mikä? Täällä ei ole ilkuttu lessuja jos sitä tarkoitit.
Tuo allas on varmaan niin kämänen, ettei edes uiminen siinä ole mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
... Ja outo tuo tapa hymyillä niin, että vain ikenet näkyvät?!?!?
Miten on edes mahdollista hymyillä niin, että vain ikenet näkyvät? Kun hymyillessä huuli kohoaa, ensimmäisenähän paljastuu aina hampaat, vasta sitten ikenet. Joten vain hampaaton voi hymyillä niin, että ainoastaan ikenet näkyy.
Paitsi jos alahuuli menee ylähampaiden päälle.
Vierailija kirjoitti:
Jäikö kukaan kaipaamaan Sofian maanista tuijotusta? Joku ehkä castaa hänet johonkin kauhuleffaan.
Sofia on aivan huippuohjaaja Alfred Hitchcockin naistyyppiä😆
Vierailija kirjoitti:
Alilla oli eilen Monan kanssa yhteinen Instagram live, missä katsojat kysyivät heiltä kysymyksiä että millaista villalla oli, mikä oli mieleenpainuvin muisto villalta yms. Alilta kysyttiin että tietääkö muut villalaiset lähdön syyn ja Ali vastasi että kyllä tietää. Eli siis kaikki villalla olevat tietää Alin lähdön syyn eli siitä ei tarvitse spekuloida yhtään mitään turhaa.
No miksi sitten valehtelevat etteivät muka tietäisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
äiti-ihminen
Ok. Näin ollaan erilaisia myös me äiti-ihmiset :)
ps. en minäkään puuttuisi, vaan sanoin, että tekisi mieli puuttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä usko, koska ei ole kertaakaan näytetty.
Se että ei olla näytetty ei todellakaan tarkoita, ettei olisi tapahtunut.
Sinänsä se ja sama minulle ovatko uineet vai ei, mutta kummallistahan se olis, jos ei kuumassa tulis mieleen uida. Luulen et ottavat eka arskaa ja lopuksi pulahtavat. Outoa kyllä ettei ole näytetty yhtään, ehkä sitten on liian tylsät uintisessiot olleet.
Vierailija kirjoitti:
Tuo allas on varmaan niin kämänen, ettei edes uiminen siinä ole mahdollista.
Oikeasti se on varmaan halkeillut ja heinittynyt kuiva sementtimonttu ja muokataan kuvankäsittelyllä turkoosiksi ja "vedentäyteiseksi".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paulus varmaan röökaa... hampaat sen näköiset. Ja outo tuo tapa hymyillä niin, että vain ikenet näkyvät?!?!?
Mä olin katsovinani jossain aika alun jaksoista, että työnsi taskuunsa nuuskapurkin. Olivat sohvalla porukalla makoilemassa ja ihan kuin olisi työntänyt ja nopeasti kamera viivähti siinä.
Paulus käyttää nikotiinipusseja, ei nuuskaa. Eikä myöskään ole röökannut yli 10 vuoteen
Miten nikotiinipussia käytetään? Miksi sitä käyttää jos ei ole röökannut 10 vuoteen. Kun itse lopetin tupakoinnin, en tarvinnut mitään apuvälineitä eroon pääsyyn pl sisupastilleja meni jonkin verran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäikö kukaan kaipaamaan Sofian maanista tuijotusta? Joku ehkä castaa hänet johonkin kauhuleffaan.
Sofia on aivan huippuohjaaja Alfred Hitchcockin naistyyppiä😆
Sinäpä se sanoit. Sofia on kuin Tippi Hedren kauhuleffasta Linnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
äiti-ihminen
Ok. Näin ollaan erilaisia myös me äiti-ihmiset :)
ps. en minäkään puuttuisi, vaan sanoin, että tekisi mieli puuttua.
Onneksi ollaan. Ja minä sanoin ettei tulisi mieleenkään puuttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten nikotiinipussia käytetään? Miksi sitä käyttää jos ei ole röökannut 10 vuoteen. Kun itse lopetin tupakoinnin, en tarvinnut mitään apuvälineitä eroon pääsyyn pl sisupastilleja meni jonkin verran.
Laitetaan korvaan. Se, miten sinä olet lopettanut tupakanpolton ei liity mitenkään Paulukseen.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin nähdä Emilin ilman lippistä ja viiksiä.
-- mitä ihmettä se piilottelee lippiksensä alla, kun ei hetkeäkään vilahda, että olis ilman?? Kaljuko sillä paistaa vai mikä?
Love Island sovelluksessa esittelykuvissa ja -videossa Eemil on ilman lakkia. Ehkä peittelee ohuita hiuksia tai ei pidä päänsä muodosta?
Ps. auringossa minäkin pidän aina hattua, koska tulee nopeasti huono olo, mutta varjossa ja sisällä ei todellakaan tarpeen
Sama paska eri paketissa in my book.