Love Island Suomi Official, kausi 4
Kesä tulee ja näin tekee myös Love island jälleen kerran! Myös uudet sinkut on ny julkistettu.
Sinkkumiehet: Joonas 28v, Samu 27v, Paulus 27v, Niko 25v, Ali 27v
Sinkkunaiset: Tiila 30v, Mona 24v, Josefiina 23v, Isabella 20v, Elviira 24v
Sieltä vielä kuvat ja kattavemma esittelyt:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tassa-ovat-love-island-suomi-sinkut…
5.6 alkaa
Kommentit (9593)
Samu on jotenkin epävarma. Ja ton ikäisenä ei oo seurustellut, niin.
Ja ollaan mitä tahansa mieltä Sofiasta, niin hänen spontaani, pyllyn paljastava iltapukunsa on valloittava.
Voi ei tuota mystery man Joonasta: Noo vaikka mä sanoin, että mä en taho, niin kyllä musta tuntu, että mä tahtoisin. Tiiätkö?
Silti jotenkin hirveen suloinen.
Päästäkää tuo Joonas jo pois tuolta! Ihme känisijä...
Joonas kovaa vauhtia ihastumassa Isbeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elviiran pisteet laskeneet, jotenkin itsekkään ja vähän yksinkertaiset oloinen. Aina kun joku nainen avautuu hänelle omasta miestilanteestaan kääntää Elviira keskustelun itseensä ja alkaa hehkuttaa sitä mitä joku mies hänestä sanonut. Jotenkin empatiakyvytön.
Plus yhä katkeran oloinen Samulle ja muutoinkin ankean ja happaman oloinen tyyppi. Alussa mielikuva hänestä oli ihan toisenlainen.
Saman huomannut, että muiden puhuessa Elviira hääräilee jotakin omaa ja on poissaolevan oloinen. Vähän niin kuin Villekin tekee aina jotain, kun pitäisi alkaa juttusille eikä ole läsnä keskustelutilanteessa.
Raivostuttavia piirteitä, jos ajatellaan kumppanuutta.
Mut Sit on Elviiralla hyviä kahdenkeskisiä keskustelujaki ollut, ja silloin on hyvin mukana :D en tiedä onko vähä levoton sielu, jo kokoajan häseltää jotain muuta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sonja & Jussa -duollahan soljui hyvin jutustelu niillä treffeillä. Näytti vaivattomalta eikä ollenkaan niin töks töks kuin vaikkapa Samun kanssa supistessa. Sillä on kyllä ihan valtava merkitys, millainen juttelukaveri on puhetaidoiltaan ja Jussa saa keskustelua aikaiseksi, siis oikeasti keskustelua! Harmi ettei näytä ulkonäöllisesti siltä, että villan naiset hullaantuisivat hänestä, mutta onhan supliikkimiehet aina saaneet valita naisensa...
Itse valitsisin ehdottomasti Jussan. Kaikin puolin fiksun ja mukavan oloinen tyyppi, joka on sinut itsensä kanssa ja hyvää seuraa.
Ihan ylivoimainen keskustelutaidoiltaan verrattuna muihin miehiin. Sen lisäksi miellyttävä ja avoin katse. Ei mitään lippiksen takana piiloilua. Helppo häneen olisi ihastua.
Vierailija kirjoitti:
Voi ei tuota mystery man Joonasta: Noo vaikka mä sanoin, että mä en taho, niin kyllä musta tuntu, että mä tahtoisin. Tiiätkö?
Ehkä se on se savolaisuus, mikä välittyy Joonaksesta?
Vastuu siirtyy aina kuulijalle, kun savolainen pääsee ääneen 😉
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tekevät tuosta Joonaksen kiemurtelusta englanniksi dubatun klipin ja laittavat maailmanlaajuiseen jakoon, niin saadaan suomalaisuus selitettyä koko maailmalle noin puolessa minuutissa 😍
Paulus ja Elviirahan on ihan suloisia yhdessä. Olin kyllä hyvin skeptinen tämän parin suhteen vielä eilen, mutta nyt alan lämmetä. Toivottavasti syventyisi suhde
Vierailija kirjoitti:
Minun tapaamani pojat olivat tuollaisia joskus 16-17 vuotiaina.
Vierailija kirjoitti:
Pikkupoika aikuisen miehen kehossa. Siksi tykkäävät.
Ja sitten ne hänen makuukammarikoiranpentusilmät.
Siis tuo Jussahan pelaa; tietää varmasti, että Isabella pelastettiin katsojaäänin turvaan. Nyt yrittää siinä siivellä saada lisäaikaa villassa.
Vierailija kirjoitti:
Naiset on tasokkaampia kuin miehet. Toivottavasti tulee parempia miehiä.
Keskinkertainen muija selittää "mul on kovat standardit" jätkälle joka on paljon tasokkaampi. OMG!!!! Muijat on hulluja.
Vierailija kirjoitti:
Paulus ja Elviirahan on ihan suloisia yhdessä. Olin kyllä hyvin skeptinen tämän parin suhteen vielä eilen, mutta nyt alan lämmetä. Toivottavasti syventyisi suhde
Ulkoisesti ainakin hyvin sopiva pari. Voisivat olla sisaruksia.
Okei, Paulus oli kyllä jollain tavalla todella kuuma tuossa tanssissa 🥵
Jostain ilmestyi tuollanen itsevarma kuumis, ku riittävän mielenkiintoinen nainen parina 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun tapaamani pojat olivat tuollaisia joskus 16-17 vuotiaina.
Talon naiset on eittämättä liian vanhoja miesten makuun. Parhaat ajat takana . 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Naimanaamat kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutoinkin yllättävän samanlaisia. Kumpikaan ei ole mikään järjen jättiläinen.
Vierailija kirjoitti:
Naimanaamat kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutoinkin yllättävän samanlaisia. Kumpikaan ei ole mikään järjen jättiläinen.
Molemmat myös helppoja luonteita.
Niin minkä maan Love Islandia suositatte tän tilalle? Tää on kyllä murheellista kuraa, kuin kylmä viipale lauantaimakkaraa kun ootti sisäfilepihviä :(