Love Island Suomi Official, kausi 4
Kesä tulee ja näin tekee myös Love island jälleen kerran! Myös uudet sinkut on ny julkistettu.
Sinkkumiehet: Joonas 28v, Samu 27v, Paulus 27v, Niko 25v, Ali 27v
Sinkkunaiset: Tiila 30v, Mona 24v, Josefiina 23v, Isabella 20v, Elviira 24v
Sieltä vielä kuvat ja kattavemma esittelyt:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tassa-ovat-love-island-suomi-sinkut…
5.6 alkaa
Kommentit (9593)
Eka lähtijä on mies. Josefiinan valinta on ilmiselvä,Elviiran ottaa Samun,Isabellalla on 2 vaihtoehtoa Ali/Vili,mutta miten käy Joonaksen/Pauluksen. Saas nähdä kenen kanssa Sofia menee treffeille ja jos Monalla vain kaverifiilis Pauluksen suuntaan,niin kenet hän valitsee..
Nuorena on Niko 25v aloittanut:
"Niko asuu Kuopiossa ja on ollut lähes kolme vuotta sinkkuna. Takana on neljän ja kahden vuoden parisuhteet." Vaikka olisi suhteet putkeenkin niin 15-vuotiaana jo vakava juttu :O
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi Paulus on ihanan näköinen 😍 ja tosi söpö murre myös. Sääli että on niin ujo, että ei taida päästä pitkälle. Voisiko tuotanto lähettää hänelle jonkun "pohjoisen tytön"? 🙏
Mun mielestä ei edes vaikuta mitenkään erityisen ujolta. Se että ei ole suunapäänä heti menossa jokapaikkaaan, ei välttämättä tarkoita että olisi erityisen ujo.
Toki siis tässä ohjelmassa pärjää just ne hyvin ulospäinsuuntautuneet ja puheliaat tyypit. Jos pääsee alusta eteenpäin, voi hyvinkin pysyä pitkään mukana vaikka olisikin alussa hiljainen tai ujo.
Kyllä Paulus minunkin mielestä vaikuttaa ujolta, vaika eihän ujous ole mikään huono asia, paitsi ehkä tässä formaatissa. Myös miesten porukassa Paulus vaikuttaa enemmänkin sellaiselta hiljaiselta sivustakatsojalta. Ehkä hän vielä rentoutuu. Itsekin olen introvertti ja minulta voi kestää uusien ihmisten seurassa monta päivää ennen kuin rentoudun puhumaan enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Eka lähtijä on mies. Josefiinan valinta on ilmiselvä,Elviiran ottaa Samun,Isabellalla on 2 vaihtoehtoa Ali/Vili,mutta miten käy Joonaksen/Pauluksen. Saas nähdä kenen kanssa Sofia menee treffeille ja jos Monalla vain kaverifiilis Pauluksen suuntaan,niin kenet hän valitsee..
Mä veikkaan että ekana lähtee Joonas. Jos olisi paripudotus, niin Tiila ja Joonas yhdessä.
Ainakin tästä juontajasta on tullut ikääntyessä aivan tätimäinen😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä veikkaan että ekana lähtee Joonas. Jos olisi paripudotus, niin Tiila ja Joonas yhdessä.
Voi ei, suosikkisöpöliini... Toivottavasti ei lähde!
Jos ensimmäinen tippuja on mies, niin sit varmaan Joonas tai Paulus. Harmi kyllä, molemmat vaikuttaa kivoilta vaikka ovatkin ehkä hitaasti lämpäviä.
Näistä kuitenki nään ehkä enemmän potentiaalia Pauluksessa.
Vierailija kirjoitti:
Mistähän Tiila-nimi juontaa juurensa? Omalaatuinen valinta jos ei muuta
Olisiko samantyyppinen vanha suomalainen nimi kuten Miili?
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko muille Monasta mieleen Lil Kim vai oonko se vaan minä?
Tulee. Ja vähän Blac Chyna myös.
Vierailija kirjoitti:
Entäs se viiksimies joka tuli villalle Vilin kanssa? En nyt muista nimeä. Ei hänelläkään ole mitään geimiä käynnissä joten yhtä lailla hän on pudotusuhan alla.
Ainiin, mä jotenki ajattelin automaattisesti että noilla uusilla miehillä on immuniteetti ekaan tiputukseen, mutta ei välttämättä kyllä ole kun kuitenkin samassa jaksossa tulivat muiden kanssa.
Voisko kuitenkin ensimmäinen putoaja olla nainen, jos ne kaksi muutakin naista(jotka olivat apin äänestyksessä) tulisivat ja en jälkeen vasta ensimmäinen nainen putoaisi?
Isabella tietää, miten pääsee mahdollisimman paljon telkkariin. Siksi pähkäilee miesten välillä. Eipä tuolla paljon muuta sisältöä vielä ole ollutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko muille Monasta mieleen Lil Kim vai oonko se vaan minä?
Tulee. Ja vähän Blac Chyna myös.
Tarkoitat kait Black_Cunt🤔
Vierailija kirjoitti:
Ainiin, mä jotenki ajattelin automaattisesti että noilla uusilla miehillä on immuniteetti ekaan tiputukseen, mutta ei välttämättä kyllä ole kun kuitenkin samassa jaksossa tulivat muiden kanssa.
Voisko kuitenkin ensimmäinen putoaja olla nainen, jos ne kaksi muutakin naista(jotka olivat apin äänestyksessä) tulisivat ja en jälkeen vasta ensimmäinen nainen putoaisi?
Toivottavasti uusi parinvalinta nähdään tänään. Silloin naiset valitsisivat ja yksi mies putoaisi. Naiset valitsivat viimeksikin, mutta se valinta oikeastaan mitätöitiin, joten voisivat olla taas vuorossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alin ulkonäössä on potentiaalia, mutta nykyisellään vähän blaah. Kroppa on hyvännäköinen. Kannattaisi ehkä kasvattaa parta tai tehdä hiuksille jotain.
Tai sitten ihminen saa olla sen näköinen kuin on? Ei olla niin ulkonäkökeskeisiä pliis.
Tässähän just ollaan ihan sikaulkonäkökeskeisiä. Tietenkin poikien suosikit ovat kauneimmat, eli Josefiina ja Isabella, kuinkas muuten.
Mut sun ei silti tartte olla?
Ai miten niin ei tartte?
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Isabella ei vaikuttanut kovin kiinnostuneelta Vilistä eikä vaikuta kovin kiinnostuneelta Alista myöskään. Kunhan hihhuloi näiden kahden välillä ja olisi vielä vähän kiinnostunut Nikostakin, jollei Niko olisi jo iskenyt silmäänsä Josefiinaan. Jos parinvalinta tulisi, niin uskon että Isbe pelaisi varman päälle ja valitsisi Alin.
Minusta huonoimmat hiukset on tällä toisella uudella miehellä, Eemilillä.
Vierailija kirjoitti:
Sitä vaan mietin että miksi laittavat aurinkolasit päähän sisällä heti herättyään, se yksi kaveri laittoi lasit päähän vaikka oli vielä pimeää ja makoili sängyssä.
Onko joku juttu mitä en tajua.
Tuo villa on tämän tv-ohjelman studio ja siellä on todella kirkas valaistus. Varmasti kirpaisee silmiä, kun aamulla pimeään makkariin lävähtää yhtäkkiä ihan hiton kirkkkaat valot päälle.
Tuotanto tuskin pahastuukaan aurinkolasien käytöstä jo aamusta, koska Ibero kuuluu sponsoreihin.
monalla hyvät kannut