onko joku oppinut squirttaamaan?
Onko täällä naisia, jotka ovat tietoisesti opetelleet saamaan suihkuorgasmin? Vai onko kaikille vain tullut vahingossa? Asiasta ei ole kokemusta, mutta kiinnostaisi kovin.
Kommentit (24)
Hieman kiire, tulen juuri squirtilta ja palaveria pukkaa, ei jouda tällä kertaa enempää.
Se ominaisuus löytyi aikanaan vieraan vanhemman miehen kanssa. Syytä en osaa sanoa, mutta tilanne toistui suuseksin ja sormetuksen yhdistelmällä ja etenkin saadessani sitä juuri oikein muotoiltua ihanan paksua kalua pitkään ja mielellään ratsastellen. N34
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen. Noin viisi vuotta sitten. Opettelin sinnikkäästi hinkkaamaan tiettyä kohtaa, vaikka se ei tuntunut niin hyvälle. Sitten raja jotenkin ylittyi ja nestettä tuli ensin vähän, mutta toistuvasti.
Harjoittelun jälkeen nesteen määrä on vaan koko ajan lisääntynyt ja koko homma on muuttunut puhtaaksi nautinnoksi. N45
Pitääpä aloittaa rouvan kanssa harjoitukset. Hän ei ole koskaan saanut orgasmia muuten kuin kielellä tai vibralla, mutta ilmeisesti olisi kiinnostunut kokeilemaan.
Ei tämä liity orgasmin mitenkään. Itse saan orgasmin erikseen, en koskaan yhtä aikaa squirtatessa. T. N45
Tohon olin vastaamassa itsekkin, vaimoni siis squirttaa jos niin haluaa. Ei siis ole orgasmin kanssa yhteydessä, mutta kuulemma tuntuu todella hyvälle. Tunne ennen squirttaamista on kuulemma sellainen hyvänolon tuntuinen paine jossain ja kun osaa oikeaan aikaan rentoutua jotenkin, niin se tulee. Ja kuulemma tuntuu todella hyvältä ja kieltämättä myös näyttää. Pitää olla kiihottunut kunnolla ja pystyy pari kolme kertaa ejakuloimaan yhden session aikana. Välillä tulee melkoisella paineella, välillä ei niin paineella mutta aikas paljon kuitenkin. Kahdella sormella koukistamalla ja samalla hieromalla vaginan etuseinämää suht voimakkaasti saan sen hänelle tehtyä. Naimalla onnistuu myös kunhan kulli hankaa samalla tavalla. Ja ihan siis jostain kolmen, neljän sentin syvyydestä. Ratasailla koko kalu sisällä ja pelkästään keikuttaa lantiolla, niin lähtee. Näin haluan tietysti, että ejakuloidessa kalu pois sisältä ja roiskii kalun päälle. Huono puoli tossa on se, että se saa minut usein laukeamaan, on se niin upeen näköistä.
Ensimmäisen lapsen syntymän jälkeen tämä talentti tuli jostain.
Ja ennen, kuin joku taas sanoo jotain, kiin kusen kanssa ei ole mitään tekemistä. Aivan eri tavaraa.Kuulostaa hyvältä. Mahtavaa, että on kokeilunhaluisia naisia. Tuntuuko ennen sitä virtsaamistarvetta? Meillä nämä kokeilut päättyy aina siihen, että nainen alkaa valittamaan, että painaa virtsarakkoon ikävästi. Ja käy aina ennen sitä vessassa. Onkohan kyse vain tekosyystä, ettei nyt vaan aikuinen ihminen laske alleen?
Minä käyn useita kertoja pissalla ennen seksiä. Rakko on taatusti tyhjä. Enkä saa edes squirtattua jos pissattaa. Silti nestettä tulee. Mutta ei mun tarvitse täällä selittää squirttailua, kumppanit tietää kyllä mistä on kyse
Ei todellakaan ollut tarkoitus mitenkään halveksua. Lähinnä yritin kysellä vinkkiä miten saisin oman naiseni squirttaan. Mietin vaan, että painanko liian kovasti vai pitäisikö koittaa kevyemmin.
Minä käyn useita kertoja pissalla ennen seksiä. Rakko on taatusti tyhjä. Enkä saa edes squirtattua jos pissattaa. Silti nestettä tulee. Mutta ei mun tarvitse täällä selittää squirttailua, kumppanit tietää kyllä mistä on kyse