Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan teistä käyttänyt etsivän palveluita?! Mies todennäköisesti pettää.

Vierailija
31.05.2023 |

Onko mitään hajua että kuinka kallista lystiä on? Mihinkään pidemmälle matkalle ei etsivän tartte lähteä. Ehkä 20km. säteellä pyörimistä miehen kannoilla. Alan olla niin loppu miehen jatkuviin menoihin ja valehteluun. Lopullinen päätös on saatava tehtyä. Itse en voi lähteä seuraamaan eikä mulla ole täällä tuttuja.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi kun tuli kylmät väreet. Täällä naiset jakaa miehen kontrolliointi ja kyttäysvinkkejä. Mun nainen voisi olla tässä ketjussa.:(

Mut nyt kun on "alan" asiantuntijoita paikalla, voisitteko vastata kysymykseen: Mitä mustasukkainen nainen haluaa kuulla kun vihjailee ikävään sävyyn?

Esim naiseni kysyy jokaikinen kerta kun käyn kuntosalilla, oliko kauniita naisia, katselinko naisia? Käyn salilla jossa on vaan pappoja ja mummoja. Sanon aina että ei ollut ja rakastan vain sinua. Mitä hemmettiä mun pitäisi vastata?

Vierailija
22/26 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä se toinen samansisältöinen trolliketju sisälsi, mutta sanoisin, että vattuakos sitä rahoja etsivään tuhlaa. Jos ei ole luottamusta niin voi erota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päin Suomea olet?

Vierailija
24/26 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä päin Suomea olet?

Kymenlaaksosta

Vierailija
25/26 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen. Mun isäni vaimon touhut piti tarkistaa, kun isä oli muistisairas ja peri ison omaisuuden. Vaimolla epäiltiin olevan kuvioita joissa putsaa isäni, pistää hoitokotiin ja lähtee jonkun uuden jannun kanssa asumaan heidän aiemmin yhteisesti asuttamaansa asuntoon ulkomaille.

Osaavat raportit sain, mutta seurannassa ei tullut ilmi mitään toista miestä. eipä siinä, hyvä niin. Sain mielenrauhan ja varaa tuohon oli. Olihan se vähän hupaisaa ja jännääkin omaan suht tavalliseen arkeenkin.

Vierailija
26/26 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi kun tuli kylmät väreet. Täällä naiset jakaa miehen kontrolliointi ja kyttäysvinkkejä. Mun nainen voisi olla tässä ketjussa.:(

Mut nyt kun on "alan" asiantuntijoita paikalla, voisitteko vastata kysymykseen: Mitä mustasukkainen nainen haluaa kuulla kun vihjailee ikävään sävyyn?

Esim naiseni kysyy jokaikinen kerta kun käyn kuntosalilla, oliko kauniita naisia, katselinko naisia? Käyn salilla jossa on vaan pappoja ja mummoja. Sanon aina että ei ollut ja rakastan vain sinua. Mitä hemmettiä mun pitäisi vastata?

tässähän epäillään pettämisestä, miten se voi tuoda kylmät väreet, jos et petä? Jos sun naisesi on vainoharhainen, kyseeessä on eri ongelma ja eri asia. Joten emme voi vastata kysymykseesi, koska emme ole aiheetta mustasukkaisia. Kuulostaa kuitenkin vähän siltä, että sulla suhde ja naisen kiinnostus ei ole hyvällä pohjalla, vaan nainen on ollut sinusta kiinnostunut ainoastaan ulkoisista syistä. Joko raha- tai ulkonäkösyistä. Aito rakkaus ei käyttäydy noin. Tekosyysi hyväksyä se ja jatkaa? Nainen on katseen kestävä ja sä tosi pinnallinen? Kuka mies vois tuollaista poliisikyylää rakastaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi