Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Island Suomi Official, kausi 4

02.06.2023 |

Kesä tulee ja näin tekee myös Love island jälleen kerran! Myös uudet sinkut on ny julkistettu.

Sinkkumiehet: Joonas 28v, Samu 27v, Paulus 27v, Niko 25v, Ali 27v
Sinkkunaiset: Tiila 30v, Mona 24v, Josefiina 23v, Isabella 20v, Elviira 24v
Sieltä vielä kuvat ja kattavemma esittelyt:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tassa-ovat-love-island-suomi-sinkut…

5.6 alkaa

Kommentit (9593)

Vierailija
341/9593 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isabella on koheltaja. Hokema oikeasti ärsyttää. Voi Ali mitä näkee hänessä. Ali niin rauhallinen ja leppoisa.

Ali on idiootti, jolla on outo fetissi blondeihin. Ei ole ihan normaalia tuollainen pakkomielle, ettei halua edes antaa mahdollisuutta muille kuin niile blondeille...

Öööö? Mikä hitsin pakkomielle? Hänhän on ollut kiinnostunut PELKÄSTÄÄN Isabellasta tuolla eikä ollut edes kovin kiinnostunut tutustumaan tuohon Sofiaan, vaikka Sofiakin on blondi. En todellakaan kutsuisi Alia idiootiksi tai pakkomielteiseksi.

Vierailija
342/9593 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö naiset puhu ollenkaan keskenään siitå kenet valitsevat? Voisivat laskeskella kuka on tippumisvaarassa ja halutaanko pelastaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/9593 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi Niko, miks se ärsyttää mua 🤮 Enkä myöskään tykkää Josefiinasta, silmät ovat niin lähekkäin toisiaan, että katse on jokseenkin jännä..

Sen silmät pyörii välillä kuin hedelmäpeli - tosi yllättävää ja hassua o_O

Vierailija
344/9593 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko nyt kolmiodraama Alin, Sofian ja Isabellan välillä? Ja miksi Isabella valitsi Samun eikä esim. Viliä?

Vierailija
345/9593 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isabella on koheltaja. Hokema oikeasti ärsyttää. Voi Ali mitä näkee hänessä. Ali niin rauhallinen ja leppoisa.

Ali on idiootti, jolla on outo fetissi blondeihin. Ei ole ihan normaalia tuollainen pakkomielle, ettei halua edes antaa mahdollisuutta muille kuin niile blondeille...

Öööö? Mikä hitsin pakkomielle? Hänhän on ollut kiinnostunut PELKÄSTÄÄN Isabellasta tuolla eikä ollut edes kovin kiinnostunut tutustumaan tuohon Sofiaan, vaikka Sofiakin on blondi. En todellakaan kutsuisi Alia idiootiksi tai pakkomielteiseksi.

Sofia otti riskin, kun vei Alin Isabellalta, vaikka Ali olisi halunnut jatkaa Bellan kanssa. Seuraavassa miesten valinnassa Sofia saattaa jäädä lehdellä soittelemaan, jos Ali haluaa tyhjännaurajan takaisin. Ali on entinen lätkäpelaaja, nykyinen vanginvartija, tuskin mikään älykkö.

Vierailija
346/9593 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko nyt kolmiodraama Alin, Sofian ja Isabellan välillä? Ja miksi Isabella valitsi Samun eikä esim. Viliä?

Isabella tuntuu nyt vaa säheltävän ja vaihtelen mielenkiinnon kohdetta lennosta. Ei varmasti tosissani ole kiinnostunut kenestäkään, kuhan vaan nuoruuttaan ailahtelee mielipiteissään.

Vierailija
347/9593 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

miks muijil on meikit naamas biksujen kaa.

Vierailija
348/9593 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miks muijil on meikit naamas biksujen kaa.

Koska ne on televiissiossa ja iskemässä miehiä.

Paitsi Sofia ei välitä.

Jää kyl naamat valkoiseks kun on pakkelit aina. Jossu oli jo ihan eri paria naamasta ja kropasta.

Vierailija
349/9593 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon alusta asti miettiny et miks ihmeessä Paulus näyttää niin tutulta, mietin että onko ollu jossain toisessa ohjelmassa.

Mutta nyt keksin, ku hoksasin koko nimen :D

Korona-aika facebookiin on perustettu sellanen karaoke-ryhmä, ja oon siellä ihastellut Pauluksen lauluvetoja monetmonet kerrat 🤩

Aivan todella kaunis ääni, ja taitava laulaja. En tiedä löytyykö klippejä enää miten paljon, ainakin yhden löysin haun perusteella. Kannattaa käydä kuuntelemassa, jos yhtään kiinostaa. Täällä ei tieten koko nimistä saada puhua?

Niin se oli Karanteenikaraoke -niminen ryhmä. Minä olen kuunnellut kymmeniä kertoja Pauluksen laulamana Lauri Tähkän Minä olen sinun-kappaleen ja alan joka kerta itkemään <3

Oij, olipa oikeasti ihana 🥲 Saatoin vähän rakastua 😍

Taitaa olla turha toivo että ohjelmassa saataisiin kuulla Pauluksen laulua 😌 Tekijänoikeudet taitaa estää tällaset

Vierailija
350/9593 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon alusta asti miettiny et miks ihmeessä Paulus näyttää niin tutulta, mietin että onko ollu jossain toisessa ohjelmassa.

Korona-aika facebookiin on perustettu sellanen karaoke-ryhmä, ja oon siellä ihastellut Pauluksen lauluvetoja monetmonet kerrat 🤩

Aivan todella kaunis ääni, ja taitava laulaja. En tiedä löytyykö klippejä enää miten paljon, ainakin yhden löysin haun perusteella. Kannattaa käydä kuuntelemassa, jos yhtään kiinostaa. Täällä ei tieten koko nimistä saada puhua?

Niin se oli Karanteenikaraoke -niminen ryhmä. Minä olen kuunnellut kymmeniä kertoja Pauluksen laulamana Lauri Tähkän Minä olen sinun-kappaleen ja alan joka kerta itkemään <3

Mä koitin etsiä enkä löytänyt... Olisko sulla linkkiä? Kiitos :)

Vierailija
351/9593 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko ainut jolle tulee vähän huono viba uudesta Sofiasta? ”Seuraan kaikessa rakkautta” ”Olen kaikille aina kiva” ”Etsin oikeastaan kopiota itsestäni” ... Vaikuttaa tyypilliseltä mean girliltä, joka esittää herttaista.

Tuollainen ainainen rakkauden seuraaminen on vähän pelottavaakin. Oikeuttaako se rikkomaan toisten liittoja? No tietenkin, koska rakkautta (usein ihastuskin riittää) seurataan, järjestä tai moraalista viis!

Vierailija
352/9593 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mona on pullukka lössö. Ihme, että Paulus kuitenkin olisi huolinut sen ilmeisesti.

Ei se mitään huolimista ole, monet miehet valitsevat muodot lautamaisuuden sijaan. Muotoihin nyt liittyy usein kiloja, ja lautamaisuuteen hoikkuus. Kaikkea ei voi saada, paitsi jos mennään silari-linjalle.

Kaikki nuo naiset ovat omalla tavalla kauniita tuolla, haukkuminen pois kiitos!

Vierailija
353/9593 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.facebook.com/groups/karanteenikaraoke/permalink/38522681616…

Vierailija
354/9593 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulossa lähitulevaisuudessa: Bella huutaa kaikille miten tää uus tilanne on ihan JÄRKYTYTÄVÄ ja ja kaikki on ihan sekaisin.

Ps. Pro tip Bella: saa siellä muittenkin kanssa jutella kun vaan oman parin!

Vierailija
355/9593 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.facebook.com/groups/karanteenikaraoke/permalink/38522681616…

Vaatii kyl että on tuossa karanteenikaraoke -ryhmässä, että näkee ton

Vierailija
356/9593 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itekkin ihmetellyt Elviiran ja Samun haastisten puuttumista viimeisistä jaksoista.

Toki kuva tässä tapauksessa kertoo riittävästi mut oishan se kiva kuulla mitä mieltä asianosaiset on tilanteesta!

Vierailija
357/9593 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofia näyttää kasvonpiirteiltään siltä, että voisi olla jotain slaavilaisia juuria. Liettua, Latvia, Viro, Venäjä, Puola, tms.

Vierailija
358/9593 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee Sofiasta ihan mieleen Käsi joka kehtoa keinuttaa -kauhuelokuvan lastenhoitaja (Rebecca De Mornay) :D

https://i.ytimg.com/vi/wjtfG8r14Uk/maxresdefault.jpg

https://www.commonsensemedia.org/sites/default/files/styles/ratio_16_9_…

https://play-lh.googleusercontent.com/proxy/At_qxAXI_5CtvEFHcuKPTLnbwKP…

No eikä tule. Ja miksi 3 kuvaa? Kyllä sen jo yhdestä kuvasta näkee.

Vierailija
359/9593 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä noi ei vielä edes pelaa. Sofia ei ehtinyt oikein miettiä kunhan valitsi Alin, koska se oli omaa tyyppiä. Isabella on sanonut alusta asti että toinen joka häntä kiinnostaaa, on Samu. Molemmat sitten vaan valitsivat sen mukaan. En pitäisi vielä kumpaakaan kummoisena peliliikkeenä.

Sitten alkaa pelailu vasta kun nähdään mitä noiden uusin parien välillä tapahtuu.

Vierailija
360/9593 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verhoveronikan kävelytyyli ;DDDDDDDDD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän