Love Island Suomi Official, kausi 4
Kesä tulee ja näin tekee myös Love island jälleen kerran! Myös uudet sinkut on ny julkistettu.
Sinkkumiehet: Joonas 28v, Samu 27v, Paulus 27v, Niko 25v, Ali 27v
Sinkkunaiset: Tiila 30v, Mona 24v, Josefiina 23v, Isabella 20v, Elviira 24v
Sieltä vielä kuvat ja kattavemma esittelyt:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tassa-ovat-love-island-suomi-sinkut…
5.6 alkaa
Kommentit (9593)
Mä haluisin et jengi alkais täällä suuteleen toisiaan! T. Samu
Ai Ali omasta mielestään outo! Mielenkiintoista!
Nyt tajusin keltä Sofia näyttää: How I met your mumin Robin eli Cobie Smulders.
https://www.google.com/search?rlz=1C1CHBF_fiFI986FI986&sxsrf=APwXEdfDug…;
Sofiassa on myös ripaus Sanna Marinia.
Toi piparkakkumies oli hyvä heitto :)
Isabella sanoo et Ali on hullun hauska, miten minun silmiini on näyttäytynyt ennemmin tosikkona? Joo, meille ei näytetä kuin murto-osa, toivottavasti näkyis Alin hauskaakin puolta.
Pakka sekasin saatana! Kiitos tuotanto! Ja Kiitos Sofia!
Miksi Tiila ei halunnut pussata suulle, ja miksi häntä ei saanut pussata kuin suulle?
nyt joku äänestys et ton isabellan saa ulos
Vierailija kirjoitti:
Miksi Tiila ei halunnut pussata suulle, ja miksi häntä ei saanut pussata kuin suulle?
Kuin sana pois!
Oho mitkä käänteet... Isabellallahan on monta suosikkia :P
Tää on ihan kauheaa. Se edellinen selostaja oli oikeasti hauska. Ihan kuin Sauli Niinistö kertoisi tapahtumat.
Kiva että Joonas sai jäädä! Ikävä tietty että Vili lähti... Näki miten hän oli kauhuissaan.
Huh, olipa jännittävää :D Yllättävä parivalinta Elviiralla
Vähän tyhmää että Ali ei edes yritä tutustua muihin naisiin. Eihän sitä tuossa vaiheessa vielä kannata ripustautua. Isabella todennaköisesti vaihtaa heti jos saa jonkun mielenkiintoisemman.
Vierailija kirjoitti:
Vähän tyhmää että Ali ei edes yritä tutustua muihin naisiin. Eihän sitä tuossa vaiheessa vielä kannata ripustautua. Isabella todennaköisesti vaihtaa heti jos saa jonkun mielenkiintoisemman.
Joo samaa mieltä
Vierailija kirjoitti:
Oon alusta asti miettiny et miks ihmeessä Paulus näyttää niin tutulta, mietin että onko ollu jossain toisessa ohjelmassa.
Mutta nyt keksin, ku hoksasin koko nimen :DKorona-aika facebookiin on perustettu sellanen karaoke-ryhmä, ja oon siellä ihastellut Pauluksen lauluvetoja monetmonet kerrat 🤩
Aivan todella kaunis ääni, ja taitava laulaja. En tiedä löytyykö klippejä enää miten paljon, ainakin yhden löysin haun perusteella. Kannattaa käydä kuuntelemassa, jos yhtään kiinostaa. Täällä ei tieten koko nimistä saada puhua?
Niin se oli Karanteenikaraoke -niminen ryhmä. Minä olen kuunnellut kymmeniä kertoja Pauluksen laulamana Lauri Tähkän Minä olen sinun-kappaleen ja alan joka kerta itkemään
Isabella on koheltaja. Hokema oikeasti ärsyttää. Voi Ali mitä näkee hänessä. Ali niin rauhallinen ja leppoisa.
Vierailija kirjoitti:
Veronika kun kysyi perhosista vatsassa, ni Isabella sanoi et vielä mahtuu, ja Alin huulet värähti...
Musta Nikolla on jotenkin liikaa karvoja päässä :D Tuuhea tukka ja sit vielä parta ja viikset... Koiramaista.