Vanha kissani lopetettiin tänään. Uusi miesystävä houkuttelee silti vaativasti illalliselle.
Yritin kirjoittaa otsikon mahdollisimman neutraaliin sävyyn, vaikka miehen sävy ei sitä ole.
Itkin puhelimessa, ja VAIKKA hänen tarkoituksena onkin ehkä tai jopa varmasti lohduttaa ja hän tarkoittaa varmasti pelkkää hyvää, ei painostus tunnu tähän hetkeen lainkaan hyvältä.
Mies vaatimalla vaati, että lähden ulos tuulettumaan. Vaatiminen oli niin voimakasta, että lupasin miettiä asiaa, vaikka en ihan oikeasti halua lähteä.
Kissani jouduttiin lopettamaan 17-vuotiaana, koska sen munuaisten vajaatoiminta oli ehtinyt niin pitkälle. Tiedän, että ratkaisu oli ainoa oikea, mutta silti tarvitsen nyt omaa aikaa surra asiaa rauhassa. Katsoa telkkaria äänettömällä ja syödä lohturuokaa. Kotona. Yksin.
Miten kieltäydytään vaativasta kutsusta, kun ei oikeasti pysty, mutta kutsuja ei oikeasti ymmärrä?
Antakaa minulle konkreettisia esimerkkejä. Kiitos paljon.
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
HALLELUJA. Se oli vain KISSA.
Siis perheenjäsen ollu. Siis haloo00oo!!!
Vierailija kirjoitti:
Ihan siten, että laitat miehelle viestin ettet halua enää tavata ja sen jälkeen estät hänet. Mies on empatiakyvytön, eikä ymmärrä mitä sana " ei" tarkoittaa, joten kaikki hälytysmerkit ovat ilmassa.
Olen ollut itse samassa tilanteessa silloisen tuoreen miesystäväni kanssa. Hän tuli minun kanssani tueksi eläinlääkäriin ja sen jälkeen kuljetti minut ja lopetetun kissan krematorioon. Loppuillan hän oli tukenani, koska hän ymmärsi kuinka tärkeä kissa minulle oli.
Älä tyydy sinäkään vähempään.
Niin ja se tärkein unohtui; Osanottoni suureen suruusi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sillä empatiakykyä? Onko se narsisti?
Seksin saaminen sillä miehellä on vaan mielessä.
Mies haluaa mirriä....
Kyllä minä ihmettelen näitä kissojen ja koirien perään parkujia presidentin ppuolisonkin suurin murhe on ollut koiran kuolema kyllä on vähällä päässyt entä kun olet menettänyt lapsen ja puolison siinä tilanteessa niitä hyviä neuvoja tarvitaan
Tässä tilanteessa pitää kuunnella Jannika been ja virtasen duettoa evakon retki tjs. ja mennä sen jälkeen kun tärise lattialla anelemaan diapamia tk:sta. Miehen tulisi käsittää ettei naisystävä ole enää sama kuin ennen ja surutyö voi muuttaa hänet lopullisesti. Kaikki kuolee aikanaan. Muumiotkin ovat kuolleita vaikka ovat säilyneet pari tuhatta vuotta. Ei ne palaa eloon.
Kun lemmikki kuolee aikanaan syntyykö jossain uusi jolla on sen sielu? Hindulaisuus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harkitsisin vakavasti uudelleen, haluanko olla tuollaisen ihmisen kanssa. Luultavasti eroaisin. Kertoo sen verran pahasta empatian puutteesta ja itsekkyydestä.
Toinen haluaa tarjota illallisen ja teille se on merkki empatian puutteesta ja itsekkyystä. Mitekönköhän tämä nyt näin meni? Itse ottaisin tarjouksen vastaan ja surisin suruni kuuntelevan korvan seurassa mielelläni. Saisin jakaa muistoni kissasta ja itkeä ja tulla lohdutetuksi. Kamalia miesvihaisia ämmiä ketju täynnä. Onneksi en kuulu teidän joukkoonne vaan niihin naisiin, joilla on tunne-elämä vielä tallessa, ja käytössä.
Ehdottaminen ja vaatiminen on kaksi täysin eri asiaa.
Se mitä ap sanoo vaatimiseksi voi olla ihan sitä samaa mitä me naiset teemme, ts. että sanoo, että voi pliis, lähtisit nyt. Ei siinä ole mitään tavatonta, kertoopahan vain siitä, että toinen haluaisi kovasti nähdä. Mutta teille miesvihaisille vauhkoille se on merkki narsismista ja ties mistä. Katsokaa joskus peiliin.
Ihan siten, että laitat miehelle viestin ettet halua enää tavata ja sen jälkeen estät hänet. Mies on empatiakyvytön, eikä ymmärrä mitä sana " ei" tarkoittaa, joten kaikki hälytysmerkit ovat ilmassa.
Olen ollut itse samassa tilanteessa silloisen tuoreen miesystäväni kanssa. Hän tuli minun kanssani tueksi eläinlääkäriin ja sen jälkeen kuljetti minut ja lopetetun kissan krematorioon. Loppuillan hän oli tukenani, koska hän ymmärsi kuinka tärkeä kissa minulle oli.
Älä tyydy sinäkään vähempään.