Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä on antoisaa toimia leipurina kavereille

Vierailija
01.06.2023 |

Olen entisessä ammatissani tehnyt esim kakkuja yms tarjottavia juhliin. Toisinaan tuttavat pyytävät tekemään juhliinsa ruokia ja leipomuksia. Viime viikonloppuna oli juhlat, mihin tein kakut ja suolaiset tarjottavat.
Kohteessa kävin (luonnollisesti omilla bensoilla) sopimassa mitä tehdään, kyselin perään vierasmäärää muutamaan otteeseen, kävin kaupassa ostamassa tarvikkeet ja kun oli valmista, toimitin eväät juhlapaikalle (myös omilla bensoilla). Teen toista työtä ja olin menossa omaan työhöni, niin toimitus siksi, etten olisi ollut kotona kun he olisivat eväät päässeet hakemaan.
Kovasti kiiteltiin ja kehuttiin, mutta ei paljon lämmitä, kun tänään katsoin tilille.
Mulle oli maksettu tasan ne aineet mitä kakkuihin ynnä muihin meni. Käytin näihin kaikkiin tarjottaviin kauppareissuineen ja toimituksineen vähintään 10 tuntia.
Nyt vielä kysyi, että teenkö kakut myös heidän lapsen rippijuhliin. En tajua miten toiset kehtaa. "Sä kun niin tykkäät leipoa".
Voi vttu.

Kommentit (103)

Vierailija
101/103 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmyyttä on rynnätä hommiin jos korvauksesta ei ole sovittu

Meetkö kauppaan ja hankit vaikka telkkarin ja huikkaat että viet sen tietämättä mitä maksaa

Vierailija
102/103 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vali vali vali....

Oot niin super hyvä 'märttyyyyri'. Jospa olet pohjimmiltaan "aina oikeassa" ja omasta mielestäsi ihan se paras leipuri. No, loppuviimeinhän sua Kusastaan vain simmuun ja näköjään käytetään hyväksi mennen tullen ja palatessa.

Olin itse ennen tuollainen. 😄 Eli en osannut avata suutani, arvostaa työtäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/103 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, laita viesti, että maksavat myös palkan tehdystä työstä, kaikki bensakulut ja sähkön jota on kulunut paistamiseen, keittämiseen, vatkaamiseen yms.