Miksi uusi mies haluaa tietää yksityiselämäni todella tarkkaan?
Olen hämmästynyt uteluista. Kohteliasta tietysti kysyä mitä toinen tekee milloinkin, mutta hän haluaa aina hyvin tarkat tiedot.
Esimerkiksi jos sanon että menen jumppaan, hän haluaa tietää täsmälleen milloin se alkaa ja loppuu. Samoin ostamieni vaatteiden hinnat. Junaliput jotka ostan hänen luo, hän haluaa tarkastaa. Mitä tämä on? Onko muiden miehillä tällaista?
Kommentit (40)
Mies, josta kerrot, olipa oikea tai provo, tuo mies on ympärihullu. JSSAP!!!
Kaikkien pataansa ottaneiden puolesta tohtinen sanoa että pidä varasi.
Ihan äärimmäisen pieni todennäköisyys on että kaveri on hieman yksinkertainen yhdistettynä siihen että vääntää jokaisesta tikusta asiaa ja kyselee ihan huvikseen. Suurempi todennäköisyys valitettavasti on että koittaa kartoittaa sinun rehellisyyttäsi, kuinka herkästi vastaat suoraan tai ilmoitat menosi, valmistaudu ottamaan paskamyrsky vastaan kun tulevaisuudessa puolivahingossa satut vastaamaan jotain ympäripyöreää joka poikkeaa kartoitetusta linjasta, nimittäin silloin sinulla on jokin suuri salaisuus joka hänen päässään kohoaa sellaisiin sfääreihin ettet edes villeimmissä kuvitelmissasi osaa maalailla.
Oikeastaan testaa reaktio heti seuraavalla kysymyksellä, nyt vielä taidat ehtiä ehjin nahoin karkuun.
Juokse, jos vielä pääset. Muuten voit saada kauniit muistosanat.
Jaa minä epäilisin jotain häiriötä tai autismia. Mulla oli kerran tuollainen miesystävä. Ei osannut normaalisti kertoa vaikka päivän tapahtumia tai jutustella. Mut sitten saattoi vaikka luennoida sähkönhinnan vaihtelusta tunnin. Kysymykset olivat aina hyvin faktapohjaisia, juuri kuten mihin aikaan joku alkaa, mitä maksaa jne.
Eksäni halusi ensinnäkin päättää puolestani mitä puen päälleni, hän halusi ostaa minulle vaatteet puolestani "ettei minun tarviste vaivata pientä päätäni".
Hän selasi puhelimeni kun nukuin. Selitteli että laittoi sen lataukseen, etten vaan heräisi turhaan kun se piippaa tyhjyyttään. Tiesin, että virtaa on.
Hän tutki digikamerani ja kuulusteli minut niistä kuvista mitä löysi. En muka itse olisi voinut ottaa sellaisia selfieitä, KUKA NE OTTI! KUKA! Kuvat olin ottanut itse, ennen kun kohtasimme, mutta silti.
Hän sotki läppärini, kun nukuin. Oli yrittänyt tunkeutua sinne yöllä, sillä aikaa kun nukuin. Selitteli, että halusi jotain katsoa netistä.
Hän äksyili ja syytti minua, kun löysi oman munakarvansa makkarini lattialta. Kuka kuka kuka? "Ihmettelen vaan, kenen tämä karva on häh?"
Hän syyti minua kun näki selässäni naarmun. En muka itse ole voinut itseäni raapia alaselkään, vaan joku muu on sen tehnyt. "Ihmettelen vaan, miten muka itse olet voinut tehdä tuon, häh"
Hän soitti minulle aina, kun olin lenkillä, ja vaati juttelemaan koko matkan. Missä olet, missä kohdassa nyt olet, minne milloinkin käännyt.
En saanut vessassa olla yksin. Hän vaati minun tekemään selonteon miten meikkaan, ja miten ja milloin mitäkin meikkiä laitan. "Haluan nähdä miten laitat niitä meikkejä, tahdon nähdä, näytä kaikki"
Itse hän oli oman puhelimensa kanssa sairaaloien. Vahti sitä, otti sen vessaan, suihkuun ja kun se soi vaikka autossa, niin hän käänsi sen äkkiä ympäri, ja sanoi, että Seppo se soittaa siinä nyt.
Kun yöllä heräsin, ja hän oli luurinsa kanssa, niin äkkiä hihkaisi, että on nyt se ja se peli menossa, vaikken koskaan kysynyt häneltä mitä teet sillä puhelimellasi.
En koskaan kysynyt häneltä, enkä tentannut. Hän tenttasi ja oletti koko ajan.
Kun erottiin, niin hän alentuvasti kertoi, että tulee soittamaan minulle myöhemmin ja olemaan yhteydessä.
Sanoin, etten halua olla missään tekemisissä. Ihmetteli ja oli ällistynyt.
Se ainoa merkittävä kysymys on: miksi ihmeessä sinä jäisit ihmettelemään tuollaista.
Jollekin vähä-älyiselle päästään sairaalle kyyläri ukolleko äitis sut muka synnytti?
Enpä usko.
Mutta moni tekee silti suhteissaan äärimmäisen noloja ja haitallisia , voi sanoa, tyhmiä valintoja ja tyhmästä päästä kärsiii koko ruumis, eikö!
Ihan vapaaehtoisesti säkin ap olet ukkosi valinnut ja outoja merkkejä antaa ja sä vaan jatkat.oletko vajjjakki+?
Vierailija kirjoitti:
Itse en suostuisi tuohon. Ei ole hyviä kokemuksia. En jaksaisi jakaa kaikkia yksityiskohtia, turhista asioista. Vakoileeko hän sinua autistisesti.
oletko kokenut nainen?
Red flag, liian mustasukkainen ja kontrolloiva.
En näe yhtään ainuttakaan syytä jatkaa tuollaista suhdetta. Ei muuta kuin juokse! JSSAP! Älä jää uteliaisuuttasi katselemaan mitä tuleman pitää.
Tuommoisen ihmisen kanssa tuskin pystyy keskustelemaan mitään älykästä, syvällistä ja kiinnostaa. Jätä se taukki.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien pataansa ottaneiden puolesta tohtinen sanoa että pidä varasi.
Ihan äärimmäisen pieni todennäköisyys on että kaveri on hieman yksinkertainen yhdistettynä siihen että vääntää jokaisesta tikusta asiaa ja kyselee ihan huvikseen. Suurempi todennäköisyys valitettavasti on että koittaa kartoittaa sinun rehellisyyttäsi, kuinka herkästi vastaat suoraan tai ilmoitat menosi, valmistaudu ottamaan paskamyrsky vastaan kun tulevaisuudessa puolivahingossa satut vastaamaan jotain ympäripyöreää joka poikkeaa kartoitetusta linjasta, nimittäin silloin sinulla on jokin suuri salaisuus joka hänen päässään kohoaa sellaisiin sfääreihin ettet edes villeimmissä kuvitelmissasi osaa maalailla.
Oikeastaan testaa reaktio heti seuraavalla kysymyksellä, nyt vielä taidat ehtiä ehjin nahoin karkuun.
Hyvä että joku jo kerkesi , minulla on kokemusta tällaisesta miehestä, onneksi suhde loppui hyvin lyhyeen mutta hän ehti sen parin kuukauden aikana muka viattomasti kuulustella ja syyttää minua vaikka mistä ihme jutuista, vieläkin puistattaa koko tyyppi, yök.
Tässä keskustelu joka sun kannattaa lukea.
https://www.vauva.fi/keskustelu/2564185/mustasukkaisen_kumppanin_sairai…
Miten mies itse selittää sinulle utelemistaan?
Entä kertooko hän itse oma-aloitteisesti kaikkien ostamiensa tavaroiden hinnat ym. asiat yhtä yksityiskohtaisesti kuin vaatii sinua kertomaan?
Jälleen kerran aloitus, jonka toivoisi olevan provo. Harvoin kukaan suhteen alkuvaiheessa sortuu tuohon, mutta ei se toinen osapuoli aina ymmärrä varoa ja paeta ajoissa.
Kuulostaa hienolta parisuhteen alulta kontrolloijan kanssa.
Se haluaa vain opetella ostokäyttäytymisesi ja liikkumisesi ulkoa, jotta voi kiinnittää huomiota pienimpäänkin poikkeamaan sinussa. Meillä se meni niin pitkälle, että mies vaati selitystä miksi hiukseni ei ole märät vaikka ulkona satoi vettä. Juuri sillä hetkellä ei ollut satanut pieneen hetkeen kun tulin bussista ulos ja kävelin kotiin.
Penat on 72v.