Huomaako ihmisestä tosiaan, jos tämä "ei käy missään"?
Tällaisen kommentin siis sain yhdeltä mieheltä, itse olen 30+ nainen. Oon kait outo siinä mielessä, etten ole asunut muualla kuin täällä missä olen syntynyt ja elämäni ensimmäinen ulkomaan matka oli risteily Tallinnaan viime vuonna. Kyse ei ole rahasta vaan siitä, että en tiedä miten esim. lentokentällä toimitaan ja muutenkin vieraissa maissa on erilainen ja outo kulttuuri ja mm. ruokamyrkytyksen riski.
Tallinnassakaan en osannut ottaa rennosti, koska ruoka oli vähän erikoista ja ilmapiiri erilainen kuin Suomessa. Samoin laivalla tuli huono olo. Oon tykännyt elää näin, tavallista arkea ja vapaa-aikana esim. Netflix. En sitten tiedä pitääkö tässä alkaa väkisin matkustelemaan, jotta olisi tarpeeksi mielenkiintoinen miehille...
Kommentit (64)
Armahda itsesi noista paineista ja ole sellainen kuin olet.
Vierailija kirjoitti:
Oletko varma ettet halua kokeilla vai et halua kokeilla koska sinua ahdistaa nuo asiat? nimittäin itse olen samanlainen. Olen pitkittänyt esim lentsikassa matkustamista koska koko asia pelottaa ja ahdistaa.
Mikä pakko mennä lentokoneella? Voi mennä junalla tai rahtilaivalla.
Älä matkusta väkisin tai jonkun toisen vuoksi. Lähialueen matkailu on turhaa laivalla. Paitsi jos asuinpaikkasi maakunnassa on jotain, mikä kiinnostaa. Ulkomaille mieluummin sitten Euroopassa ja katsoo ne turvallisimmat ruokailut/juomat. Ei ole mitään pakkoja mihinkään. Ehkä jos on lapsia, osa lapsista haluaa nähdä maisemia isona lapsena tai nuorena.