Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen järkyttynyt, mitä tyttöjen isä on mennyt tekemään

Vierailija
01.06.2023 |

Tytöt ovat olleet isällään jonkun aikaa. Näin lapsiani tänään, ja heiltä kummaltakin on nyrhäisty hiukset ihan lyhyeksi.
Isommalla tytöllä oli upeat pitkät ja paksut hiukset, ja nyt ne ulottu juuri ja juuri korville.
Tytöt ovat tarkoituksella halunneet kasvattaa hiuksiaan ja tämä vanhempi rakasti pitkiä hiuksiaan.

Uskon että heiltä leikattiin hiukset kun isänsä luona oli sähköt katkottu maksamattomien laskujen takia, ja sinne ei tullut lämmintä vettä. Isänsä ei suostunut antamaan tyttöjä mun luo.
Tiedän että hiukset kasvavat, mutta koska olen varma, että tytöt eivät ole itse halunneet leikata hiuksiaan, se on tehty vain isänsä itsekkyyden takia.

Ja minusta oli ihana tehdä kauniita kampauksia tytöille, nyt en sitäkään voi tehdä pitkään aikaan...itken..

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki pikkutytöt haluavat pitkät hiukset, joten tuo mitä isä on mennyt tekemään on pahoinpitelyä

No eivät kaikki.

Vierailija
42/46 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tuo kaikki pitää paikkansa, hae ne lapset pois. Etkä anna isälle enää. Jo se riittää perusteeksi että siellä ei ole sähköjä. Ja jos isä juo. Toki tää voi olla provo, mutta valitettavasti tuollaisia vanhempia on.

Olen hakenut ja haen uudelleen. Ja voin olla antamatta lapsia takas, koska olen jutellut tästä asianajajan kanssa ja hän on sitä mieltä, että se ei käänny itseäni vastaan, vaikka en antaisi lapsia enää. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat siltä, että samastut tytärtesi hiuksiin Ikäänkuin ne olisivat osa sinua.

Kasvavathan hiukset ajan mittaan.

Vierailija
44/46 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko isä myynyt tyttöjen hiukset rahaa saadakseen?

Vierailija
45/46 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤪

Vierailija
46/46 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä paikkakunnalla on vietetty kevätjuhlaa jo eilen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi