Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pariskunta valittaa ylellä ettei heillä ole tukiverkkoja

Vierailija
31.05.2023 |

Heillä on kuitenkin toisensa ja terveet lapset. Ööh. Jotenkin ärsyttää tuo juttu.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla ei ole sitä parisuhdettakaan turvaverkkojen lisäksi.

Vierailija
2/22 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkin laittaminen mahdotonta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo tarpeeks tukevaa vielä tommonen.

Vierailija
4/22 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ajattelin.

Meidän perheellä ei ole ikinä ollut mitään turvaverkkoja. Ja minut on esim leikattu 9 kertaa, osa todella isoja leikkauksia.

Silti ollaan lapset saatu hoidettua. Ei ole edes tullut mieleen kysyä kunnalta hoitoapua sairaalassa tai sieltä kotoutumisen jälkeen

Itse ollaan lapset hankittu ja hoidettu

Vierailija
5/22 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämänkin nämä prkeleet löysivät ruodittavaksi.

Vierailija
6/22 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa ajattelin.

Meidän perheellä ei ole ikinä ollut mitään turvaverkkoja. Ja minut on esim leikattu 9 kertaa, osa todella isoja leikkauksia.

Silti ollaan lapset saatu hoidettua. Ei ole edes tullut mieleen kysyä kunnalta hoitoapua sairaalassa tai sieltä kotoutumisen jälkeen

Kröhöm, röyh!

Vierailija
7/22 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen siinä slitti ja mies oli hiljaa vierellä

Vierailija
8/22 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies siis perusnössö

Vierailija
9/22 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä naista oikeasti ärsyttää miehensä nössöys

Vierailija
10/22 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIEHEN VIKA SIIS

Vierailija
11/22 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu kurjalta nämä ilkeilevät kommentit. Ei meilläkään ole arjessa tukiverkkoja ja on ollut raskasta yhden lapsen kanssa, kun sairastuin vakavasti lapsen ollessa 1 v. Ollaan jotenkin pärjätty, kun kumpikin puolison kanssa tehdään parhaamme. En silti kaipaisi irvailua tällaisesta aiheesta. Kyllä jokainen kaipaa joskus lepoa. Eihän omaishoitajankaan oleteta olevan 24/7 vuoden ympäri omaishoitaja, vaan hänelle tarjotaan lepoa.

Vierailija
12/22 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kummallakin omia ystäviä ja vietän aikaa omien ystävien kanssa, mies samoin.

Joskus miehen veli tulee lapsiensa kanssa kylään ja samoin siskoni.

Se turvaverkko pitää rakentaa.

Tutulla on 4 lasta ja hän on tyrkyttämässä lapsiaan jatkuvasti. Kaikki lapset villejä. Ei kiitos

Vierailija
13/22 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma lemmikkien kanssa. Jos sellaisen hankkii niin siitä pitää ihan itse ottaa vastuu

Uusavuttomat itkee tälläisiä asioita.

Pysykää lapsettomina jos haluatte lepoa.

Vierailija
14/22 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa ajattelin.

Kröhöm, röyh!

Emakko siellä röhkii😂

Vierailija
15/22 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä asiat kannattaa miettiä ENNEN lasten tekemistä. Vaikka olis kummit ja mummit, niin se ei tarkoita, että automaattisesti he ovat valmiina hoitamaan lapsia.  Lapset on jokaisen omalla vastuulla, eikä voida velvoittaa muita niitä hoitamaan. Aika itsekästä ajatella " teen lapsen ja muut sit hoitelee sitä sillo,kun mä haluan" EI. 

Kannattaa etukäteen selvittää, onko hoitoapua, jos sellasta on vailla. Ei ainkaan voi syyllistää siitä ketään. Kukaan ei pakota lisääntymään.

Vierailija
16/22 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama homma lemmikkien kanssa. Jos sellaisen hankkii niin siitä pitää ihan itse ottaa vastuu

Kyllä asioista pitää voida keskustella. Kukaan ei pakota lukemaan jos ei kiinnosta. Älä sä itke sitä jos luet jotain, minkä voisit ihan hyvin päättää jättää lukematta.

Vierailija
17/22 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä asioista pitää voida keskustella. Kukaan ei pakota lukemaan jos ei kiinnosta. Älä sä itke sitä jos luet jotain, minkä voisit ihan hyvin päättää jättää lukematta.

Ja keskusteluun kuuluu myös eriävät mielipiteet, niin se demokratia toteutuu. Sun mielestä vain samaa mieltä olevat saa osallistua keskusteluun.

Kertoo sinusta todella paljon. Mutta ei voi kauhalla antaa jos on lusikalla annettu

Vierailija
18/22 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä oli outo juttu. Ihan kuin olisivat tottuneet siihen, että pitäisi saada apua. Ja miten ihmeessä eivät edes 40 tunnin palveluseteliä onnistuneet käyttämään? Luulen, ettei heille kelvannut mikään, mitä oli saatavilla. Minusta on paljon 40 tunnin apu, kun perheessä kaksi tervettä aikuista ja lasta.

Vierailija
19/22 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taatut av-kommentit löytyvät ketjussa. Sitten kun muutin yhtä empatiakyvyttömäksi, olen epäonnistunut elämässä.

Vierailija
20/22 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein äidit ovat tukiverkko. Tai kummi tai sukulainen. Sinkuilla ei tosiaan ole miestä eikä lapsia, koiraakaan ei kaikilla. Kaveritkin voivat tukea jos joku on asiallinen, eikä tunge omia ohjeitaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi