Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

The Block - Remontilla rahoiksi 2022 16. Kausi

Laatusarja The Block
31.05.2023 |

Remontilla rahoiksi MTV Katsomossa: https://www.mtv.fi/sarja/5075

Ihanaa taas se alkoi The Block , jippiii !

Ja heti alkuun oli skandaalin käryä, kun some pariskunta häipyi sanomatta sanaakaan.
Ei ollu heidän brändilleen sopiva ohjelma ja vessapaperiin oli liian karheaa.
( No oli pientä viimevuotiseen ilkeilyyn verratuna).

Ja minunhan piti katsoa Twitteristä olisiko asiaan liittyviä juttuja. Ei ollut, oli kuin heidät olisi jätetty ilman huomiota tyysin.
Huomasin myös kuka pareista voitti koko höskän, mutta ei se katselun iloa vie.

Kommentit (105)

Vierailija
21/105 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä olette tästä uudesta maaseutukonseptista? Mä vähän kaipaan sitä kaupunkiympäristöä. Siinä oli ihan oma jännityksensä, kun piti aina ottaa naapurit huomioon (melurajoitteet, katua ei saa tukkia, naapureilta tarvitaan lupa johonkin toimenpiteisiin) ja kilpailijat olivat ihan toistensa vieressä ja saattoivat jutella aidan yli toisillensa ja joskus jopa salakuunnella mitä viereisellä työmaalla puhutaan. 😀 Nyt kaikki ovat kovin erillään toisistaan.

Olisiko helpompaakin nyt rakentaminen, ja naapuri kyttäys ehkä vähempää, kun ei olla aidantakana.

Ei tarvitse uima-altaan paikasta taistella.

Voi nyt varmaan koneitakin käyttää erilailla. Heillä n nyt isommat tontit ja talot.

Mutta,

Pystyvätkö kaikki toteuttamaan maalaistunnelman.

Mä mietin miksiköhän siellä on edelleen tools down -kellonajat ja pyhäpäiväkiellot, kun ovat kuitenkin maaseudulla keskellä ei mitään? Ehkä tuo on jokin lailla säädetty juttu tai sitten tuotanto haluaa pitää yllä riittävästi aikataulupaineita jatkamalla samoja sääntöjä kuin kaupungissa.

Vierailija
22/105 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mikä on ollut ihanaa, kun kaikki kilpailijat on sopuisina !

Esim kylpyhuone jakso, kaikki kehuivat toistensa huoneita, jopa ihmeteltiin miten viimeiseksi tullut kylppäri oli tuomareiden mielestä huono.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/105 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se mikä on ollut ihanaa, kun kaikki kilpailijat on sopuisina !

Esim kylpyhuone jakso, kaikki kehuivat toistensa huoneita, jopa ihmeteltiin miten viimeiseksi tullut kylppäri oli tuomareiden mielestä huono.

Ollaan vielä niin alkuvaiheessa, että kaikki ovat kilttejä. Varmaan taas myöhemmin kun hermot ja budjetit alkavat kiristymään, tulevat mukaan myös kitinät epäreiluudesta, kitkerät kommentit toisten huoneista, kyyneleet, uhkailut kotiinlähdöllä, Keithin ja Danin uhmaaminen sun muuta. 😀 Joka vuosi on joku joukkue märisemässä "it's not fair...!!!". Auta armias kun sitä tonttua käytetään, silloin vasta itku alkaakin.

Vierailija
24/105 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on jo draamaa ja valitusta uusimmassa jaksossa. Väärä huone voitti ja puhutaan pahaa selän takana. Eipä mennyt kauan.

Vierailija
25/105 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko reilua että Anks ja mies Sharon etsivät netistä viinin tiedot. Ja voittivat !

Muutenkin on alkanut ärsyttämään rouvan jatkuva kuvaaminen itsestään ja kitinä.

Vierailija
26/105 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo viini huijaus noloa. Ja kun kaikki kansa vielä näkee sen tv stä, on vielä nolompaa.

Mitähän mielessä pyörii kun näkee itsensä ohjelmassa. ( Anks ja Shron ).

Kannattiko valehdella noin reippaasti .

Vierailija
27/105 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se jännä, kuinka itse tykkää ihan toisesta kuin tuomarit tykkäävät. Voihan olla paikalla ollessa asiat näkee toisin.

Itse olen tykännyt poikien huoneista kautta linjan, mutta tuomarit löytävät vikaa jopa siitä että makuuhuoneessa on työpiste. Minusta se oli sopö soppi.

Vierailija
28/105 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraako muut tätä?

Vierailija
29/105 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin Sharokista ja Ankurista alussa, mutta maku meni viinihuijauksen myötä enkä myöskään tykkää siitä miten he kohtelevat remppamiestään (Liamia?). Liam on oikeassa, he eivät tee tarpeeksi.

En pidä myöskään Sarah-Janesta. Koko ajan kiekumassa jotain ja huonenäyttöjen jälkeen huutaa ylimpänä miten Sharonin ja Ankurin huoneet ovat ihan paskaa. Läpinäkyvää.

Kiinnostaisi kuulla lisää siitä miten poikien kipsilevyasennuslasku oli niin pieni.

Vierailija
30/105 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraako muut tätä?

No seuraa, vuoden odotetuin ohjelma.

Vierailija
31/105 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dan ja Keith ,

jos Sharon ja Ankuri pitävät työnjohtajia Dania ja Varsinkin Keithiä pahanilmanlintuina, kiusaajia ja huutajana,,

niin olipa hieman erilainen suhtautuminen Oz lla ja Omarilla. Ottavat hyvinä neuvoina Keithin tarkastukset.

Ymmärtävät työnjohtajia tekevän vain työtään.

Ja hyvä niin, jos ei taloja ja rakennusvaiheita tarkistettaisiin, niin suttakökköä tulisi rakennuksista.

Vierailija
32/105 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

J oel Patfull & Elle Ferguson pois jäänti tai oikeammin karkaaminen ohjelmasta oli sikäli fiksua, että tajusivat etteivät olisi pärjänneet remontista.

Tuossa kun ei riitä tyynyjen pöyhiminen nätiksi.

Ankur Dogra & Sharon Johal Tilanne näyttää epätoivoiselta, kun eivät ymmärrä rakentamisesta juurikaan mitään.

Vierailija
33/105 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sharon ja Ankur ovat yhä rasittavampia. Valivalivalivali. Ehdottomasti tämän kauden kitisijäpari, joka on jatkuvasti valittamassa miten ei ole reilua ja tämä kaikki on niin rankkaa. Scottyn ja Shellyn puhuttelukin kaikui kuuroille korville.

Vierailija
34/105 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monta jaksoa jäljessä, Mutta miksi pojat eivät kertoneet, että flyygeli oli käytetty ja siksi saivat halvalla ?!

Harmittaa heidän puolestaan , kun mielestäni aiheettomasti menettivät pisteitä. Kaunein olohuone jokatapauksessa.

Vierailija
35/105 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen monta jaksoa jäljessä, Mutta miksi pojat eivät kertoneet, että flyygeli oli käytetty ja siksi saivat halvalla ?!

Harmittaa heidän puolestaan , kun mielestäni aiheettomasti menettivät pisteitä. Kaunein olohuone jokatapauksessa.

Ei ole väliä, oliko käytetty vai ei. Ovh ratkaisee ja säännöissä on se 50%. Ja onhan pojilla ollut vilunkipeliä aikaisemminkin, mitähän se tilintarkastus paljastaa?

Ankhur ja Sharon on muakin alkanut ärsyttää tosissaan, alussa oli mun lempparit.

Mun mielest tää kausi vaikuttaa jopa liian rankalta, järjettömiä vaatimuksia, vielä siinä mutavellissä joutuvat tarpomaan ja materiaaleja säilyttämään.

Vierailija
36/105 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flyygelijuttu oli huijauksen yritys. Säännöt on kerrottu kaikille ja pojat halusivat kokeilla saisivatko tämän menemään seulasta läpi.

Vierailija
37/105 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minustakin alkaa tuntua että piina- viikon arvostelussa ei tuomarit ihan tasavertaisesti pisteitä jakele.

Vierailija
38/105 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

26.7 päivän jakso kun pojat ottivat puheeksi työnjohtajan kanssa rasismin, itselleni tuli hieman yllätyksen, ihan oikeesti maailma on tämmöinen.

Tai onhan meillä epätasa-arvoa, mutten itse sitä osaa nähdä.

Olikohan jaksoon ympätty tietoisesti tietoisku aiheesta.

27 päivän jakso ja tilintarkastus -

S.J joka ehdotti tarkastusta, jouti itse noloon asemaan ostettuaan tupakkaa remppa rahoilla.

Vierailija
39/105 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole väliä, oliko käytetty vai ei. Ovh ratkaisee ja säännöissä on se 50%. Ja onhan pojilla ollut vilunkipeliä aikaisemminkin, mitähän se tilintarkastus paljastaa?

Ankhur ja Sharon on muakin alkanut ärsyttää tosissaan, alussa oli mun lempparit.

Mun mielest tää kausi vaikuttaa jopa liian rankalta, järjettömiä vaatimuksia, vielä siinä mutavellissä joutuvat tarpomaan ja materiaaleja säilyttämään.

Hah

Eipä tintarkastus paljastanut mitään väärää. Luulen kuitenkin että poikien laaja suku tekee töitä aika pienellä palkalla ( auttaakseen).

Se oli noloa kun tilintarkastusta pyytäneelle ei itsellään ollut puhtaajauhot 🤥

Vierailija
40/105 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, mitenkähän se menikään kirjoitti:

26.7 päivän jakso kun pojat ottivat puheeksi työnjohtajan kanssa rasismin, itselleni tuli hieman yllätyksen, ihan oikeesti maailma on tämmöinen.

Tai onhan meillä epätasa-arvoa, mutten itse sitä osaa nähdä.

Olikohan jaksoon ympätty tietoisesti tietoisku aiheesta.

27 päivän jakso ja tilintarkastus -

S.J joka ehdotti tarkastusta, jouti itse noloon asemaan ostettuaan tupakkaa remppa rahoilla.

Huokasin kun Omar ja Oz valittivat rsismista. Ei taas tätä. Ihan asiasta Dan huomautti, sama kohtelu kaikille. Turhaa vinkumista, tosin Ankhur ja Sharon on kaikkien aikojen selän takana vinkujat ja kitisijät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä