Miksi melkein kaikki nuoret (aikuiset) käyttää kangaskassia laukkuna?
Oon ihmetellyt tätä. Opiskelen yliopistossa ja melkein kaikilla opiskelukavereilla on kangaskassi laukkuna. Eikö se ole hankala, kun siellä ei ole mitään sivutaskuja puhelimelle, avaimille ja ja lompakolle 🤔
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On muotia nähdä vaivaa näyttääkseen siltä ettei yritä näyttää hyvältä. Tyylikäs huollettu laadukas klassinen nahkainen käsilaukku huokuu sitä että henkilö välittää. Ja se ei ole muodikasta.
Tai sitten tyylikkäs klassinen nahkainen käsilaukku ei vain ole opiskelijalle kovin käytännöllinen monestakaan syystä. Kalliita eikä niihin mahdu niin paljon tavaraa. Lisäksi suurin osa opiskelijoista pukeutuu ainakin arkisin collegehousut/farkut+huppari-tyyliin, johon ei oikein istu tuollainen käsilaukku.
Niitä on myös isoja, monen mallisia ja joka tyyliin. Kirpparilta alkaen 5€ Kpl kun jaksaa etsiä. Et vaan ymmärrä mun pointtia joka on se että ne rahat laitetaan muualle vaikka sitä olisi. Tyyliseikka. Halutaan viestiä huolettomuutta ja maanläheisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Uniikit lumihiutaleet ovat trendikkäitä.
Trendikkyys ei tosin ole uniikkia, silloinhan halutaan olla samaa massaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On muotia nähdä vaivaa näyttääkseen siltä ettei yritä näyttää hyvältä. Tyylikäs huollettu laadukas klassinen nahkainen käsilaukku huokuu sitä että henkilö välittää. Ja se ei ole muodikasta.
Edelleen. Kaikkia ei kiinnosta bongata itelleen sokerisetää tai liittyä Farmer's Onlyn emäntäkatalogiin. Jotkut meistä elää itselleen. Harmittaako?
Joo meen kirppikselle itkemään. Ootko kuullut koskaan senkin pikkueliittinen muoviroska?
Voi kunpa ihmiset pesisi niitä kangaskassejaan. Ovat todellinen basillipesä.
Ziisus että joitakin vaivaavat toisten asiat ja elämä 🤣🤣🤣 Hemmettiäkö se muille kuuluu miten toinen elää, pukeutuu ja ajattelee 😁
Mulla monenlaisia kangaskasseja eri tarkoituksiin.
Naiset yleisesti ovat kovia juoksemaan trendien ja muiden mukana. Ei ole salaisuus, että naistenvaatteita myydään moninkerroin enemmän kuin miesten.
Miehiä ei pääosin kiinnosta mitä nyt pitäisi pitää päällä vaan hankkivat sitä mikä omaan silmään näyttää hyvältä ja mille on tarvetta.
Naisille sen sijaan on jatkuvasti lööppejä kuinka "tähän haluat pukeutua" tai "tänä kesänä me kaikki haluamme tämän". Julkkikset kulkevat jossain housuissa ja kohta kaikilla taviksillakin pitäisi olla sellaiset.
Kangaskassit ovat nyt se juttu jota sopulit seuraavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleen. Kaikkia ei kiinnosta bongata itelleen sokerisetää tai liittyä Farmer's Onlyn emäntäkatalogiin. Jotkut meistä elää itselleen. Harmittaako?
Jotkut meistä elävät itselleen ja haluavat näyttää naisellisilta ja tyylikkäiltä, ostavat itse laukkunsa ym.
Ei se silti tarkoita että paheksuisivat kangaskassien käyttöä.
Aha ai oon nyt joku of- tai sokerityttö, koska en käytä paskaista kangaskassia? Olin melkein unohtanut miks vihaan skenettäjiä niin paljon. Saakaa migreeni itsestänne, hyi.
Mä olen yli 40 ja käytän välillä sellasta kangaskassia. Esim kauppaan mennessä, kun sinne saa kätevästi ostoksetkin mahtumaan, tai kirjastoon mennessä, kun sinne mahtuu palautettavat kirjat ja uudet kirjat. Joskun muutenkin, vaikka mulla on myös olkalaukku ja käsilaukku.
Kangaskassi on kevyt kantaa ja helppo käyttää. Tyhjänä ei vie juuri tilaa, ja puhdistuu pesukoneessa. En tarvitse lisätaskuja. Joissain kasseissa joku sisätaskukin kyllä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut meistä elävät itselleen ja haluavat näyttää naisellisilta ja tyylikkäiltä, ostavat itse laukkunsa ym.
Ei se silti tarkoita että paheksuisivat kangaskassien käyttöä.
Ne vihaa itse (huom kielenkäyttö) niin ei ne pysty käsittää että joku toinen ei tunne samoin. Nää on pahimpia tossa et ei muka välitä muodista tai trendeistä. Ei tarvi ku hetken perehtyä mitä ne ajattelee niistä joska ei noudata heidän kehyksiään. Kaunista, niin kaunista.
Viha kumpuaa pelosta. He kokevat itsensä uhatuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoa, ymmärsit vitsini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoa, ymmärsit vitsini.
Kiitos, heitetään yläfemmat.
No hei lumihiutaleet on osa lumikasaa eikä ne erotu toisistaan. Lopulta sulavat yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti? Nahkaa vuonna 2023? Ymmärrän jonkun mummolta saadun perintölaukun käytön mutta kuka muka ostaa nahkaa enää?
Siihen klassiseen nahkalaukkuunko se läppäri ja mahdollisesti eväät pitäisi mahduttaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siihen klassiseen nahkalaukkuunko se läppäri ja mahdollisesti eväät pitäisi mahduttaa?
Helposti.
Tarkoitat siis salkkua etkä naisten käsilaukkua?