Love Island Suomi Official, kausi 4
Kesä tulee ja näin tekee myös Love island jälleen kerran! Myös uudet sinkut on ny julkistettu.
Sinkkumiehet: Joonas 28v, Samu 27v, Paulus 27v, Niko 25v, Ali 27v
Sinkkunaiset: Tiila 30v, Mona 24v, Josefiina 23v, Isabella 20v, Elviira 24v
Sieltä vielä kuvat ja kattavemma esittelyt:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tassa-ovat-love-island-suomi-sinkut…
5.6 alkaa
Kommentit (9593)
Vierailija kirjoitti:
Mä toivon että villaan tulisi oikein saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat a n an komea uusi mies, joka veisi Sonjalta jalat alta ja Samu jäisi kuin nalli kalliolle :DDDDDDDDDDDDDDDDDDD. Fingers crossed!!
Ihme toive. Onks Samu tehnyt jotain pahaa? Miksi toivoa toiselle tollasta, en ymmärrä? Mä toivon noille kaikille hyvää, vaikken tykkääkkään kaikista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ei tuota mystery man Joonasta: Noo vaikka mä sanoin, että mä en taho, niin kyllä musta tuntu, että mä tahtoisin. Tiiätkö?
Silti jotenkin hirveen suloinen.Ehkä se on se savolaisuus, mikä välittyy Joonaksesta?
Vastuu siirtyy aina kuulijalle, kun savolainen pääsee ääneen 😉
Jännä homma miten Tiila on ottanut Joonaksen suojelukseen. Kun muut leidit chattailee mystery miehestä, niin Tiila on heti kehumassa ja kannustamassa jatkamaan tutustumista. Vaikuttaa siltä että T ja J on jutelleet paljon kahden kesken ilman että sitä on kameralle näytetty ja sitä kautta kaveruus on luja.
Vierailija kirjoitti:
Samu on jotenkin epävarma. Ja ton ikäisenä ei oo seurustellut, niin.
Moni ton ikäinen ei oo seurustellut. Samun näkösen jätkän on vaikeeta löytää oman tasoinen muija Suomessa.
Jussa ei pidä Joonasta minkäänlaisessa uhkana. Itsevarmuutta kyllä piisaa.
Miksei Jussa voisi olla kiinnostunut Isabellasta aidosti? Bellastahan ovat olleet kiinnostuneita muutamat muutkin miehet. Jos Jussa haluaisi vain pelata, kannattaisi mieluummin yrittää sellaista naista jolla ei ole juuri vientiä
Vierailija kirjoitti:
Jussa ei pidä Joonasta minkäänlaisessa uhkana. Itsevarmuutta kyllä piisaa.
Ei Joonaskaan Jussaa. Pitää huomioida että näiltä kysytään tuolla huvimajassa aina kysymys johon täytyy vastata kokonaisella lauseella, halusi tai ei. Siitä voi saada kuvan että pojat puhuisivat omasta aloitteestaan tuollaista mutta eivät puhu vaan vastaavat vain kysymykseen
Vierailija kirjoitti:
Naimanaamat kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paulus ja Elviirahan on ihan suloisia yhdessä. Olin kyllä hyvin skeptinen tämän parin suhteen vielä eilen, mutta nyt alan lämmetä. Toivottavasti syventyisi suhde
Ulkoisesti ainakin hyvin sopiva pari. Voisivat olla sisaruksia.
Muutoinkin yllättävän samanlaisia. Kumpikaan ei ole mikään järjen jättiläinen.
Miten jostain ohjelman tyypeistä voi sanoo et kuka on järjen jättiläinen ja kuka ei :D
Mun mielestä molemmat vaikuttaa, huom. vaikuttaa, iloisilta, avoimilta, kypsiltä, ja sellasilta elämänmyönteisiltä jalat maassa-tyypeiltä. Vois olla tosi hyväkin pari :)
Vierailija kirjoitti:
Siis tuo Jussahan pelaa; tietää varmasti, että Isabella pelastettiin katsojaäänin turvaan. Nyt yrittää siinä siivellä saada lisäaikaa villassa.
Tuossa on jännitystä kerrakseen. Onnistuuko Jussa pysymään villalla Nellan siivellä vai vetääkö Bellankin mukanaan kotimatkalle loppuviikon paripudotuksessa. Joonas vuodattaisi varmaan krokotiilinpoikasen kokoisia kyyneleitä jos Isabella saisi häädön just kun pientä liekkiä oli syttymässä.
Tero kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samu on jotenkin epävarma. Ja ton ikäisenä ei oo seurustellut, niin.
Moni ton ikäinen ei oo seurustellut. Samun näkösen jätkän on vaikeeta löytää oman tasoinen muija Suomessa.
Ja Samuhan on opiskellut Ruotsissa; ehkä on viettänyt opiskelijaelämää. Todellakaan ei kaikki ton ikäset oo seurustellu.
Samu muistuttaa 70's shown Kelsoa, tuleeko muille tämä mielleyhtymä? :D
Joonaksella näyttää vaihtuvan kiinnostuksen kohteet nopeasti mutta en silti ihan tajua miten hänen ja Mikaelan juttu loppui kuin seinään ilman mitään syytä. Ensin he juttelivat ja sanoivat olevansa eniten kiinnostuneita toisistaan, sitten varmaan jo seuraavassa tai sitä seuraavassa jaksossa Joonasta ei kiinnostanutkaan enää yhtään. Onko taas jätetty näyttämättä jotain oleellista katsojille vai ottiko Joonas niin raskaasti sen että Mikaela odottaa miehen tekevän aloitteen jutteluun? Onhan se vanhanaikainen ja epäkäytännöllinen periaate mutta ei Joonaskaan vaikuttanut kovin aloitteelliselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naimanaamat kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paulus ja Elviirahan on ihan suloisia yhdessä. Olin kyllä hyvin skeptinen tämän parin suhteen vielä eilen, mutta nyt alan lämmetä. Toivottavasti syventyisi suhde
Miten jostain ohjelman tyypeistä voi sanoo et kuka on järjen jättiläinen ja kuka ei :D
Mun mielestä molemmat vaikuttaa, huom. vaikuttaa, iloisilta, avoimilta, kypsiltä, ja sellasilta elämänmyönteisiltä jalat maassa-tyypeiltä. Vois olla tosi hyväkin pari :)
Kyllä. Tarkoitinkin lähinnä sitä, että kummallakaan ei ole toiveita esim syvällisistä keskusteluista, kunhan on mukavaa. Sehän on ihan hyvä niin, kun ovat siinäkin mielessä samanlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Joonaksella näyttää vaihtuvan kiinnostuksen kohteet nopeasti mutta en silti ihan tajua miten hänen ja Mikaelan juttu loppui kuin seinään ilman mitään syytä. Ensin he juttelivat ja sanoivat olevansa eniten kiinnostuneita toisistaan, sitten varmaan jo seuraavassa tai sitä seuraavassa jaksossa Joonasta ei kiinnostanutkaan enää yhtään. Onko taas jätetty näyttämättä jotain oleellista katsojille vai ottiko Joonas niin raskaasti sen että Mikaela odottaa miehen tekevän aloitteen jutteluun? Onhan se vanhanaikainen ja epäkäytännöllinen periaate mutta ei Joonaskaan vaikuttanut kovin aloitteelliselta.
Myös Eemilin kiinnostus lopahti vähän oudosti. En tiedä tekikö Mikaela jotain epämiellyttävää vai muuttuiko Joonaksen ajatukset kun Sonja tuli taloon ja Isabella jäi yksin
Siis tuota Joonastahan on tosi mukava seurata. Antakaa ihmeessä ääniä Joonakselle ja Tiilalle. Kotimatkalle Ville ja Sofia, Villeä ei muista edes olevan tuolla ja Sofia pois ihan itsensä takia. Sonja on jotenkin tosi persoonaton ihminen, ei mitään tarttumapintaa. Molemmat ns. vakiparit jotenkin tylsiä. Joonas ja Isabella aidoimmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naimanaamat kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Täällä kirjoitetaan mielipiteitä sen perusteella, minkä vaikutelman olemme ohjelmaa katsomalla saaneet. Sen luulisi olevan päivänselvää ilman erillistä mainintaakin.
Tuskin kukaan muu sinun lisäksesi oletti, että tuo aiempi viesti olisi faktaa.
Vierailija kirjoitti:
Mikaela on itse tunnustanut että hän töksäyttää asiat suoraan eikä osaa kehua muita. Vahva veikkaus on että siinä oli se luonteenpiirre mikä kahdenkeskisissä keskusteluissa nopeasti tappoi Joonaksen mielenkiinnon. Muistetaan että Joonas etsii vierelleen "urheilullista ja naisellista naista tummalla tukalla ja kiltteydellä varustettuna". Kettuileva Mikaela ei ehkä ihan 100% mahdu tuohon muottiin 😊
Mä en jaksa uskoo, että Jussa pelaisi. Tuskin on niin tyhmä. Se kohta, jossa Tiila harhaili Jussan käyttävän Isabellaa ja Sofia heittämässä löylyä kiukaalle sanomalla, että Tiila tietää 'hyvät' ihmisset, oli outo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa, ku Paulus tuntu ekoissa jaksoissa olevan vähän hukassa, sellanen rauhallinen sivusta seurailija. Mut tuntuu et "vääpeli" on yks villan näkyvimmistä ja rohkeimmista persoonista :D
Suomen armeijassakin päästetään varusmiehet parin kolmen viikon välein käymään normaalissa elämässä nollautumassa. Syy on juuri siinä että halutaan välttää "paulusten" syntyminen ja pystytään paremmin pitämään joukkojen henkinen tila kunnossa ja tasaisena.
Öö, mikä Pauluksessa on vikana? Mun mielestä vaikuttaa oikein tervejärkiseltä ja normaalilta nuorelta mieheltä. Miks sellaisten syntymistä pitäis välttää?
Eihän Pauluksessa mitään vikaa olekaan kun saa naisten kanssa peuhata. Tässä viitattiin että armeijassa joukot vapautetaan välillä yhdeksi yöksi omiin oloihinsa, jotta saavat nollata psyykkeensä ja muutkin tarpeensa eikä sitten pienissä tuvissa aleta yllättäen ja pyytämättä hyppimään toisten sänkyihin lupaa kysymättä.
Vierailija kirjoitti:
Mä en jaksa uskoo, että Jussa pelaisi. Tuskin on niin tyhmä. Se kohta, jossa Tiila harhaili Jussan käyttävän Isabellaa ja Sofia heittämässä löylyä kiukaalle sanomalla, että Tiila tietää 'hyvät' ihmisset, oli outo.
Se kohtaus oli selvä merkki siitä että jos villan porukka pääsee äänestämään keskuudestaan jonkun parin ulos, niin Jussa saa siinä naisilta monta ääntä.
Jussa haastattelee naisia niin kuin joku toimittaja. Jussan ja Sonjan treffitkin oli kuin joku Strömsö, jossa samalla vähän askarreltiin.