Vieras painelee heti paskalle
Teettekö te tätä että kun menette kylään niin marssitte HETI vessaan? Siis ennen kuin ehtii edes kuulumisia vaihtaa.
Yksi tuttu tekee tätä ja ei mikään yksittäistapaus, vaan näin käy joka kerta. Ihmettelen, mutta ei viitsi sanoakaan että kannattaisiko käydä vessassa ennen lähtöä. Veden säästöä??
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulen nyt ensimmäistä kertaa, että olisi epäkohteliasta käyttää vessaa siihen mihin se on tarkoitettu.
Meillä saa vieraat käydä ihan normaaslisi vessassa.Onhan se nyt ainakin erikoista, jos aina kun tulee kylään niin marssii heti suoraan vessaan. Heti kun saa kengät jalasta niin suoraan vessaan. Joka kerta, ilman poikkeuksia.
Ja tämä kuvio siis on toistunut jo useiden vuosien ajan.
T. Ap
Onko kyseessä mies vai nainen? Ja onko kyseessä tosiaan paskominen vai sittenkin pissa? Minkä ikäinen henkilö?
Meinaan vaan, että inkontinenssivaiva on hyvin yleinen keski-ikäisillä naisilla. Matkan pituudesta riippumatta voi olla pakko päästä sinne vessaan vaikka olisi just kotona lähtiessä käynyt.
Minun asuntooni saavat tulla vain ummetusihmiset.
En halua haisupyllyjä sohvalleni istumaan.
Osa ihmisistä on tuollaisia. Kamalaa.
Pysyvät hoikkina, kun ruoka pysy pitkään sisuksissa?
Pierut haisee paremmin, jos ei käy paskalla. Sikäli ei kannata paskantaa kylässä, ellei sitten ole ihan pakko. Varsinkin kahvipöydässä on hyvä heitellä kunnon tuhnuja kirkkopieruja, kun oikein haisee.
Ite käyn aina paskalla, kun meen kylään.
Kerrankin, kun olin yhden Ritvan luona juhlissa, niin vessassa oli nimeköidyt pyyhkeet. Ritva, Jorma, Jenna ja Niko sekä vieras. En tiennyt silloin, että Jorma on Ritvan miehen nimi, kun en heitä niin hyvin tuntenut. Pyyhin nimittäin "jormani" siihen.
Hyvänen aika, miten sivistymättömiä juntteja tänne on kokoontunut. Ei kylään mennä ulostamaan vaan seurustelemaan. Jos ei ole vielä oppinut hallitsemaan kehonsa toimintoja, niin parempi kaikille olisi, että pysyttelisi kotona, kunnes oppii tuntemaan itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvänen aika, miten sivistymättömiä juntteja tänne on kokoontunut. Ei kylään mennä ulostamaan vaan seurustelemaan. Jos ei ole vielä oppinut hallitsemaan kehonsa toimintoja, niin parempi kaikille olisi, että pysyttelisi kotona, kunnes oppii tuntemaan itsensä.
Mutta siinä säästää vettä ja vessapaperia, kun paskantaa kylässä. Eikä tarvitse kakkaraitoja pestä pöntöstä. Eikä haise omassa kodissa.
Mun veljen vaimo on juuri tuollainen. Asuu kilometrin päässä meiltä ja aina kun tulee meille, eli pari kolme kertaa viikossa, menee vessaan ja ähistelee siellä kunnes loiskahdukset kuuluu. Aiemmin pyysi myös päästä suihkuun kun tuli niin hiki kävellessä. Tämä suihkujuttu tapahtui kerran viikossa muutaman vuoden ajan. Sitten eräs yhteinen ystävämme kertoi minulle kuinka kälyni oli kehunut, että pesee meillä tukkansa, niin säästää omaa vettä ja shampoota. Lopetin sen jälkeen nämä suihkussa käynnit mutta sitä paskalle menoa en voi oikein estää. Kerran tajusin, että hän pihistää meiltä aina käydessään yhden vessapaperirullan. Sen jälkeen olen Sirpan tullessa käynyt heti vessassa haalimassa pois täydet rullat.
Nyt käly on eläkkeellä mutta käy entisen työpaikkansa suihkutiloissa viikoittain tukan pesulla. Tietysti hoitaa myös vessa-asiat samalla ja ottaa vessapaperirullan mukaansa.
Toivottavasti kakkavieras edes sutii raidat pois pjöntöstä seuraavalle vieraalle.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on myös kaveri, joka aina heti meille tultuaan ilmoitti tarpeestaan päästä kakalle, juuri näillä sanoilla kuin lapsi. Ei minua niinkään haittaa se paskalla käyminen vaan se ilmoittaminen siitä.
Lopulta puhuin tästä kaverille. Sanoin, että hän saa käyttää vessaamme ilmoittamatta minkälaisia tuotoksia siellä aikoo saada aikaiseksi. Nykyään hän ei siis enää siitä ilmoita mutta kuuluuhan se voimakas ähkiminen olohuoneeseen saakka. Ihmettelen kylläkin, miksi pitää väkisin päkistää. Eikö siitä tule peräpukamia?
Menee vessaan vaikka ei oikeastaan kakattanutkaan??
En viitsisi heti ensimmäiseksi mennä vessaan, ellei ole aivan pakko.
Jos tilanne sattuu, niin pyrin ainakin lyhyesti vaihtaa muutaman sanan ennen kuin menen.
Mulla ei pa,ska edes tulisi kylässä.