Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luonnossa maksaminen, oletko tehnyt?

Vierailija
31.05.2023 |

Täällä oli joskus keskustelu luonnossa maksamisesta, mutta en löydä sitä. Millaisia kokemuksia ihmisillä on näistä? Vuokraisäntä lupasi alennusta, jos saa tulla kerran kuukaudessa panoille. En ole varma suostunko, mutta jotenkin kiihottaa. En ole rahapulassa, mutta ajatuksessa on jotain...

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jokus kerännyt sangon puolukoita maksuksi.

Vierailija
2/73 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verotuksellisesti hankalaa, mutta mikäpä siinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jokus kerännyt sangon puolukoita maksuksi.

Minä vienyt syksyllä sankollisen perunoita

Vierailija
4/73 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ajatus tuntuu houkuttelevalta, siis ikäänkuin fantasian toteuttamisena niin siitä vaan. Silloinhan tavallaan käytät vain hyväksesi vuokraisännän seksinhimoa. Mutta jos tällainen vastikkeellinen seksi aiheuttaa vähääkään itsessäsi ahdistusta tai tuntuu hyväksikäytöltä tai taloudelliselta väkivallalta niin en suosittele missään nimessä koska se taatusti vaivaa myöhemmin. 

Vierailija
5/73 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata tuollaista harrastaa semmoisen ihmisen kanssa, joka tietää sun henkilöllisyyden.

Vierailija
6/73 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata tuollaista harrastaa semmoisen ihmisen kanssa, joka tietää sun henkilöllisyyden.

No sittenhän ei voi kenenkään kanssa jonka vähänkin tuntee, etunimi riittää kieltäytymiseen.

Aina pitää löytää täysin tuntematon tyyppi.

Kyllä meni nyt vaikeaksi

Vierailija
7/73 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan kanssa hieman samoilla linjoilla. Taisin jonnekin ketjuun joskus kirjroitellakin, että on sellaista tullut tehtyä. Meilläkään ei nyt varsinaisesti ollut mikään rahapula, mutta olin ns 'valvomassa' kesämökillämme saunan uusimisremppaa kun mieheni loma alkoi myöhemmin työreissujen vuoksi. Jotenkin se vain vähän siihen suuntaan meni ja taisin enempi toteuttaa jotain omia fantasioitani kuin sitä hinnanalennusta/työn vauhdittamista olisin ollut vailla.  Tuli kuitenkin tehtyä, laskukin oli pienempi ja työ valmistui ajoissa...minutkin kyllänhoideltiin oikein kunnolla ja taisin vähän antaa ylimääräistäkin tippiä :)   Oma mies oli myös tyytyväinen laskun saatuaan, vaikkei vieläkään tiedä mihin hinnan alennus vs alkuperäinen sovittu hinta perustui.

No sellaista, älä suostu pakolla, mutta jos yhtään kutkuttaa ajatus niin voi olla aika kiva lisäkiksi siinä kun 'annat vähän maksua' reidet leväällä ja omassa päässä pyörii kaikenlaista minkä takia siinä ollaan yms... lopulta kuitenkin seksiä se vaan on, eli ei kovin vaarallista puuhaa

48n

Vierailija
8/73 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin muuttoapuna iltapäivän puolitutulle tytölle. Illalla hän otti perusteellisesti suihin vaikka oli hikinen ja kusinen päivä takana, hommasta jäi käteen hyvä fiilis ja tyhjät pussit. 20e edestä paloi löpöö mutta kyllä kannatti. Mukavia nuo nuoret naiset nykyään.

Vierailija
9/73 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon mä antanut naisten maksaa taksikyytejä suihinotolla ja muutaman kerran ihan kunnon panollakin.

Pitää olla kyllä sitten kelvollisen näköinen nainen että voi maksun hoitaa luonnossa.

Pubiruusut maksaa rahalla tai kävelee.

Vierailija
10/73 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sittenhän ei voi kenenkään kanssa jonka vähänkin tuntee, etunimi riittää kieltäytymiseen.

Kyllä meni nyt vaikeaksi

Kyllä seksiä voi harrastaa, mutta tuollaisella järjestelyllä ei minun mielestä kannata. Tyyppi voi vaikka ruveta kiristämään tämän varjolla. Sitten ei paljoa naurata.

Vierailija
11/73 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä meni nyt vaikeaksi

Kyllä seksiä voi harrastaa, mutta tuollaisella järjestelyllä ei minun mielestä kannata. Tyyppi voi vaikka ruveta kiristämään tämän varjolla. Sitten ei paljoa naurata.

No kyllä todellakin tuollaisessa tilanteessa, jossa maksaa luonnossa jotain, pitää olla yksityisyys todella hyvin suojattu. Esimerkiksi pelkästään julkisesta puhelinnumerosta voi selvitä yhtä ja toista, millä kiristää.

Vierailija
12/73 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivatko aiemman vastaavan ketjun. Kirjoitin sen verran pitkästi vuokrieni maksusta luonnossa etten jaksa toistaa. Maksoin opiskelijana kesän vuokrat ennakkoon niin ei tarttenu tyhjätä kämppää kesäksi.

Vierailija
13/73 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai tehtäisks niin jotta minä kävisin luonasi vähän keventämässä kasseja kun muijaa ei kiinnosta imeminen tahi muu toiminta niin maksat sillä rahalla vuokraa niin ei pääse kaveri sit kiristään mitenkään.

oletko miten vanha?  mikä kaupunki?

kohta on oikein aikaakin kun koulut loppuu

Vierailija
14/73 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdet torikaupat kuittasin suihin ottamalla kun huomasin että myyjä vähän turhan tiiviisti tuijotteli rintojani.

No oli sille sataselle muutakin käyttöä vaikka paha maku jäi loppupäiväksi suuhun.

Vierailija
15/73 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti AP löydät tilanteessasi sopivan ratkaisun. Oikeastaan kysymys on siitä, että oletko valmis myymään itseäsi vai et. Eihän sillä loppujen lopuksi ole paljoakaan merkitystä, että saatko seksistä rahaa korvaukseksi vai alennusta vuokrasta, mut tietysti jos on ällöttävä vuokranantaja, niin voi olla helpompaa myydä rahasta jollekin toiselle ja niillä rahoilla maksaa vuokraa tai ostaa jotain muuta tarpeellista. Olettaen kuitenkin, että olet täysi-ikäinen ja muutenkin ymmärrät, mitä olet tekemässä.

Sikäli jos homma ei tunnukaan omalta, olisi helpompaa, jos maksaja ei olisi suoraan sinun henkilö- ja yhteystiedot tietävä, lopettaminen voi nimittäin olla todella vaikeaa lopettaa tuota maksutapaa, jos esimerkiksi vuokranantaja ei olekaan terve päästään. Ehkä siinä myös helpommin seksi pysyy seksinä ja jos toisella onkin halu johonkin muuhun, mihin ei itse ole halukas tai valmis.

Itse en vuokranantajanakaan lähtisi maksamaan vuokralaiselleni seksistä, vaan kyllä se olisi joku vieraampi nuori nainen edelleen, jonka elämää kustantaisin.

Vierailija
16/73 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajan kanssa hieman samoilla linjoilla. Taisin jonnekin ketjuun joskus kirjroitellakin, että on sellaista tullut tehtyä. Meilläkään ei nyt varsinaisesti ollut mikään rahapula, mutta olin ns 'valvomassa' kesämökillämme saunan uusimisremppaa kun mieheni loma alkoi myöhemmin työreissujen vuoksi. Jotenkin se vain vähän siihen suuntaan meni ja taisin enempi toteuttaa jotain omia fantasioitani kuin sitä hinnanalennusta/työn vauhdittamista olisin ollut vailla.  Tuli kuitenkin tehtyä, laskukin oli pienempi ja työ valmistui ajoissa...minutkin kyllänhoideltiin oikein kunnolla ja taisin vähän antaa ylimääräistäkin tippiä :)   Oma mies oli myös tyytyväinen laskun saatuaan, vaikkei vieläkään tiedä mihin hinnan alennus vs alkuperäinen sovittu hinta perustui.

No sellaista, älä suostu pakolla, mutta jos yhtään kutkuttaa ajatus niin voi olla aika kiva lisäkiksi siinä kun 'annat vähän maksua' reidet leväällä ja omassa päässä pyörii kaikenlaista minkä takia siinä ollaan yms... lopulta kuitenkin seksiä se vaan on, eli ei kovin vaarallista puuhaa

48n

Kumpikos teki aloitteen maksutapaan?

Vierailija
17/73 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokraisäntä ehdotti aikanaan minulle, opiskelijapojalle, huomattavaa vuokranalennusta "kevyttä säännöllistä seuranpitoa" eli muutama tunti viikossa hengailua ja soft sexiä vastaan. Suostuin mukavuussyistä, asunto oli hyvä ja paraatipaikalla. Mutta jonkun kuukauden päästä hänellä nälkä kasvoi ja olisi pitänyt suostua "kyntöhommiin". En sitä voinut ajatellakaan joten edessä oli pikainen asunnonetsintä. Tapahtui vuosituhannen alussa.

Vierailija
18/73 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuokraisäntä ehdotti aikanaan minulle, opiskelijapojalle, huomattavaa vuokranalennusta "kevyttä säännöllistä seuranpitoa" eli muutama tunti viikossa hengailua ja soft sexiä vastaan. Suostuin mukavuussyistä, asunto oli hyvä ja paraatipaikalla. Mutta jonkun kuukauden päästä hänellä nälkä kasvoi ja olisi pitänyt suostua "kyntöhommiin". En sitä voinut ajatellakaan joten edessä oli pikainen asunnonetsintä. Tapahtui vuosituhannen alussa.

Valitettavasti näissä usein käy juurikin näin. Silloin on vaan pakko muuttaa pois.

Vierailija
19/73 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan on tullut maksettua, vaikkakaan en silloin sitä sillä tavalla ajatellut. Mutta on kai se luonnossa maksamista, jos seksiä vastaan saa jotain tavaraa/palvelua. Vaikkakin tässä tapauksessa se seksi taisi olla se pääasia molemmille osapuolille, joka oli verhottu vastikkeelliseksi vähän kuin sen asian korostamiseksi, ettei tästä seuraa mitään muuta koskaan.

Eli, aikoinaan nuorena miehenä erosin sen aikaisesta tyttökaverista, jonka kanssa asuttiin yhdessä. Siinä sitten talous heitti häränpyllyä, piti hankkia huonekaluja, maksaa uutta takuuvuokraa jne. Opiskelijana raha tosi tiukilla. Tuo nainen, jonka kanssa erosin oli perheen iltatähti, sisaruksensa oli ~15 vuotta vanhempia. Olin ollut monesti siskolleen ja hänen ystävälleen kuskina, joten tunsin hyvin tätäkin porukkaa. Yksi hänen siskonsa ystävistä oli niin ikään vasta eronnut ja tiesi minun kärsivän rahapulasta. Ilmoitti sitten minulle, että hänellä on ylimääräisiä huonekaluja ja muuta käyttämätöntä tavaraa, saa käydä katsomassa josko kelpaisi.

Pari huonekalua kärryyn ja takaisin sisälle, niin pienen virneen kera kysyi että haluanko nähdä sitä muuta käyttämätöntä tavaraa. Toki se kiinnosti, vaikka en vielä silloin nuorena viattomana ymmärtänyt mitä se lopulta tarkoitti. Mukavaa oli ja nuori mies pääsi takaisin jaloilleen, kun ihan suoraan ilmoitti ekan kerran jälkeen, että voisin säästää ruokakuluissa käymällä hänen luonaan syömässä seksiä vastaan. Vuoden päivät tätä kesti, kunnes hän muutti töiden perässä muualle.

Tiedän, kuulostaa teinipojan fantasialta, mutta edelleen muistelen välillä Katjaa😍

Vierailija
20/73 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu millaista seksiä olisi tiedossa, nautitko itse jne. Kirjoitin siihen toiseen ketjuun omasta kokemuksesta, eli sain vuokraisännältä alennusta seksiä antamalla, mutta hän halusi panna peräaukkoon eikä toosaan. Lämmittelin etukäteen anaalitapilla mutta silti tuntui ikävältä ja pari päivää panon jälkeenkin peppureikää aristi ja ikävästi muistutti panosta. Lisäksi seksi ei golden ollut muutenkaan normaalia, eli minä en saanut siitä mitään eikä minua huomioitu. Esileikki oli sitä, että multa vaatteet pois ja alastomana imin vuokraisännän kovaksi,sitten pylly pystyssä sängylle ja mekaanista painamista peppureikään, ei mitään väliä siitä miltä musta tuntuu. Vuokraisäntä kopeloi tissejä ja peppua ja inhotti se kopelointi mutta en voinut estääkään

Raha tuli tosi tarpeeseen mutta lopulta oli pakko muuttaa kun ällötti ja hävetti niin paljon se touhu. Mieti tosi tarkkaan ennen kuin ryhdyt! Etenkin sen suhteen mitä itse saat ja miten sinua kohdellaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi