Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ay jäsenmaksujen verovähennysten poisto, mitä mieltä?

Vierailija
01.06.2023 |

Minusta ihan ok, aika turhia noi ammattiyhdistysliikkeet tuntuvat tänäpäivinä olevan.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas totaaliset kusipäät vouhottavat täällä.

Mitään päätöksiä tästä asiasta, ei ole vielä tehty.

Se on esillä vain yhtenä juttuna koko VEROTUSASIAIN

käsittelyssä.

Huomatkaa pössit, että sama koskisi myös työnantajia.

Myös yritykset ja yritttäjät, kuuluvat eri etujärjestöihin, ja maksavat niistä jäsenmaksuja.

Ja ne jäsenmaksut ovat todella suuria.

Myös heiltä menisi jäsenmaksujen verovähennys oikeus

samalla.

Lukekaa uutiset ja artikkelit kunnolla, ja soittakaa vasta sitten tyhmää turpaanne.

Ääliöt!

Vierailija
42/47 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vaan että poistuu koska liitot on aikansa eläneitä. Paikallinen sopiminen on nykyaikaa, minä haluan itse neuvotella palkkani sekä etuni. Olen hyvä työssäni ja olen ahkera niin saan paljon parempaa palkkaa kuin mitä tessin mukaan mun kuuluis saada, liitot vaan tekee sen että ne joutilaat saa palkkaa tekemättä juurikaan mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ammattiliitosta saa ilmaiseksi lakimiehen apua jos ja kun pomo alkaa per*eilemään tai sille ei yhtäkkiä palkanmaksu maistu. Muistakaa se. Mistä saatte lakiapua ilman liittoa? Työnantajat ei ole pyhimyksiä ja niillä on aina mielessä työntekijän potkiminen. Pomot odottaa kuola valuen että orjat eroaa liitoista niin saa alkaa poistamaan oikeuksia ja polkemaan. Pitäkää ihmiset puolenne ja muistakaa että pomo ei ainakaan sun puolella ole. Työntekijöiden hyvinvointi ja oikeudet on kaikkein tärkein asia työelämässä. Työntekijöillä on aina oltava valttikortteja joilla voi tarvittaessa vähän kiristää. Älkää hyvät ihmiset niistä luopuko. Kohta ei ole lomia eikä vanhempainvapaita eikä maksimi viikkotyöaikaa eikä työterveyshuoltoa. Jos annatte pikkusormen, koko käsi lähtee. Saatte nähdä.

Yksi vuosikausien oikeusprosessi riitti mulle. Ns. oikeuden tukeutuminen ja raha ei ole sen arvoista minulle, että lähtisin enää samaan. Ajallani ja mielenrauhallanikin on hintansa ja mielummin vaihdan työpaikkaa, jos meno ei miellytä.

Vierailija
44/47 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ammattiliitosta saa ilmaiseksi lakimiehen apua jos ja kun pomo alkaa per*eilemään tai sille ei yhtäkkiä palkanmaksu maistu. Muistakaa se. Mistä saatte lakiapua ilman liittoa? Työnantajat ei ole pyhimyksiä ja niillä on aina mielessä työntekijän potkiminen. Pomot odottaa kuola valuen että orjat eroaa liitoista niin saa alkaa poistamaan oikeuksia ja polkemaan. Pitäkää ihmiset puolenne ja muistakaa että pomo ei ainakaan sun puolella ole. Työntekijöiden hyvinvointi ja oikeudet on kaikkein tärkein asia työelämässä. Työntekijöillä on aina oltava valttikortteja joilla voi tarvittaessa vähän kiristää. Älkää hyvät ihmiset niistä luopuko. Kohta ei ole lomia eikä vanhempainvapaita eikä maksimi viikkotyöaikaa eikä työterveyshuoltoa. Jos annatte pikkusormen, koko käsi lähtee. Saatte nähdä.

Yksi vuosikausien oikeusprosessi riitti mulle. Ns. oikeuden tukeutuminen ja raha ei ole sen arvoista minulle, että lähtisin enää samaan. Ajallani ja mielenrauhallanikin on hintansa ja mielummin vaihdan työpaikkaa, jos meno ei miellytä.

Ytk:sta saa myös lakimiehen apua jos työnantajan kanssa tulee kränää. Maksaa 29e/vuosi muistaakseni se.

Maksan ytk:hon vuodessa 129e muistaakseni kun liittoon mun piti maksaa joka kuukaus joku 80e eli säästän hirmuisesti rahaa.

Vierailija
45/47 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin voi poistaa. Merkitys on minimaalinen vuositasolla ammattiyhdistysliikkeen jäsenelle, mutta säästö merkittävä valtiolle.

Ei ole merkittävä edes valtiolle. Ainoita epäsuoria hyötyjiä ovat työnantajat.

Miten työnantaja tuosta hyötyy?

Kun yrittäjät ja työnantajat maksavat itsekin jäsenmaksuja omille, omia etujaan ajaville järjestöille.

Myös heidän oikeus vähentää jäsenmaksunsa verotuksessa poistuisi samalla tavalla.

Vierailija
46/47 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas totaaliset kusipäät vouhottavat täällä.

Mitään päätöksiä tästä asiasta, ei ole vielä tehty.

Se on esillä vain yhtenä juttuna koko VEROTUSASIAIN

käsittelyssä.

Huomatkaa pössit, että sama koskisi myös työnantajia.

Myös yritykset ja yritttäjät, kuuluvat eri etujärjestöihin, ja maksavat niistä jäsenmaksuja.

Ja ne jäsenmaksut ovat todella suuria.

Myös heiltä menisi jäsenmaksujen verovähennys oikeus

samalla.

Lukekaa uutiset ja artikkelit kunnolla, ja soittakaa vasta sitten tyhmää turpaanne.

Ääliöt!

Tämä vähennysoikeuden poisto koskee vain työntekijöitä, ei työnantajia.

Vierailija
47/47 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Svenskhataren har visst varit här? Måj då.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi