Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitini ei hyväksy minua sellaisen akuin olen

Vierailija
31.05.2023 |

Kerroin äidilleni vihdoin adhd epäilyistöni jota olen lähemmäs 5-vuotta miettinyt. Se selittöisi kaiken enkä olisikaan vain aikaansaamaton, laiska ja tyhmä. Koulusta ehdotettiin testeihin menoa ja minulle tehtiin aikaisemmin hojks suunnitelma joka on sitä varten että minua opettavat opettajat tietävät haasteeni ja pääsen tekemään kokeet omaanrauhaan ja pääsen pajoihin tekemään tehtäviä yms. Kun kerroin äidilleni haluavani testeihin hän kielsi ongelmani, haukkui minut ja kiristi ja uhkasi että jos menen testeihin tapahtuu sitä ja tätä. Hän kertoi että voin sitten kun olen 18-v mennä niihin jos muka minulla niin paljon ongelmia on. En ymmärrä miksi sitä pitää lykätä ja kun oikeasti niitä ongelmia on. Miksi äitini reagoi näin? Sisaruksellani on diagnosoitu adhd niin uskoin että reaktio olisi about tämä mutta en näin rajua reaktiota odottanut.

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

narsisti :D heti ekana viddu te ootte pimeitä. pitäskö olla muitaki työkaluja elämässä ku vasara? tuppaa joka asia näyttää naulalta ku kalut puuttuu

Vierailija
62/62 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

narsisti :D heti ekana viddu te ootte pimeitä. pitäskö olla muitaki työkaluja elämässä ku vasara? tuppaa joka asia näyttää naulalta ku kalut puuttuu

En nyt ihan ymmärtänyt kommenttiasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi