Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen järkyttynyt, mitä tyttöjen isä on mennyt tekemään

Vierailija
01.06.2023 |

Tytöt ovat olleet isällään jonkun aikaa. Näin lapsiani tänään, ja heiltä kummaltakin on nyrhäisty hiukset ihan lyhyeksi.
Isommalla tytöllä oli upeat pitkät ja paksut hiukset, ja nyt ne ulottu juuri ja juuri korville.
Tytöt ovat tarkoituksella halunneet kasvattaa hiuksiaan ja tämä vanhempi rakasti pitkiä hiuksiaan.

Uskon että heiltä leikattiin hiukset kun isänsä luona oli sähköt katkottu maksamattomien laskujen takia, ja sinne ei tullut lämmintä vettä. Isänsä ei suostunut antamaan tyttöjä mun luo.
Tiedän että hiukset kasvavat, mutta koska olen varma, että tytöt eivät ole itse halunneet leikata hiuksiaan, se on tehty vain isänsä itsekkyyden takia.

Ja minusta oli ihana tehdä kauniita kampauksia tytöille, nyt en sitäkään voi tehdä pitkään aikaan...itken..

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et vaan ota lapsia itsellesi? Ei pidä nöyristellä, poliisi hoitaa, jos tulee väkivaltaa.

Vierailija
22/46 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset on myyty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minusta on ihana tehdä kauniita kampauksia tytöille. Itkettää, yhyyy" :D

Vierailija
24/46 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolloloo

Vierailija
25/46 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä näytä tunteita tuosta lapsille vaan kehu koska ei niitä hiuksia saa nyt takaisin hetkeen. Tärkeintä on että lapsella on hyvä olo. Eli lasten kuullen ei saa arvostella.

Toivottavasti saatte asiat kuntoon. Tsemiä

En tietenkään sano tytöille mitään negatiivista, koska uskon, että heitä harmittaa muutenkin. Yksin suren...ap

Jos lapsia harmittaisi niin se kyllä näkyisi ja kuuluisi. Jos ehdottomasti eivät olisi halunneet lyhyttä tukkaa niin aivan varmasti reagoisivat.

He taitavat vähän pelätä isäänsä. Eivät uskaltaisi varmastikaan sanoa mielipidettään...Olin heidän kevätjuhlassa, ja isänsäkin oli siellä. Nuorempi tytöistä yritti piiloutua tuolissaan, kun kävin halaamassa, hän pelkäs, että isä suuttuu kun näkee minut ..ap

Mitä ihmettä olet tehnyt ? Lapset ovat siis isällään, isä ei halua sinua lapsien lähelle, jotain jätät kertomatta. En todellakaan usko että isä on pitänyt lapsia sähköttömässä asunnossa. Onko sinulla joku diagnoosi, kun alkaa se nyt epäilyttämään. Eikä lapsi halua että halaat, jotain hätä valhetta sinulle kertoi "isä suuttuu".

Vierailija
26/46 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko lapset sanoneet että teki tämän vasten lasten tahtoa.Se on pahoinpitelyä ja pitää tehdä poliisi ilmoitus. 

En ole pystynyt vielä tarkemmin puhumaan tästä tyttöjen kanssa. Isänsä on tosiaan pitänyt tytöt väkisin itsellään, vaikka häntä on lasukin kehottanut antamaan tytöt mulle. Meillä on oikeudenkäynti toivottavasti pian tulossa, olen miettinyt otanko tämän puheeksi siellä...Ap

Ota asiat puheeksi. Ja yrittäkää pelastaa lapset turvaan!

Olen jo sopinut vanhemman tytön kanssa, kuinka haen heidät koulusta, ettei isänsä tiedä siitä. Asianajajakin on kehottanut hakemaan tytöt, ja koska he haluavat tulla luokseni, joudun vähän salassa hakemaan. Isänsä vie heidät muuten jonnekin mökille tms...ap

Vierailija
27/46 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset ei nyt taida olla suurin ongelma tilanteessa. Olisin huolissani kaikesta muusta, vaikka toki hiuksetkin voi harmittaa.

Vierailija
28/46 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ellainen mie sviha-aloitus tällä kertaa.

Vierailija
29/46 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On taas tehty lapset hienoille vanhemmille. Huoh.

Vierailija
30/46 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää. Tee lasu ?

Vierailija
31/46 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤪

Vierailija
32/46 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki pikkutytöt haluavat pitkät hiukset, joten tuo mitä isä on mennyt tekemään on pahoinpitelyä

En halunnut itse pikku tyttönä pitkiä hiuksia koskaan.

Vierailija
33/46 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko lapset sanoneet että teki tämän vasten lasten tahtoa.Se on pahoinpitelyä ja pitää tehdä poliisi ilmoitus. 

En ole pystynyt vielä tarkemmin puhumaan tästä tyttöjen kanssa. Isänsä on tosiaan pitänyt tytöt väkisin itsellään, vaikka häntä on lasukin kehottanut antamaan tytöt mulle. Meillä on oikeudenkäynti toivottavasti pian tulossa, olen miettinyt otanko tämän puheeksi siellä...Ap

Olen jo sopinut vanhemman tytön kanssa, kuinka haen heidät koulusta, ettei isänsä tiedä siitä. Asianajajakin on kehottanut hakemaan tytöt, ja koska he haluavat tulla luokseni, joudun vähän salassa hakemaan. Isänsä vie heidät muuten jonnekin mökille tms...ap

Ota ne lääkärin määräämät lääkkeet. Yksikään asianajaja ei kehota kaappaamaan lapsia edes omia. Lääkärit on sinua varten. Et ole ensimmäinen mt ongelmainen äiti.

Vierailija
34/46 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki pikkutytöt haluavat pitkät hiukset, joten tuo mitä isä on mennyt tekemään on pahoinpitelyä

En halunnut itse pikku tyttönä pitkiä hiuksia koskaan.

Poikkeus vahvistaa säännön :)

Vierailija
35/46 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on niin tyhmää porukkaa, että nielevät vaikka kuinka paksua pajunköyttä ja pyytävät vielä lisää 🥴💊

Vierailija
36/46 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä näytä tunteita tuosta lapsille vaan kehu koska ei niitä hiuksia saa nyt takaisin hetkeen. Tärkeintä on että lapsella on hyvä olo. Eli lasten kuullen ei saa arvostella.

Toivottavasti saatte asiat kuntoon. Tsemiä

En tietenkään sano tytöille mitään negatiivista, koska uskon, että heitä harmittaa muutenkin. Yksin suren...ap

Jos lapsia harmittaisi niin se kyllä näkyisi ja kuuluisi. Jos ehdottomasti eivät olisi halunneet lyhyttä tukkaa niin aivan varmasti reagoisivat.

He taitavat vähän pelätä isäänsä. Eivät uskaltaisi varmastikaan sanoa mielipidettään...Olin heidän kevätjuhlassa, ja isänsäkin oli siellä. Nuorempi tytöistä yritti piiloutua tuolissaan, kun kävin halaamassa, hän pelkäs, että isä suuttuu kun näkee minut ..ap

Mitä ihmettä olet tehnyt ? Lapset ovat siis isällään, isä ei halua sinua lapsien lähelle, jotain jätät kertomatta. En todellakaan usko että isä on pitänyt lapsia sähköttömässä asunnossa. Onko sinulla joku diagnoosi, kun alkaa se nyt epäilyttämään. Eikä lapsi halua että halaat, jotain hätä valhetta sinulle kertoi "isä suuttuu".

Isänsä ei yksinkertaisesti halua antaa lapsia mulle. Oletko kuullut esim vieraannuttamisesta? Lapset ovat hänelle jotakin pelinappuloita, jos hän todella heistä välittäisi, hän olisi todellakin lapset antanut, kun sähköt meni. Lasu yritti puhua hänelle ja hän vain ilmoitti että ei luovu lapsista. Ja hän ei olisi leikannut hiuksia jos olisi hetkeäkään miettinyt että ne on tytöille tärkeitä.

Kaikki alkoi, kun nuorempi oli kertonut isänsä lyöneen häntä. Oli mustemaa..Siitä alkoi poliisitutkinta, isä myönsi juovansa joka päivä.

Otin tytöt häneltä, en antanut hänelle. Yritin saada häntä tekemään uuden tapaamissopimuksen, mutta ei suostunut.

Sitten hän kävi hakemassa tytöt itselleen koulusta.

He ovat olleet siellä kuukauden, koska en ole halunnut että tämä menee heidän pompotteluksi puolin ja toisin. Lähdin hakemaan yksinhuoltajuutta, sitä on kiirehditty, haettu väliaikaismääräystä.

Sitä päätöstä odotellessa..nyt he haluavat että haen heidät pois ja kun loma alkaa, haen heidät, ennenkuin isänsä ehtii kokonaan estää tyttöjen hakemisen.

Lasusta olen pyytänyt monta kertaa apua..ap

Vierailija
37/46 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota ne lääkärin määräämät lääkkeet. Yksikään asianajaja ei kehota kaappaamaan lapsia edes omia. Lääkärit on sinua varten. Et ole ensimmäinen mt ongelmainen äiti.

Kun on olemassa sopimus, niin sitä tulee noudattaa. Mulla oli syy olla antamatta lapsia isälleen mutta hällä ei ole perusteltua syytä olla antamatta, vaikka hän luulee, että voi kostaa näin. Oikeudessa hänen selittelyt ei mene läpi...ap

Vierailija
38/46 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vakka ja kansi ja lupsaus päälle. Mitä kaikkea olette oikein perhessänne tehneet, kun on näin epämääräinen tilanne. Huh- huh , lapsiraukat. Ehkä se hiusten leikkaus on pienin tragedia. Se on sinä ap ja lasten isä. Onko alkoholismia, huumeita, väkivaltaa ja mielenterveysongelmia.

Vierailija
39/46 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo kaikki pitää paikkansa, hae ne lapset pois. Etkä anna isälle enää. Jo se riittää perusteeksi että siellä ei ole sähköjä. Ja jos isä juo. Toki tää voi olla provo, mutta valitettavasti tuollaisia vanhempia on.

Vierailija
40/46 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vakka ja kansi ja lupsaus päälle. Mitä kaikkea olette oikein perhessänne tehneet, kun on näin epämääräinen tilanne. Huh- huh , lapsiraukat. Ehkä se hiusten leikkaus on pienin tragedia. Se on sinä ap ja lasten isä. Onko alkoholismia, huumeita, väkivaltaa ja mielenterveysongelmia.

On, henkistä ja fyysistä väkivaltaa on ollut, miehellä alkoholismia. Ite olen absolutisti.

Olen nykyään alkanut ymmärtää, että narsisti käyttäytyy samalla tavalla kuin tyttöjen isä.

Siksi pienempi lapsista aina pelkää että miten isänsä reagoi...Enkä ihmettele, kun joka kerta kun isänsä on edes näköpiirissä, tunnen itse outoa ahdistusta ja pelkoa. Kuin näkymätöntä uhkaa, vaikka hän ei sanoisi sanaakaan. Näin viimeksi tänään koin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi